Jer med specielle efternaven på begge sider!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

FogL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes ikke det er så skørt med Borg og Berg. Især fordi de egentlig er to meget forskellige navne. Var de lidt mere ens, kunne det måske blive skørt. Synes det er nogle fine navne i har valgt.

Har har jeg langt efternavn, han kort. 

Får vi en dreng bliver navnet kort, får vi en pige bliver det langt. Begge navne er nogen vi ikke har rokket os ved i 3 år, og det ændrer sig også. Så jeg prøver at tage hensyn til begge navne, da jeg jo håber vi får en af hver en dag 

Tusind tak, vi er også helt vilde med dem  

Ja, det er jo lige det  

Kan i så ikke sige, at hvis det bliver en pige, kommer dit efternavn til sidst, og hvis det bliver en dreng, så kommer hans til sidst?  Så er der også lidt mønster i det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ciepige skriver:

Tusind tak, vi er også helt vilde med dem  

Ja, det er jo lige det  

Kan i så ikke sige, at hvis det bliver en pige, kommer dit efternavn til sidst, og hvis det bliver en dreng, så kommer hans til sidst?  Så er der også lidt mønster i det  

Jamen hvad så i fremtiden?  De skal jo helst have samme rækkefølge. Vi ved hvad vi får men holder det hemmeligt lidt endnu. Men vi ved også allerede, hvilke navne vi elsker og vil bruge. Og der passer den ene sammensætning bedst til pigenavnet, og det andet til drengenavnet. Haha det er altså skørt besværligt det her 

Anmeld

8. august 2011

FogL

Jamen hvad så i fremtiden?  De skal jo helst have samme rækkefølge. Vi ved hvad vi får men holder det hemmeligt lidt endnu. Men vi ved også allerede, hvilke navne vi elsker og vil bruge. Og der passer den ene sammensætning bedst til pigenavnet, og det andet til drengenavnet. Haha det er altså skørt besværligt det her 

Haha, jamen jeg forstår det godt! Ih hvor dejligt at i ved det. Og sejt at I kan holde det hemmeligt 

Jeg tror også, at vi bare bliver i tænkeboksen mht efternavne, for det er altså ikke nemt, synes jeg. 

Anmeld

8. august 2011

ciepige skriver:

Haha, jamen jeg forstår det godt! Ih hvor dejligt at i ved det. Og sejt at I kan holde det hemmeligt 

Jeg tror også, at vi bare bliver i tænkeboksen mht efternavne, for det er altså ikke nemt, synes jeg. 

Det meste af familien har skam fået det afvide. Vi fik kun kønnet afvide da manden gerne ville. Og der var gået total konkurrence på mandens side mht. gætterierne, og det var jeg godt træt af! Men lige pt. kommer det ikke ud til andre 

Anmeld

8. august 2011

FogL

Det meste af familien har skam fået det afvide. Vi fik kun kønnet afvide da manden gerne ville. Og der var gået total konkurrence på mandens side mht. gætterierne, og det var jeg godt træt af! Men lige pt. kommer det ikke ud til andre 

Det lyder også som en god idé - og så glæææder jeg mig altså til at se din lille baby om 20 ugers tid! 

Anmeld

8. august 2011

ciepige skriver:

Det lyder også som en god idé - og så glæææder jeg mig altså til at se din lille baby om 20 ugers tid! 

Uh hvis jeg må bestemme selv, så helst inde for 16 uger!   Har besluttet mig for, ikke at gå over tid. Hehe 

Hvor langt er du nu? 

Anmeld

8. august 2011

FogL

Uh hvis jeg må bestemme selv, så helst inde for 16 uger!   Har besluttet mig for, ikke at gå over tid. Hehe 

Hvor langt er du nu? 

Jeg krydser for dig! 

Jamen jeg ramte 2. trimester i går, så 12+1, Jubiiii! 

Anmeld

8. august 2011

ciepige skriver:

Jeg krydser for dig! 

Jamen jeg ramte 2. trimester i går, så 12+1, Jubiiii! 

Næææh hvor skønt. Har du været til NF? Husker ikke lige om jeg har set et indlæg fra dig om det! 

Anmeld

8. august 2011

Olivers-Moar

Jeg hedder Dreyøe og olivers far hedder Heimburger dette er begge navne som er specielle og vi kunne ikke blive enige, så oliver endte med at hedde

Oliver Dreyøe Heimburger.

Heimburger til sidst da vi gik på kompromi oli blev døbt og ikke navngivet og oliver kom til at hedde fars efternavn til sidst:-)

Anmeld

8. august 2011

FogL

Næææh hvor skønt. Har du været til NF? Husker ikke lige om jeg har set et indlæg fra dig om det! 

Nej det har jeg ikke - og ved ikke om jeg kan få det her. Men hvis jeg kan, så skal jeg selvfølgelig have det  Har dog set bebs to gange ved tryghedsscanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.