Jeg personligt, vil gerne have at alle i huset har præcis det samme efternavn. Det kommer af den grund, at jeg blev døbt med det efternavn som min mor også havde taget fra min bio far da de blev gift. Men lykken varede ikke længe, og da jeg var under 1 år, blev de skilt. Min mor skiftede så både mit og hendes efternavn ud igen med sit pigenavn. 5 år senere giftede hun sig igen, og tog så min nye fars efternavn, som mine søskende så også har fået. Så lille mig har været den eneste i huset med et andet efternavn. Det har ført til mange mærkelige situationer, og da min mormor også er meget ung, har mange troet (det tror nogle stadig) at jeg var hendes datter, alså min mors søster.
Nu da jeg også skal giftes, så SKAL vi hedde det samme. Om vi så skal droppe begge vores navne og finde et nyt. Vi støder nok ikke på problemer dér da jeg har et boring efternavn, og hans er specielt
Men engang i begyndelsen af forholdet sagde han, at han ikke ville give sin kone navnet da det binder sig til et bestemt sted, som han så syntes at man skulle have tilknytning til for at bære det. Så hvis han skulle komme med den igen, så må vi til at konstruere et nyt, det KRÆVER jeg 
Anmeld