Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Vi regner ikke med at tage hinandens navne når vi engang skal giftes. Og her er der ingen særlig tradition med at man tager mandens navn. Det er mere hvad man selv synes. Alle vores navne er et samsurium af krydsninger, så ja... ikke nemt
Jeg vil ikke kunne affinde mig med at bebs kun får mandens navn. Det virker forkert for mig. 
så skulle du måske "give" ham lov til at ha hans til sidste...
altså tænk sådan her på det.. du har gået med barnet i 9 måndeder.. haft ALLE de der helt særlige øjeblikke med barnet mere eller mindre alene da barnet jo har været inde i dag...
du har højst sansynligt også et tætter forhold til barnet lige pt end faderen....
hvorfor ik give ham noget helt særligt... noget som får ham til at føle sig særlig...
du er jo særlig du er "ynglings" forældre...
det er ik for at være ond eller noget men sådan har jeg det personligt.... f.eks. da jeg fødte fik jeg ik mine piger op til mig, de kom over til min kæreste med det samme.... første bad og første bleskift samt første flaske fik min kæreste æren af...
jeg havde dem jo i dagtimerne samt 9 måneder hvor han bare så på... jeg har gjort ALT for at han skal føgle sig lige med mig... også en af grundene til at de fik hans efternavn han var SÅ stolt...
men i sidste ende er det jo KUN jer der kan ta en beslutning
Anmeld