Skrukhed, kun omkring graviditet og spæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

chael

Anonym skriver:

Jah det er måske lidt underligt det her, men da i var skrukke, var i så skrukke efter hele pakken? Altså gravid, baby, tumling, teenager osv. osv??

Vi er nemlig ig ang emd PB herhjemme og nogen gange kan jeg tage mig selv i at tænke om jeg ønsker mig alt det, det indebære, spæd, teenager, osv.? Eller om jeg vokser med opgaven og kommer til at knuselske opgaven som forælder både til spæd, tumbling, teenager.

Hvordan havde i det? Var i skrukke efter hele pakken? Eller var det mest alt det med graviditeten, spædbarnet.??

Det er jo ikke fordi jeg ike glæder mig til den del hvor barnet kan alt selv og skal til at have engelsk, eller kærester og sådan. Måske det bare er fordi ejg endnu ikke kan relatere mig til det?

Er det ikke bare mest normalt at æggestokkene kun blafre når man ser en nyfødt eller en gravid?? Men det betyder vel ikke man ikke er klar til at få børn, eller gør det??

Del gerne af jeres erfaringer?? Og på forhånd tak..

Skruk hører i min verden, KUN til spædbørn!!

Man er skruk efter at føle hvordan det er at være gravid, føde, få det her lille spædbarn i armene.

Derefter kommer hele pakken, og det er som du selv skriver, noget man vokser med.

Når man har sagt A, må man også sige B.

Man kan jo ikke kun have dem når de er babyer.

Når det er ens egne unger, så elsker man hver en alder de får, jo ældre de bliver, jo mere giver de tilbage.

Og jo flere udfordringer får man. Men man står jo i det til hverdag, så det er jo ikke sådan, at der PLUDSELIG Kommer en teenager dumpende, det kommer jo hen af vejene det hele.

Min datter er 5 år og til næste år skal hun starte i skole og mor og far her, glæder sig næsten mere end hende selv Der sker så mange spændende ting hele vejen igennem deres opvækst.

SÅ ja, skruk er lille baby, og resten der vokser man med opgaven.

Og TRO MIG!!!! Du har meget at glæde dig til, livet er fuld af kærlighed, når man får et lille nyt mennesker man selv har kreeret ind i sit liv

*Camilla 32+6, med nummer 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Kan godt forstå at det kan være svært at forestille sig et teenagebarn når man selv "kun" er 21 år, men igen, så er der jo mange år til  

Pøj pøj med de to gyldne streger!

Fenja

Jah det er jo lige præcis det. Og kan ikke forestille mig selv som 40 årig, og derfor har jeg ikke andet end mit 21 årige jeg at stille ved siden af en 14 årig. hehe.
Men er sikker på det hele går og at ejg er klar til og magter opgaven, hvilket manden 100% også gør.

Tak for opbakningen. og selv fr de gyldne streger inden længe.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Skruk hører i min verden, KUN til spædbørn!!

Man er skruk efter at føle hvordan det er at være gravid, føde, få det her lille spædbarn i armene.

Derefter kommer hele pakken, og det er som du selv skriver, noget man vokser med.

Når man har sagt A, må man også sige B.

Man kan jo ikke kun have dem når de er babyer.

Når det er ens egne unger, så elsker man hver en alder de får, jo ældre de bliver, jo mere giver de tilbage.

Og jo flere udfordringer får man. Men man står jo i det til hverdag, så det er jo ikke sådan, at der PLUDSELIG Kommer en teenager dumpende, det kommer jo hen af vejene det hele.

Min datter er 5 år og til næste år skal hun starte i skole og mor og far her, glæder sig næsten mere end hende selv Der sker så mange spændende ting hele vejen igennem deres opvækst.

SÅ ja, skruk er lille baby, og resten der vokser man med opgaven.

Og TRO MIG!!!! Du har meget at glæde dig til, livet er fuld af kærlighed, når man får et lille nyt mennesker man selv har kreeret ind i sit liv

*Camilla 32+6, med nummer 3

Orrh tak. Det var lige det jeg havde brug for at høre.

Du beskrev mine tanker sååå godt. men tanker jeg ikke var sikker på var helt reelle/rigtige. Men de er jo så åbenbart helt okay.

Det er nøjagtig sådan jeg har det. Glæder mig til DET HELE! Men lige nu er ejg bare vild efter gravid mave og spædbarn.

Anmeld

9. august 2011

millesofie

Anonym skriver:

Var også bange for det ramte mig i nakken. Derfor jeg er anonym.
Men du har det som mig. er gså bare skruuk efter alle små babyer. ihhhh.

Men glæder mig selvfølgelig til at få vores egen. og også til at opleve alt der følger med, det der fylder mest ligenu er altså bare graviditeten og spæd.

så ved vi da at vi er to

Anmeld

9. august 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jah det er måske lidt underligt det her, men da i var skrukke, var i så skrukke efter hele pakken? Altså gravid, baby, tumling, teenager osv. osv??

Vi er nemlig ig ang emd PB herhjemme og nogen gange kan jeg tage mig selv i at tænke om jeg ønsker mig alt det, det indebære, spæd, teenager, osv.? Eller om jeg vokser med opgaven og kommer til at knuselske opgaven som forælder både til spæd, tumbling, teenager.

Hvordan havde i det? Var i skrukke efter hele pakken? Eller var det mest alt det med graviditeten, spædbarnet.??

Det er jo ikke fordi jeg ike glæder mig til den del hvor barnet kan alt selv og skal til at have engelsk, eller kærester og sådan. Måske det bare er fordi ejg endnu ikke kan relatere mig til det?

Er det ikke bare mest normalt at æggestokkene kun blafre når man ser en nyfødt eller en gravid?? Men det betyder vel ikke man ikke er klar til at få børn, eller gør det??

Jeg tror nu det er meget normalt

Min teori er at det er ren bilogi, ligesom at manden elsker sex + lysten til at forplante sig, så har kvinden en indstillet kærlighed til at være gravid og få baby, ellers ville vi jo ikke kunne formere os

det er så heldigt at vi er en race der gider passe hinanden til børnene er 18, da det slet ikke er ens alle steder i dyreriget

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

så ved vi da at vi er to

hihi jah.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Jeg tror nu det er meget normalt

Min teori er at det er ren bilogi, ligesom at manden elsker sex + lysten til at forplante sig, så har kvinden en indstillet kærlighed til at være gravid og få baby, ellers ville vi jo ikke kunne formere os

det er så heldigt at vi er en race der gider passe hinanden til børnene er 18, da det slet ikke er ens alle steder i dyreriget

, JAh tak. Sådan havde jeg ikke lige stillet det op, men rigtig god pointe.

Anmeld

9. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Haha, Jeg KNUSELSKER gravide maver og spædbørn, også de skrigende i fakta.

Men dine, som mine tanker. Man vokser jo nok med opgaven og man blvier jo også selv ældre som barnet bliver ældre.

ja det gør man jo desværre hehe 

men ja, er helt sikker på at der ikke er noen nye forældre der ville kunne klare en teenager fra dag et af. men man vokser jo med opgaven  

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

ja det gør man jo desværre hehe 

men ja, er helt sikker på at der ikke er noen nye forældre der ville kunne klare en teenager fra dag et af. men man vokser jo med opgaven  

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg var faktisk skruk på "skabe familie sammen med min mand" fronten. Ikke så meget graviditet, babyer osv. Da vi så havde svært ved at blive gravide, sukkede jeg da efter at få maven. Men der blev det at være gravid også sat meget i fokus. 

Så her er det tanken om familie sammen der fik os i gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.