update på "fra skyggestreg til gravid???"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Kay

Maalene skriver:

Det lyder godt

Min første positive test så sådan her ud, så kan du prøve og sammenligne:

Den er MEGET utydelig, men sidder nu med en stooor mave, så den har været go' nok

Håber den er der for jer

ja den er også MEGET utydelig... men tror in er mere utydelig... men er igang med at ligge billeder over...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Madam Blå

Kay skriver:

kan ik nå til lægen i morgen... skal på arbejde

Så må vi regne med, at testen i morgen taler sandt

Men er det ikke noget med, at når man har pco, så er det svært at sige, hvornår man har æl? Kender ikke rigtig noget til det, men hvis det er sådan, så kan du jo sagtens være gravid. Og de skyggestreger du lavede for nogle uger siden kan evt. have være æl? (baseret på tanken om, at nogle bruger æl-tests som g-tests - så kan man måske også den anden vej rundt )

Er det helt ude i hampen?

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Kay skriver:

ja den er også MEGET utydelig... men tror in er mere utydelig... men er igang med at ligge billeder over...

Okay - men selvom vi evt. ikke kan se en streg, betyder det jo ikke, at du ikke er gravid - bare så du ikke bliver ked af det, hvis ingen kan se det...

Jeg tror på den er der

Anmeld

3. august 2011

Kay

Maalene skriver:

Okay - men selvom vi evt. ikke kan se en streg, betyder det jo ikke, at du ikke er gravid - bare så du ikke bliver ked af det, hvis ingen kan se det...

Jeg tror på den er der

bliver ikke ked af det... har ingen forventninger denne gang... og både mig og kæresten kan se den når vi står med testen i hånden...

her er lige to billeder... og jeg kan ingenting se på billederne... men ja... lad mig høre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Så må vi regne med, at testen i morgen taler sandt

Men er det ikke noget med, at når man har pco, så er det svært at sige, hvornår man har æl? Kender ikke rigtig noget til det, men hvis det er sådan, så kan du jo sagtens være gravid. Og de skyggestreger du lavede for nogle uger siden kan evt. have være æl? (baseret på tanken om, at nogle bruger æl-tests som g-tests - så kan man måske også den anden vej rundt )

Er det helt ude i hampen?

hihi... de virker ikke omvendt...

men ja det er svært at sige hvornår jeg har ÆL og det er langt fra hver "cyklus"...

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Kay skriver:

bliver ikke ked af det... har ingen forventninger denne gang... og både mig og kæresten kan se den når vi står med testen i hånden...

her er lige to billeder... og jeg kan ingenting se på billederne... men ja... lad mig høre

Uhh, det er svært...

Synes måske jeg kan ane en svag streg, når jeg laver dem om til negativer, men om det er fordi jeg rigtig gerne vil kunne se en streg, eller om der virkelig er en, det er svært at sige...

Men hvis I begge to kan se den, er det jo et super godt tegn

Det er nemlig svært at fange på billeder i starten, når de ikke er så tydelige...

Du kan jo prøve en clearblue digital test her en af de næste dage

Anmeld

3. august 2011

Kay

Maalene skriver:

Uhh, det er svært...

Synes måske jeg kan ane en svag streg, når jeg laver dem om til negativer, men om det er fordi jeg rigtig gerne vil kunne se en streg, eller om der virkelig er en, det er svært at sige...

Men hvis I begge to kan se den, er det jo et super godt tegn

Det er nemlig svært at fange på billeder i starten, når de ikke er så tydelige...

Du kan jo prøve en clearblue digital test her en af de næste dage

troede også det var et godt tegn sidst.. (2 uger siden) men den er jo ik blevet tydliger... fik tvært imod en negativ i mellemtiden...

men ja... må vente og se hvad dælen der sker... og jeg overvejer også en af de der digitale...

Anmeld

3. august 2011

Madam Blå

Kay skriver:

hihi... de virker ikke omvendt...

men ja det er svært at sige hvornår jeg har ÆL og det er langt fra hver "cyklus"...

Hehe - godt at vide! Men det passede ellers rigtig godt ind i min søforklaring

Nå ja, det er rigtigt.. Det er sådan det hænger sammen.

Men for endnu to streger på testen i morgen!

Og jeg tror godt, at jeg kan ane stregen på billederne Men så længe i kan se den Min første test kunne ikke ses på billeder, men den var der

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Kay skriver:

troede også det var et godt tegn sidst.. (2 uger siden) men den er jo ik blevet tydliger... fik tvært imod en negativ i mellemtiden...

men ja... må vente og se hvad dælen der sker... og jeg overvejer også en af de der digitale...

Ja, kan virkelig godt forstå, at du er forvirret... Prøv at teste de næste par dage, og hvis det fortsætter med svage positive teste, så synes jeg du skal hive fat i lægen, så du ikke skal gå rundt i den uvished...

Og hvis du nu er gravid - så skal det da FEJRES

Anmeld

3. august 2011

Kay

Madam Blå skriver:

Hehe - godt at vide! Men det passede ellers rigtig godt ind i min søforklaring

Nå ja, det er rigtigt.. Det er sådan det hænger sammen.

Men for endnu to streger på testen i morgen!

Og jeg tror godt, at jeg kan ane stregen på billederne Men så længe i kan se den Min første test kunne ikke ses på billeder, men den var der

må indrømme at det gør mig lidt glad at i kan se noget

og ja må tage en ny i morgen... og måske forbi føtex og finde en clear blue digital..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.