Kay skriver:
https://www.baby.dk/debat/123029pi1/proever-at-blive-gravid/fra-skygge-streg-til-gravid.aspx
Ja... nu er jeg først forvirret...
jeg tog to graviditets tests for 2 uger siden (som man jo kan læse i den tidligere tråd)
og efter et par dage en helt negativ...
og der havde jeg jo så en KÆMPE tude dag... havde virkelig sat mine forventninger alt for højt!!!
men ingen menses kom der

så tog jeg lige en test i dag... som igen har en MEGET svag streg!?!?!?!?
og vi snakker altså 2 forskellige mærker af tests her... 
total forvirret... men tør simpelthend ik sætte mine forventninger til noget som helst... tør ik blive den mindste smule glad...
Hejsa,
Hvilken test er den, der viser "svag positiv"? Et godt råd er: Hold dig til den og test igen om 3-4 dage.
Jeg testede først negativ med en strimmel test fra One Step. Men mensen var gået 7 dage over tid, så jeg bestilte 5 x af de "stave" og testede igen 3 dage efter. Denne viste en svag rød streg i testfeltet. Så testede jeg igen 2 dage efter med endnu "stav" og så var den tydelig og kunne ses på et billede. Nu er jeg også 10 dage over forventede menstruation.
Jeg vil nok råde til at holde til den samme test og sørg for det er en af de følsomme test.
Håber, den er der - ellers ville det nok også være en idé at bede lægen om at sende nogle papirer til dér hvor du nu kan få taget en blodprøve. Der er en dag om ugen, hvor sygehuset har "åbent hus". Så kan du måde op der.
Held & lykke
Anmeld