Skrukhed, kun omkring graviditet og spæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

skruk efter baby... Men jo ældre Emilie bliver, jo mere nyder jeg hendes selskab om jeg har det på samme måde når hun er teenager tvivler jeg dog på

heheheheheh. Godt skrevet.
Så det betyder ikke man ikke er klar til børn fordi man kun er skruk efter graviditet og spæd. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg var skruk efter det at have børn omkring mig... tror mest det var alderen omkring de 5-14 jeg faktisk gik og havde lyst til...

Lige nu nyder jeg at være gravid og glæder mig til baby kommer ud til os...

så tror ikke du skal bekymre dig.. alle de tanker om man nu er klar til det er meget naturlige for det er virkelig et stort ansvar man påtager sig når man vælger at blive forældre...

Jah et stort ansvar er det jo. GLæder mig nu enormt meget til det er vores tur, der går forhåbentlig ikke længe.

Men så er det nok slet ikke så laaangt ude at være skruk efter bestemte tidspunkter/ting i livet og ikke nødvendigvis hele pakken..

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

når jeg er skruk så er det kun efter små søde babyer , Hader at være gravid, hader at føde .... ja alt hver der er fra man bliver gravid til man har barnet i armene hader jeg af et godt ord .... Men de små spædbørn ... åååårrrhhh er slem skruk i tiden ... 

Taaaaak.
Men det bliver jo også det allermest fantastiske at få sin lille skat ud.

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg har altid gerne ville have børn dvs jeg har altid tænkt på det som en naturlig del af livet og som noget der ikke kan undværes eller erstattes af andet. Tror ikke man tænker så langt frem som at forestille sig børnene som teenagere førend de er der eller som det mindste er undfanget

Men jeg vil da gerne det hele, både graviditet, baby, teenagere, voksne, børnebørn osv. Det hele kommer nok bare i etaper, altså man SKAL ikke tænke over alle ting på een gang. Det ville være for uoverskueligt. Det ligger nærmest når man er skruk eller gravid at tænke babyer for det er hvad man starter ud med og så kommer alt det andet med tiden.

/Fenja (36+5)

Har samme tanker. At børn er en naturlig del og kan ikke undværes. Men det er nok fordi ejg er så ung. Så kan ikke lige frholde mig til at skulle have en teenager omkring mig (er kun 21), men på længere sigt kan jeg sagtens. Det er nok bare mig der tænker for meget over det.

Kunne bare mærke jeg på en eller anden måde fik dårlig samvittighed når jeg tænkte så langt frem, og var ikke sikker på om jeg ønskede mig en teenager, ej ikke ønskede, men magtede.. Nu er det jo heller ikke en teenager jeg får ud med det samme, hihi, så vokse med opgaven skalvi jo helt sikkert.

Anmeld

8. august 2011

meem

Anonym skriver:

heheheheheh. Godt skrevet.
Så det betyder ikke man ikke er klar til børn fordi man kun er skruk efter graviditet og spæd. ??

Ikke i mit hoved nej

Jeg glædede mig ildt meget til at få min lille baby i armene.. da hun var en måned glædede jeg mig helt vildt til hun begyndte at kravle, bagefter til hun begyndte at gå, så snakke.. Nu glæder jeg mig til hun smider sin ble.. man vokser med rollen som forælder vil jeg sige

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Ikke i mit hoved nej

Jeg glædede mig ildt meget til at få min lille baby i armene.. da hun var en måned glædede jeg mig helt vildt til hun begyndte at kravle, bagefter til hun begyndte at gå, så snakke.. Nu glæder jeg mig til hun smider sin ble.. man vokser med rollen som forælder vil jeg sige

Taak. Nu er jeg mere rolig. Det er også det min sunde fornuft hhat sagt til mig, ville dog lige hører fra nogen af jer skønne piger at jeg ikke var helt galt på den.

Anmeld

8. august 2011

baby012

har kun oplevet at være skruk over gravide maver og små babyer  

når jeg ser en lille skrigende unge i fakta så er det taget fra mig igen  er ret sikker på at det kommer af sig selv når babyen så bliver ældre og ældre, og ældre  

Anmeld

8. august 2011

meem

Anonym skriver:

Taak. Nu er jeg mere rolig. Det er også det min sunde fornuft hhat sagt til mig, ville dog lige hører fra nogen af jer skønne piger at jeg ikke var helt galt på den.

Det er du bestemt ikke...

Jeg kan stadig ikke forestille mig mine små piger en dag bliver selvstændige unge damer... De er stadig små babyer i mine øjne... Ligesåvel som jeg ikke kan forestille mig at jeg bliver en gammel dame

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Det er du bestemt ikke...

Jeg kan stadig ikke forestille mig mine små piger en dag bliver selvstændige unge damer... De er stadig små babyer i mine øjne... Ligesåvel som jeg ikke kan forestille mig at jeg bliver en gammel dame

SKØØØNT.

Eij sådan havde jeg ikke tænkt over det. Kan slet heller ikke se mig som gammel, hehe

Anmeld

8. august 2011

Nadia&Daniel

Lise skriver:

Jeg var vist kun skruk efter graviditet og spæde babyer

Men så er det jo godt at det er det der kommer først. Og når man kommer til det næste, så kan man ikke levere dem tilbage - og så må man jo tage resten af pakken  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.