Skrukhed, kun omkring graviditet og spæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.839 visninger
80 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Anonym trådstarter

Jah det er måske lidt underligt det her, men da i var skrukke, var i så skrukke efter hele pakken? Altså gravid, baby, tumling, teenager osv. osv??

Vi er nemlig ig ang emd PB herhjemme og nogen gange kan jeg tage mig selv i at tænke om jeg ønsker mig alt det, det indebære, spæd, teenager, osv.? Eller om jeg vokser med opgaven og kommer til at knuselske opgaven som forælder både til spæd, tumbling, teenager.

Hvordan havde i det? Var i skrukke efter hele pakken? Eller var det mest alt det med graviditeten, spædbarnet.??

Det er jo ikke fordi jeg ike glæder mig til den del hvor barnet kan alt selv og skal til at have engelsk, eller kærester og sådan. Måske det bare er fordi ejg endnu ikke kan relatere mig til det?

Er det ikke bare mest normalt at æggestokkene kun blafre når man ser en nyfødt eller en gravid?? Men det betyder vel ikke man ikke er klar til at få børn, eller gør det??

Del gerne af jeres erfaringer?? Og på forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Lise

Jeg var vist kun skruk efter graviditet og spæde babyer

Men så er det jo godt at det er det der kommer først. Og når man kommer til det næste, så kan man ikke levere dem tilbage - og så må man jo tage resten af pakken  

Anmeld

8. august 2011

millesofie

nu vil jeg være ærlig og måske rammer det mig i nakken

jeg er, var og bliver kun skruk efter babyer helt spæde babyer og graviditeten

det andet kan jeg så sige, DET KOMMER HELT AF SIG SELV  

nu glæder jeg mig til at Tinke lære at tale og gøre sig forståligt

men gud hvor jeg godt kunne gøre hele det år igen med gravid mave og lille bebs

Anmeld

8. august 2011

meem

skruk efter baby... Men jo ældre Emilie bliver, jo mere nyder jeg hendes selskab om jeg har det på samme måde når hun er teenager tvivler jeg dog på

Anmeld

8. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg var skruk efter det at have børn omkring mig... tror mest det var alderen omkring de 5-14 jeg faktisk gik og havde lyst til...

Lige nu nyder jeg at være gravid og glæder mig til baby kommer ud til os...

så tror ikke du skal bekymre dig.. alle de tanker om man nu er klar til det er meget naturlige for det er virkelig et stort ansvar man påtager sig når man vælger at blive forældre...

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

når jeg er skruk så er det kun efter små søde babyer , Hader at være gravid, hader at føde .... ja alt hver der er fra man bliver gravid til man har barnet i armene hader jeg af et godt ord .... Men de små spædbørn ... åååårrrhhh er slem skruk i tiden ... 

Anmeld

8. august 2011

Fenja09

Jeg har altid gerne ville have børn dvs jeg har altid tænkt på det som en naturlig del af livet og som noget der ikke kan undværes eller erstattes af andet. Tror ikke man tænker så langt frem som at forestille sig børnene som teenagere førend de er der eller som det mindste er undfanget

Men jeg vil da gerne det hele, både graviditet, baby, teenagere, voksne, børnebørn osv. Det hele kommer nok bare i etaper, altså man SKAL ikke tænke over alle ting på een gang. Det ville være for uoverskueligt. Det ligger nærmest når man er skruk eller gravid at tænke babyer for det er hvad man starter ud med og så kommer alt det andet med tiden.

/Fenja (36+5)

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Først kommer lige et fælles svar, derefter svare jeg på hver jeres indlæg. Orrh piger hvor er det godt at høre. Var egentlig lidt bange for at blive trampet ned. Troede det var mig der var helt mærkelig.
Ønsker mig brændene børn, hele pakken. Men når jeg ser en på 10, blafre æggestokkene ikke som de gør når jeg ser en gravid, et spæd eller en på 1,2,3,4 år. Så var ved at være bange for om jeg overhovedet var klar til børn, hvis jeg ikke blev ellevild af alle aldre.

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Jeg var vist kun skruk efter graviditet og spæde babyer

Men så er det jo godt at det er det der kommer først. Og når man kommer til det næste, så kan man ikke levere dem tilbage - og så må man jo tage resten af pakken  

Taaaaak. Lige sådan jeg har det. Der er ingenting der blafre ved en 10 årig f.eks. Men npr nu det er ens egen så esker man dem jo så højt man ikke kan leve uden, selvom de er 1,10, 14, 21

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

nu vil jeg være ærlig og måske rammer det mig i nakken

jeg er, var og bliver kun skruk efter babyer helt spæde babyer og graviditeten

det andet kan jeg så sige, DET KOMMER HELT AF SIG SELV  

nu glæder jeg mig til at Tinke lære at tale og gøre sig forståligt

men gud hvor jeg godt kunne gøre hele det år igen med gravid mave og lille bebs

Var også bange for det ramte mig i nakken. Derfor jeg er anonym.
Men du har det som mig. er gså bare skruuk efter alle små babyer. ihhhh.

Men glæder mig selvfølgelig til at få vores egen. og også til at opleve alt der følger med, det der fylder mest ligenu er altså bare graviditeten og spæd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.