update på "fra skyggestreg til gravid???"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

sofiell89

Kay skriver:

update på updaten...

clear blue digital testen siger ikke gravid... så det ver lige som forventet... desværre... nu må den dumme mens snart gerne dukke op!!!

Pis og lort

Håber stregerne snart kommer x 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Dansker i England

Kan du ikke tage en ClearBlue test? Der står der sort på hvidt, om du er gravid - ergo ingen drillende streger

Anmeld

8. august 2011

Kay

Dansker i England skriver:

Kan du ikke tage en ClearBlue test? Der står der sort på hvidt, om du er gravid - ergo ingen drillende streger

hvis du nu havde læst hele tråden... ville du vide at jeg idag er kommet med en update der fortæller jeg har taget en clear blue digital og den kom med svaret ikke gravid

Anmeld

8. august 2011

Dansker i England

Kay skriver:

hvis du nu havde læst hele tråden... ville du vide at jeg idag er kommet med en update der fortæller jeg har taget en clear blue digital og den kom med svaret ikke gravid

Det er jeg ked af at høre - håber og krydser fingre for, at den snart er der

Anmeld

8. august 2011

Malli

Jeg oplevede lidt det samme som du beskriver i dit indlæg, først negativ, 2 dage efter svag positiv, 3 dage efter stadig svag positv, og det samme en uge efter, kontaktede lægen som tog en test. Den var også svag positiv, få dage efter begyndte jeg at bløde lidt, dette varede ved nogle dage, og derefter negativ test. Så desværre var det en SA. Som min læge sagde, kunne det være at testen aldrig blev rigtig tydelig positiv, fordi fosteret ikke var levedygtigt, og kroppen bare ventede på at afstøde det! ØV.. Krydser fingre for at du er gravid  

Anmeld

8. august 2011

Kay

Dansker i England skriver:

Det er jeg ked af at høre - håber og krydser fingre for, at den snart er der

tak lige nu vil jeg bare gerne havde min mens. så vi kan komme igang med behandling

Anmeld

8. august 2011

Malli

Malli skriver:

Jeg oplevede lidt det samme som du beskriver i dit indlæg, først negativ, 2 dage efter svag positiv, 3 dage efter stadig svag positv, og det samme en uge efter, kontaktede lægen som tog en test. Den var også svag positiv, få dage efter begyndte jeg at bløde lidt, dette varede ved nogle dage, og derefter negativ test. Så desværre var det en SA. Som min læge sagde, kunne det være at testen aldrig blev rigtig tydelig positiv, fordi fosteret ikke var levedygtigt, og kroppen bare ventede på at afstøde det! ØV.. Krydser fingre for at du er gravid  

øv læste lige din update.. håber snart det er jeres tur 

Anmeld

8. august 2011

Kay

Malli skriver:

øv læste lige din update.. håber snart det er jeres tur 

Mange tak...

og  til dig... lydder ik ret sjovt...

Anmeld

10. august 2011

Anonym

Jeg har oplevet det samme, og er nu 12 dage over tid, og ingen tegn på mens, jeg fik dog lavet en blodprøve ved lægen, og den blev taget da jeg var 6 dage over tid, der var ingen tegn på graviditet. ret belastende. man bliver jo hys af at gå og vente i uvidenhed. men håber da meget for dig, at den virkelig er der

Anmeld

10. august 2011

Kay

Anonym skriver:

Jeg har oplevet det samme, og er nu 12 dage over tid, og ingen tegn på mens, jeg fik dog lavet en blodprøve ved lægen, og den blev taget da jeg var 6 dage over tid, der var ingen tegn på graviditet. ret belastende. man bliver jo hys af at gå og vente i uvidenhed. men håber da meget for dig, at den virkelig er der

mange takhåber også snart der sker noget for dig

selvfølgelig håber man aller mest på baby... men hvis bare mens kommer så man kan komme videre ville der også være dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.