Fenja09 skriver:
Jeg har altid gerne ville have børn dvs jeg har altid tænkt på det som en naturlig del af livet og som noget der ikke kan undværes eller erstattes af andet. Tror ikke man tænker så langt frem som at forestille sig børnene som teenagere førend de er der eller som det mindste er undfanget 
Men jeg vil da gerne det hele, både graviditet, baby, teenagere, voksne, børnebørn osv. Det hele kommer nok bare i etaper, altså man SKAL ikke tænke over alle ting på een gang. Det ville være for uoverskueligt. Det ligger nærmest når man er skruk eller gravid at tænke babyer for det er hvad man starter ud med og så kommer alt det andet med tiden.
/Fenja (36+5) 

Har samme tanker. At børn er en naturlig del og kan ikke undværes. Men det er nok fordi ejg er så ung. Så kan ikke lige frholde mig til at skulle have en teenager omkring mig (er kun 21), men på længere sigt kan jeg sagtens. Det er nok bare mig der tænker for meget over det.
Kunne bare mærke jeg på en eller anden måde fik dårlig samvittighed når jeg tænkte så langt frem, og var ikke sikker på om jeg ønskede mig en teenager, ej ikke ønskede, men magtede.. Nu er det jo heller ikke en teenager jeg får ud med det samme, hihi, så vokse med opgaven skalvi jo helt sikkert.
Anmeld