Skrukhed, kun omkring graviditet og spæd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ligesom barnet vokser vokser du også så til den tid hvor dit barn bliver teenager er du godt udrustet til opgaven, du vil jo kende dit barn i forvejen så det er jo ikke fordi at barnet forsvinder og ned fra himlen dumper der en teenager man ikke kender... det sker gradvist over en periode og til den tid er man klar

Lige præcis.
Og det var lige præcis det ejg ikke havde tænkt over. Altså vidste jo godt der ikke kom en teenager dumpende ned fra himlen, men lille fjollede mig troede man skulle ville det hele på en gang. Hvis det giver mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Isabella_mor

jeg tror ikke der er særlig mange der sidder og tænker hele ens kommendes barns liv igennem, de har jo fantasien om et spædbarn som de kan putte og hygge ,ed... ideen bliver til virkelighed og så er det ikke som man forestillede sig det. det er på ingen måde negativt men man ved jo først hvad man har når man har det.. det man ikke har er svært at danne sig et billede om

Anonym skriver:

Lige præcis.
Og det var lige præcis det ejg ikke havde tænkt over. Altså vidste jo godt der ikke kom en teenager dumpende ned fra himlen, men lille fjollede mig troede man skulle ville det hele på en gang. Hvis det giver mening

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg tror ikke der er særlig mange der sidder og tænker hele ens kommendes barns liv igennem, de har jo fantasien om et spædbarn som de kan putte og hygge ,ed... ideen bliver til virkelighed og så er det ikke som man forestillede sig det. det er på ingen måde negativt men man ved jo først hvad man har når man har det.. det man ikke har er svært at danne sig et billede om

Du har så evigt ret. Tak.

Anmeld

10. august 2011

FogL

Jeg var nok mest skruk efter graviditeten, babyen, og barnet (for børn er jo skønne!) Men mon ikke man kommer til at elske det lille my? 

Jeg er begyndt at se frem til hele pakken, men da vi havde gang i PB, var det nok mest baby (nok også fordi det var så svært at tro på, at det kunne lade sig gøre) 

Anmeld

10. august 2011

Tvillingemor80

Jeg havde det på samme måde da jeg var halvvejs i graviditeten .. Det gik op for mig jeg ikke havde en drøm om et skolebarn og en teenager .. MEN nu har jeg to piger der hedder Thilde og Lea og de vil jeg ha uanset om de er 1 år, 14 år eller 30 år.. Så tror det ændre sig når man for sit barn for så er det jo ikke baren "en teenager", det jo "din teenager", håber du forstår .

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Jeg var nok mest skruk efter graviditeten, babyen, og barnet (for børn er jo skønne!) Men mon ikke man kommer til at elske det lille my? 

Jeg er begyndt at se frem til hele pakken, men da vi havde gang i PB, var det nok mest baby (nok også fordi det var så svært at tro på, at det kunne lade sig gøre) 

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Jeg havde det på samme måde da jeg var halvvejs i graviditeten .. Det gik op for mig jeg ikke havde en drøm om et skolebarn og en teenager .. MEN nu har jeg to piger der hedder Thilde og Lea og de vil jeg ha uanset om de er 1 år, 14 år eller 30 år.. Så tror det ændre sig når man for sit barn for så er det jo ikke baren "en teenager", det jo "din teenager", håber du forstår .

Jo jeg forstår. Det er samme tanker som jeg har.
Altså at når barnet er her er der jo inge vej udenom. Og ejg kommer jo til at elsket barnet og vil jeg jo altid gøre, omd et er spæd, 1, 14 eller 30. Og glæder mig også til at følge barnet/børnene. Tror bare jeg var for hurtigt og kunne ikke med tanken om mig have en teenager, men det er fordi jeg så mig selv, som 21 årig sammen med en 14 årig. hehe. Det var helt forkert.
Og der kommer jo som ssagt ikke bare en teenager dumpende ned fra himlem og heldigvis fra det da.

Anmeld

10. august 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Jo jeg forstår. Det er samme tanker som jeg har.
Altså at når barnet er her er der jo inge vej udenom. Og ejg kommer jo til at elsket barnet og vil jeg jo altid gøre, omd et er spæd, 1, 14 eller 30. Og glæder mig også til at følge barnet/børnene. Tror bare jeg var for hurtigt og kunne ikke med tanken om mig have en teenager, men det er fordi jeg så mig selv, som 21 årig sammen med en 14 årig. hehe. Det var helt forkert.
Og der kommer jo som ssagt ikke bare en teenager dumpende ned fra himlem og heldigvis fra det da.

Jeg puha det ville være skræmmende hvis de kom ud som 14 årige

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Jeg puha det ville være skræmmende hvis de kom ud som 14 årige

Jah for katten. Især hvis de arvede bare lidt af deres mors(mit) temperament.

Anmeld

10. august 2011

Corn

Lise skriver:

Jeg var vist kun skruk efter graviditet og spæde babyer

Men så er det jo godt at det er det der kommer først. Og når man kommer til det næste, så kan man ikke levere dem tilbage - og så må man jo tage resten af pakken  

Præcis,

resten kommer senere... Men giv mig mave og babies

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.