update på "fra skyggestreg til gravid???"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hov, skrev vist samtidig Øv, det er da irriterende. Men det er da et godt tegn, at den ikke er blevet mindre tydelig Det virker bare underligt, at du kan lave streger, hvis du ikke er gravid.

Tror næsten du er nødt til at enten få lægen eller en digital test til at give dig et klart svar. Nu når de tests bliver ved med at have streger på..

ja... men min læge svare ikke på mine elektroniske hendvændelser... og er altid på job i hendes telefon tid... og det er ikke lige på jobbet man har lyst til at stå og snakke graviditets ønske slet ik på mit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Madam Blå

Kay skriver:

ja... men min læge svare ikke på mine elektroniske hendvændelser... og er altid på job i hendes telefon tid... og det er ikke lige på jobbet man har lyst til at stå og snakke graviditets ønske slet ik på mit

Nej, det er det vel ikke.. Ville jeg heller ikke selv have lyst til.

Hm, håber du får tid til at købe en digital test så. De kan i hvert fald ikke drille med stregerne

Anmeld

4. august 2011

Kay

Madam Blå skriver:

, det er det vel ikke.. Ville jeg heller ikke selv have lyst til.

Hm, håber du får tid til at købe en digital test så. De kan i hvert fald ikke drille med stregerne

det skulle jeg gerne havde tid til i morgen

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

Kay skriver:

det skulle jeg gerne havde tid til i morgen

Det håber jeg

for et godt svar i morgen

Anmeld

4. august 2011

CamillaValby

Kay skriver:

nåede ik lige forbi og købe sådan en... da jeg skulle købe kærestens føsdags gave og nå hjem med den inden han kom hjem... men den test jeg tog i morges var ens med den jeg tog i går...

Bare stregen er der er det et godt tegn. Ellers kan du bestille dem på billigetest.dk de sender hurtigt ud så du har dem senest på lørdag

Anmeld

4. august 2011

Kay

CamillaValby skriver:

Bare stregen er der er det et godt tegn. Ellers kan du bestille dem på billigetest.dk de sender hurtigt ud så du har dem senest på lørdag

Ja det kunne jeg jo os

Anmeld

4. august 2011

CamillaValby

Kay skriver:

Ja det kunne jeg jo os

og man betaler ikke porto. Bare lige til info hvis du ikke vidste det

Anmeld

4. august 2011

Kay

CamillaValby skriver:

og man betaler ikke porto. Bare lige til info hvis du ikke vidste det

har handlet der før... men det viste jeg godt nok ikke

Anmeld

8. august 2011

Kay

update på updaten...

clear blue digital testen siger ikke gravid... så det ver lige som forventet... desværre... nu må den dumme mens snart gerne dukke op!!!

Anmeld

8. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

update på updaten...

clear blue digital testen siger ikke gravid... så det ver lige som forventet... desværre... nu må den dumme mens snart gerne dukke op!!!

Øv noget pis møg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.