update på "fra skyggestreg til gravid???"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.146 visninger
70 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2011

Kay

https://www.baby.dk/debat/123029pi1/proever-at-blive-gravid/fra-skygge-streg-til-gravid.aspx

Ja... nu er jeg først forvirret...

jeg tog to graviditets tests for 2 uger siden (som man jo kan læse i den tidligere tråd) og efter et par dage en helt negativ...

og der havde jeg jo så en KÆMPE tude dag... havde virkelig sat mine forventninger alt for højt!!!

men ingen menses kom der  

så tog jeg lige en test i dag... som igen har en MEGET svag streg!?!?!?!?

og vi snakker altså 2 forskellige mærker af tests her...

total forvirret... men tør simpelthend ik sætte mine forventninger til noget som helst... tør ik blive den mindste smule glad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

https://www.baby.dk/debat/123029pi1/proever-at-blive-gravid/fra-skygge-streg-til-gravid.aspx

jeg tog to graviditets tests for 2 uger siden (som man jo kan læse i den tidligere tråd) og efter et par dage en helt negativ...

og der havde jeg jo så en KÆMPE tude dag... havde virkelig sat mine forventninger alt for højt!!!

men ingen menses kom der  

total forvirret... men tør simpelthend ik sætte mine forventninger til noget som helst... tør ik blive den mindste smule glad...

Det lyder mystisk . Hvor langt skulle du være henne nu hvis det er? 

Anmeld

3. august 2011

dukke

Kay skriver:

men ingen menses kom der  

kan du ligge billede ind ?

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Jeg ville efterhånden kontakte min læge, hvis jeg var dig. Synes godt nok de driller dig de teste.

Anmeld

3. august 2011

Kay

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder mystisk . Hvor langt skulle du være henne nu hvis det er? 

tja... det er der ingen der ved

min sidste ritige mens begyndte 8 maj... har pco, og ÆL en sjælden gang i mellem... og skulle gerne undersøges næste gang jeg har mens... så venter med spænding...

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

tja... det er der ingen der ved

min sidste ritige mens begyndte 8 maj... har pco, og ÆL en sjælden gang i mellem... og skulle gerne undersøges næste gang jeg har mens... så venter med spænding...

Åh tænkte du måske havde testet for ÆL. Synes helt sikkert du skal kontakte din læge og få en tid hvis testene bliver ved at drille. 

Anmeld

3. august 2011

Kay

dukke skriver:

kan du ligge billede ind ?

den er så svag at den ik kan ses på billed

Anmeld

3. august 2011

Kay

Kofoed. skriver:

Jeg ville efterhånden kontakte min læge, hvis jeg var dig. Synes godt nok de driller dig de teste.

min læge er en klaphat... og jeg har kontaktet hende på en mail i dag... sådan en internet konsultation...

Anmeld

3. august 2011

Madam Blå

Kay skriver:

men ingen menses kom der  

Hold da op! Hvor er det underligt

Håber du kan få en tid ved lægen hurtigt, så du kan få et klart svar. For de test driller dig da en hel del! Det må være forfærdeligt at gå i den uvished

Har du kun taget en test i dag? Eller er der flere, der viser en streg?

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Kay skriver:

min læge er en klaphat... og jeg har kontaktet hende på en mail i dag... sådan en internet konsultation...

Kan fornemme det ikke gik særlig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.