Anna bliver det, da jeg ikke må blive gravid igen. Hun har to store halvsøstre, som nu er flyttet fast hjem hos os, så i den optik er hun ikke enebarn, men der er så stor aldersforskel, at hun kommer til, at være alene.
Jeg har været meget ked af det, især fordi der er rigeligt med mennesker som nok skal fortælle hvor forfææææærdeligt det er - men jeg er sikker på, at hun nok skal få et fantastisk liv. Også selvom hun ikke havde sine to søstre.
Jeg har to søskende, der er under et år imellem os hver især, og vi har intet med hinanden at gøre! Jeg kunne lige så godt være enebarn, så bare fordi man har søskende, som endda er nogenlunde jvænaldrende, så er det ingen garanti for, at man får glæde af hinanden i livet.
Det det har givet Anna er en fantastisk evne til, at træde ind i et rum, og vupti så har hun et par legekammerater. Så jeg tvivler på, at hun kommer til at kede sig i livet.
Så drop den dårlige samvittighed, som andre skaber. Du er en fantastisk mor, og derfor bliver dit barn også helt fantastisk!Enebarn eller ej! 
Anmeld