update på "fra skyggestreg til gravid???"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Anonym

Hvordan ser testen ud i dag? Har du fået taget en ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

FogL

Kay skriver:

tja... det er der ingen der ved

min sidste ritige mens begyndte 8 maj... har pco, og ÆL en sjælden gang i mellem... og skulle gerne undersøges næste gang jeg har mens... så venter med spænding...

Wow, så skulle du jo være lang henne nu, hvis det var. Min sidste mens dag var 9. maj og jeg er 11+4 i dag.. 

Den burde da være helt tydelig. 

Anmeld

4. august 2011

Kay

ciepige skriver:

Wow, så skulle du jo være lang henne nu, hvis det var. Min sidste mens dag var 9. maj og jeg er 11+4 i dag.. 

Den burde da være helt tydelig. 

ja... men som skrevet tidligere i indlæget har jeg jo pco... så der er ik rigtig nogle der ved hvornår jeg har ÆL eller hvor tit... men min gyn mener jeg har det en gang i mellem... så nej er jo nok ikke 11+?? i dag

Anmeld

4. august 2011

Kay

Anonym skriver:

Hvordan ser testen ud i dag? Har du fået taget en ny?

en lige så svag skyggestreg på den i dag...

Anmeld

4. august 2011

Kay

Mor til Liva skriver:

herfra og håber du får et godt resultat i morgen

fik en lige så svag streg i dag... så ik rigtig nogen nyhed

Anmeld

4. august 2011

Kay

Happiness skriver:

Venter spændt på en update!

men ingen vilde updates her fra... en lige så svag skyggestreg var der i dag... overvejer om jeg skal gå til optikkeren og sige jeg har streger for øjnene...

Anmeld

4. august 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Jeg venter i hvert fald i spænding til i morgen

Håber du får en god nats søvn, selvom det sikkert er svært.

har ikke nået at købe en digital... men den anden var der en lie så svag streg på... så jeg er lige hvidt...

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

Har du fået købt en digital test? Kan forstå på det hele at der var endnu en svag streg i dag?

Anmeld

4. august 2011

Kay

CamillaValby skriver:

for at de to streger bliver mere tydlige.

Som du selv skriver køb evt. de digitale hvor der står gravid eller ikke gravid. De kan varmt anbefales.

nåede ik lige forbi og købe sådan en... da jeg skulle købe kærestens føsdags gave og nå hjem med den inden han kom hjem... men den test jeg tog i morges var ens med den jeg tog i går...

Anmeld

4. august 2011

Madam Blå

Kay skriver:

har ikke nået at købe en digital... men den anden var der en lie så svag streg på... så jeg er lige hvidt...

Hov, skrev vist samtidig Øv, det er da irriterende. Men det er da et godt tegn, at den ikke er blevet mindre tydelig Det virker bare underligt, at du kan lave streger, hvis du ikke er gravid.

Tror næsten du er nødt til at enten få lægen eller en digital test til at give dig et klart svar. Nu når de tests bliver ved med at have streger på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.