Skrukhed, kun omkring graviditet og spæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det er jo nemlig det. På den ene eller anden måde skal det nok lykkeds.

Ja  rigtig meget held og lykke med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Thalia

Når jeg er skruk handler det om graviditet og spædbarn - og så alt det sjove der følger med når ungerne bliver over 2 år gamle.

Jeg elsker at have børn, men jeg synes det er hårdt når de er 1-2 år gamle fordi de vil en masse men ikke har et ordentligt sprog endnu, og det gir så voldsomt mange frustrationer.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Godt så... Så du forstod at jeg gerne vil være gravid igen og igen men stadig også er skruk på idéen om at mine børn bliver voksne mennesker der kan passe sig selv og min, på det tidspunkt, mand og jeg kan nyde at vi har nået at få de børn vi gerne vil have, at vi har gjort et godt stykke arbejde og vi igen kan sove ligeså længe vi har lyst til?

PRÆCIS: hehe, hvorfor skrev du det ikke bare sådan før. hihi.
Men helt på samme måde har jeg det. Nok også derfor ejg gerne vil være mor i en tidlig alder. Vil gerne at når de flytter hjemmefra, har min mand og ejg stadig livet foran os. Også så vi aktivt kan deltage i vores voksne børns liv, og i børnebørnenes liv og oldebørnenes.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Taaaaaaak.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg bliver altså lige nødt til at rose dig. Jeg synes altid du er så sød og støttende og forstående. Og skriver i en god tone.
Har fulgt dig en del på sidelinien og deltaget i tråde hvor du også har deltaget, og du er nu altid en jeg har lagt mærke til.

(Undskyld til mig selv fordi jeg lige lavede et lille sidespring. )

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Når jeg er skruk handler det om graviditet og spædbarn - og så alt det sjove der følger med når ungerne bliver over 2 år gamle.

Jeg elsker at have børn, men jeg synes det er hårdt når de er 1-2 år gamle fordi de vil en masse men ikke har et ordentligt sprog endnu, og det gir så voldsomt mange frustrationer.

Kan sagtens sætte mig ind i dine tanker, nu har jeg ikke selv haft børn så kan alligevel ikke sætte mig helt 100% ind i dem. men har haft en mormor som mistede talen, og der var ikke noget mere frustrarende end når hun prøvede at fortælle noget, be om noget og vi ikke forstod hende og hun så blev ked, sur hys.

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg bliver altså lige nødt til at rose dig. Jeg synes altid du er så sød og støttende og forstående. Og skriver i en god tone.
Har fulgt dig en del på sidelinien og deltaget i tråde hvor du også har deltaget, og du er nu altid en jeg har lagt mærke til.

(Undskyld til mig selv fordi jeg lige lavede et lille sidespring. )

Nurh... Tusind tak, hvor er du sød sådan at skrive det.  Det varmede da lige helt vildt meget. Er glad for at du synes det.  Nu er jeg jo totaaal nysgerrig på hvem du er  Du må afsløre dig selv når tid er. 

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

PRÆCIS: hehe, hvorfor skrev du det ikke bare sådan før. hihi.
Men helt på samme måde har jeg det. Nok også derfor ejg gerne vil være mor i en tidlig alder. Vil gerne at når de flytter hjemmefra, har min mand og ejg stadig livet foran os. Også så vi aktivt kan deltage i vores voksne børns liv, og i børnebørnenes liv og oldebørnenes.

Det ved jeg faktisk ikke... Kunne først formulere det, da det var et spørgsmål om forståelse Hehe

Men ja... Har det på præcis samme måde... Er skruk på hele idéen med det at få børn...

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Nurh... Tusind tak, hvor er du sød sådan at skrive det.  Det varmede da lige helt vildt meget. Er glad for at du synes det.  Nu er jeg jo totaaal nysgerrig på hvem du er  Du må afsløre dig selv når tid er. 

Det skal jeg nok. Så skriver jeg . Alexis - i den virtuelle verden :det er mig der synes du er så sød. Dog har jeg været meget på sidelinien og mest anonym også faktisk.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det ved jeg faktisk ikke... Kunne først formulere det, da det var et spørgsmål om forståelse Hehe

Men ja... Har det på præcis samme måde... Er skruk på hele idéen med det at få børn...

Sådna kan det gå. hehe.

Jaah nemlig, men alligevel kan jeg ikke forestille m ig med en teenager, eller et voksent barn, men igen fordi jeg ikke kan forestille mig som 40 årig, så forestiller mig jo som 21 årig stå med en 14 årig der er mit barn. hehe. Det passer bare ikke så godt sammen. n

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.