Jer med specielle efternaven på begge sider!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ciepige skriver:

Nej det har jeg ikke - og ved ikke om jeg kan få det her. Men hvis jeg kan, så skal jeg selvfølgelig have det  Har dog set bebs to gange ved tryghedsscanning 

Dejligt! hvor bor i da henne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

FogL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Dejligt! hvor bor i da henne? 

I Dubai - men mener jeg har set, at jeg kan betale mig fra det. 

Anmeld

8. august 2011

ciepige skriver:

I Dubai - men mener jeg har set, at jeg kan betale mig fra det. 

Ah, ja ok. Vil tror du sagtens kan købe dig til det.  Ih hvor er det spændende altså  

Anmeld

8. august 2011

sarahb

Så gav det lidt sig selv eller?  Her er der ikke så meget kultur ind over. Og heller ikke tradition. Blot mere to meget vigtige navne for os begge to. SUK 

Ja men synes også at det ler bedre med hans til sidst, da han er et efternavn efternavn og ikk vil lyde godt som mellemnavn. Men mit kan sagtens bruges som mellemnavn.
Fx. Pedersen er bedst som efternavn hvor Beck fx sagtens kan bruges som mellemnavn..

Anmeld

8. august 2011

sarahb skriver:

Ja men synes også at det ler bedre med hans til sidst, da han er et efternavn efternavn og ikk vil lyde godt som mellemnavn. Men mit kan sagtens bruges som mellemnavn.
Fx. Pedersen er bedst som efternavn hvor Beck fx sagtens kan bruges som mellemnavn..

Så giver det jo sig selv 

Anmeld

8. august 2011

aya-zia

Camulla skriver:

Ville bare lige være med på den her, for sådan ser jeg det heller ikke.

Selvfølgelig er det noget specielt at bære barnet, føde det, amme osv., men det er bestemt ikke en ære at have kvalme, halsbrand, strækmærker, ømme brystvorter, tage de mange ekstra kilo på og især fødslen var jeg gerne foruden, så jeg vil sige at jeg misunder manden at han ikke skal igennem det. Jeg vil hellere vende den om og sige at eftersom TS har været igennem det hun har med at bære og føde barnet, så fortjener det hendes efternavn  

Bare min mening 

smag og behag.... men der er vi jo så forskellige...

Anmeld

8. august 2011

Ranarupta

Hvordan har i valgt efternavn til jeres poder? Vi har begge udelukkende særlige efternavne fra udlandet, og familienavne som vi begge ser går i arv. Begge dele ser godt ud på skrift, og sammen er det lidt underordnet hvordan de sættes sammen. Hvordan ville i så vælge? Ville i så resolut vælge mandens efternavn til sidst, eller hvordan? Jeg vil selvf. gerne have mit til sidst, og manden sit. Lodtrækning vil jeg ikke kunne forlige mig med... hmmmm... hilfe, what to do??? 

Vil ikke skrive vores navne her, da vi kan findes på nettet så, og det er jeg ikke interessert i, på så åbent et site som det her er. 

Begge mine efternavne er specielle. 
Min kærestes ene mellemnavn er specielt.

Det var vigtigt for os, at han ikke fik 3-4 navne og at vi hed det samme allesammen.

Heldigvis havde jeg ikke længere et ønske om at beholde mine navne - pga. familie-problemer.
Så vi tog min kærestes specielle efternavn og han droppede sit -sen-efternavn.

Så nu hedder vi det samme - med et specielt og flot efternavn  

Anmeld

8. august 2011

Alba

Vi har begge 2 stk. (efter)navne hver som vi ønsker skal videre men har måtte priotere, vi så nødvendighed i at vælge et navn fra hver og glemme alt om traditon og sådan. et af navnene er et familienavn som kun 12 hedder men det passede ikke til de andre navne så det valgte vi fra.

Anmeld

8. august 2011

mn

Hvordan har i valgt efternavn til jeres poder? Vi har begge udelukkende særlige efternavne fra udlandet, og familienavne som vi begge ser går i arv. Begge dele ser godt ud på skrift, og sammen er det lidt underordnet hvordan de sættes sammen. Hvordan ville i så vælge? Ville i så resolut vælge mandens efternavn til sidst, eller hvordan? Jeg vil selvf. gerne have mit til sidst, og manden sit. Lodtrækning vil jeg ikke kunne forlige mig med... hmmmm... hilfe, what to do??? 

Vil ikke skrive vores navne her, da vi kan findes på nettet så, og det er jeg ikke interessert i, på så åbent et site som det her er. 

det lyder måske mystisk det her, men hvis de lyder lige godt ville jeg vælge det i alfabetisk rækkefølge, men det er nok bare fordi jeg vil have alt i et bestemt system og synes det virker mest logisk f.eks. at tage a som mellemnavn og b som efternavn.

Anmeld

8. august 2011

th

Vi har valgt mit mellem navn til efternavn som er et familie navn og betyder rigtig meget for mig.

når vores dreng er stor nok til at forstå ting omkring 14 år. vil han blive spurgt om han vil have min kæreste mellemnavn som han har efter hans afdøde mor.

vores 2 navne passe nemli slet ikke sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.