Anne og Michellas sukkerdagbog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Den gik da helt i stå den her... Er vi begge faldet i sukkervognen igen??? Jeg passer slet ikke på lige i øjeblikket

Heller ikke mig.... Jeg har spist en halv pose p tærter og en halv pose m&m's peanuts i dag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Heller ikke mig.... Jeg har spist en halv pose p tærter og en halv pose m&m's peanuts i dag... 

Eeeej.... Anne det er ikke godt. Vi er faldet i igen! Hvor længe klarede vi? 3uger?

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Eeeej.... Anne det er ikke godt. Vi er faldet i igen! Hvor længe klarede vi? 3uger?

2 timer...

Ej pjat..! Jeg har nu lånt en bog fra "I form" hvor der er en 28 dages kostplan. Den vil jeg prøve at kigge på, og få den sat sammen så det udelukkende er mad jeg kan lide, og så starter oktober med den madplan... Og så må vi se hvor længe det holder.... 

Anmeld

16. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

2 timer...

Ej pjat..! Jeg har nu lånt en bog fra "I form" hvor der er en 28 dages kostplan. Den vil jeg prøve at kigge på, og få den sat sammen så det udelukkende er mad jeg kan lide, og så starter oktober med den madplan... Og så må vi se hvor længe det holder.... 

Fedt!!!!  Det håber jeg da lykkes for dig!

Nu skal vi jo snart mødes til kagespisning. Ha ha...

Anmeld

16. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Fedt!!!!  Det håber jeg da lykkes for dig!

Nu skal vi jo snart mødes til kagespisning. Ha ha...

Hvilket er én af grundene til jeg først starter til oktober....

Anmeld

16. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

JA!

Anmeld

17. september 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Hahaha jeg måtte lige ind og kigge for at se om i mon stadig var på "sukkerfri-diæt" når nu der kommer kage på bordet næste weekend... men okay, i kan så GODT vær med

Anmeld

19. september 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hahaha jeg måtte lige ind og kigge for at se om i mon stadig var på "sukkerfri-diæt" når nu der kommer kage på bordet næste weekend... men okay, i kan så GODT vær med

Nå du lurer hva???  Ja vi er faldet i begge to! Vi var ellers så gode!!

Anmeld

19. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Nå du lurer hva???  Ja vi er faldet i begge to! Vi var ellers så gode!!

Og tiden som gik godt, kommer ikke skidt igen... eller?!

Jeg var på vægten i morges - og blev positivt overrasket!!! Jeg er 11,5 kg fra min drømmevægt (2 kg mere, altså 13,5 i alt ville ikke gøre noget men man  må være realistisk) og det er altså mindre end de 15 kg. jeg troede...

Det har lige givet et skub kan jeg mærke, og jeg har tænkt mig lidt om i dag, uden at være fanatisk  

Anmeld

20. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Og tiden som gik godt, kommer ikke skidt igen... eller?!

Jeg var på vægten i morges - og blev positivt overrasket!!! Jeg er 11,5 kg fra min drømmevægt (2 kg mere, altså 13,5 i alt ville ikke gøre noget men man  må være realistisk) og det er altså mindre end de 15 kg. jeg troede...

Det har lige givet et skub kan jeg mærke, og jeg har tænkt mig lidt om i dag, uden at være fanatisk  

Lige nøjagtigt!!!

Og hvor er det bare godt det alligevel viser sig på vægten!!! Så går det jo alligevel den rigtige vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.