Skrukhed, kun omkring graviditet og spæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg var faktisk skruk på "skabe familie sammen med min mand" fronten. Ikke så meget graviditet, babyer osv. Da vi så havde svært ved at blive gravide, sukkede jeg da efter at få maven. Men der blev det at være gravid også sat meget i fokus. 

Så her er det tanken om familie sammen der fik os i gang. 

Jah okay. Det er jeg så også skruk efter. hehe. Har altid elsket babyer. hehe, men da manden og jeg så blev enige om nu skulle det være os der skulle være forældre blev ejg skruk efter at sakbe en familie selvfølgelig, og så smiler jeg hver gang ejg ser baby eller gravidemaver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jah okay. Det er jeg så også skruk efter. hehe. Har altid elsket babyer. hehe, men da manden og jeg så blev enige om nu skulle det være os der skulle være forældre blev ejg skruk efter at sakbe en familie selvfølgelig, og så smiler jeg hver gang ejg ser baby eller gravidemaver.

Hvor længe har i været i gang?

Jeg var sleeet ikke klar på at få børn og hele baby + gravid tingen, før jeg mødte min mand.  

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

Glæder mig virkelig ikke til at Silas bliver en voksen mand der flytter hjemmefra.... Det var ikke den deal jeg skrev under på... Eller jo, men jeg læste vist ikke det med småt...  SELVFØLGELIG glæder jeg mig til at han flytter hjemmefra og bliver en mand, der skal giftes og sådan, fordi jeg ønsker ALT det bedste for ham og hans forhåbentlige lange liv... Men, jeg tror lidt at jeg så bliver skruk efter at gøre det hele om igen, fordi det netop er sådan en dejlig følelse... Lige nu der glæder jeg mig til at han kan kravle, snakke, gå, begynde i børnehave og alt der der kommer efter, men det er jo en vidunderlig tid at gå rundt med et lille bitte spædbarn på armen, se dem vokse og tumle med tanken om én mere...

Ved ikke om det gav mening for andre end mig...

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe har i været i gang?

Jeg var sleeet ikke klar på at få børn og hele baby + gravid tingen, før jeg mødte min mand.  

Vi har kun været i gang i gange 1 måned. Men har haft snakket om det de sidste 4 måneder, men kunne ikke helt beslutte os for hvornår - eller det kunne uejg ikke. Har været skruk siden jeg var 16. haha. (er 21,) men det var mest efter baby jo. Og har så været skruk efter familieskabning det seneste år. - har dog det sidste 2 år ikke været i tvivl om at jeg ville få børn med kæresten. - Vi har været sammen 5 år.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Glæder mig virkelig ikke til at Silas bliver en voksen mand der flytter hjemmefra.... Det var ikke den deal jeg skrev under på... Eller jo, men jeg læste vist ikke det med småt...  SELVFØLGELIG glæder jeg mig til at han flytter hjemmefra og bliver en mand, der skal giftes og sådan, fordi jeg ønsker ALT det bedste for ham og hans forhåbentlige lange liv... Men, jeg tror lidt at jeg så bliver skruk efter at gøre det hele om igen, fordi det netop er sådan en dejlig følelse... Lige nu der glæder jeg mig til at han kan kravle, snakke, gå, begynde i børnehave og alt der der kommer efter, men det er jo en vidunderlig tid at gå rundt med et lille bitte spædbarn på armen, se dem vokse og tumle med tanken om én mere...

Ved ikke om det gav mening for andre end mig...

Det gav god mening for mig.

Anmeld

9. august 2011

Anonym skriver:

Vi har kun været i gang i gange 1 måned. Men har haft snakket om det de sidste 4 måneder, men kunne ikke helt beslutte os for hvornår - eller det kunne uejg ikke. Har været skruk siden jeg var 16. haha. (er 21,) men det var mest efter baby jo. Og har så været skruk efter familieskabning det seneste år. - har dog det sidste 2 år ikke været i tvivl om at jeg ville få børn med kæresten. - Vi har været sammen 5 år.

Hvor dejligt. Håber det lykkes for jer hurtigt 

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Hvor dejligt. Håber det lykkes for jer hurtigt 

Tak det håber vi også. Det sker forhåbentlig før elelr siden.

Anmeld

9. august 2011

Tak det håber vi også. Det sker forhåbentlig før elelr siden.

Det tror jeg helt bestemt. Det lykkes for ca 85% af  de fleste inde for et år, og for 95% af alle, på et eller andet tidspunkt. 

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Det gav god mening for mig.

Godt så... Så du forstod at jeg gerne vil være gravid igen og igen men stadig også er skruk på idéen om at mine børn bliver voksne mennesker der kan passe sig selv og min, på det tidspunkt, mand og jeg kan nyde at vi har nået at få de børn vi gerne vil have, at vi har gjort et godt stykke arbejde og vi igen kan sove ligeså længe vi har lyst til?

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Det tror jeg helt bestemt. Det lykkes for laaangt de fleste inde for normal tid, og for 95% af alle, på et eller andet tidspunkt. 

Det er jo nemlig det. På den ene eller anden måde skal det nok lykkeds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.