Vægten står stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Lise

Jeg må prøve at spise noget mere... Se om det hjælper. Jeg kender godt til det med at man skal spise løbende pga forbrænding mv, men jeg sulter mig seriøst ikke. Jeg har jo konstant gulerødder i maven

Og nu skal jeg lave noget - sidder på job er baby'er den. Det går jo virkelig ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Jonna1979

Lise skriver:

Jeg sulter ikke, og prøver så vidt muligt at spise magert kød to gange om dagen. Kan ikke se hvordan det ikke rækker.. ?

på kur skal du til frokost spise omkring 80-120 g og aften 120-170 g kød det giver forbrænding sammen med dine grøntsager. sulter du din krop gemmer den på sine depoter derimod giver du den sundt at arbejde med smider den væk af fedtdepoter.
din krop kan undvære brød pasta olign men du skal have noget proteiner og sundt fedt f.eks en håndfuld nødder om dagen

Anmeld

3. august 2011

tazz

Lise skriver:

Jeg må prøve at spise noget mere... Se om det hjælper. Jeg kender godt til det med at man skal spise løbende pga forbrænding mv, men jeg sulter mig seriøst ikke. Jeg har jo konstant gulerødder i maven

Og nu skal jeg lave noget - sidder på job er baby'er den. Det går jo virkelig ikke!

Der er rigtig meget sukker i gulerødder, prøv at skifte dem ud med en anden grøntsag, eller et stykke rugbrød.

Anmeld

3. august 2011

1012lmp

Nu har jeg jo været hele skruen igennem..!

Du MÅ ikke indtage så lidt kalorier.. det er skdie farligt.. for hvad så når du når dit mål? Du kan jo ikke leve sådan for evigt..!

By the way så får kroppen bare nogle periode hvor man ikke kan komme længere ned men senere kommer der skub i det igen..!

Anmeld

3. august 2011

Jonna1979

kunne se du skrev du var konstant fyldt af gulerødder prøv evt at skifte dem ud med peberfrugt og agurk der er sukker i gulerøøder så det kan måske gøre det

Anmeld

3. august 2011

Lise

1012lmp skriver:

Nu har jeg jo været hele skruen igennem..!

Du MÅ ikke indtage så lidt kalorier.. det er skdie farligt.. for hvad så når du når dit mål? Du kan jo ikke leve sådan for evigt..!

By the way så får kroppen bare nogle periode hvor man ikke kan komme længere ned men senere kommer der skub i det igen..!

Ahh, skide farligt er det vel næppe..

Kan sagtens sætte mit kalorieforbrug op til normal, og leve sundt og holde vægten. Jeg kunne spise rugbrød f.eks., grovpasta, grove ris mv., ting som jeg ikke rigtig under mig selv pt, men som jeg ellers spiser. Jeg spiser faktisk normalt sundt - de ekstra kilo jeg har pt stammer fra graviditeter, samt nogle meget usunde måneder (slik, kage, is mv) pga træthed og travlhed. Mine måltider er normalt meget sunde med grønt, groft, magert kød mv

Anmeld

3. august 2011

Lise

Jonna1979 skriver:

kunne se du skrev du var konstant fyldt af gulerødder prøv evt at skifte dem ud med peberfrugt og agurk der er sukker i gulerøøder så det kan måske gøre det

Agurk er ren vand - det bliver man ikke mæt af. Og peberfrugt er bare såhn lidt...lige gyldigt?

Gulerødder indeholder masser af fibre og er temmeligt kaloriefattige - det smager godt og mætter dejligt.. ved ikke med sukkerindhold i en gulerod, men du har sikkert ret.

Anmeld

3. august 2011

B&J

Lise skriver:

Men jeg synes jeg æder konstant fra kl 7 om morgenen til kl 18... nej, ikke så meget om eftermiddagen, men jeg når bare ikke at blive sulten før sidst på eftermiddagen, og så er jeg jo igang emd aftensmad..

jeg ved det godt man føler man spiser konstant, men sør for altid at spise lidt hver måltid så er der plads til det hele

Anmeld

3. august 2011

B&J

Lise skriver:

Agurk er ren vand - det bliver man ikke mæt af. Og peberfrugt er bare såhn lidt...lige gyldigt?

Gulerødder indeholder masser af fibre og er temmeligt kaloriefattige - det smager godt og mætter dejligt.. ved ikke med sukkerindhold i en gulerod, men du har sikkert ret.

Du må spise alt det gullerod du vil undskyld jeg blander mig, der er ikke sukker i

men frugt må du max spise 2 stk fordi der er frugt sukker i altså frugtens egen sukker

Anmeld

3. august 2011

Lise

B&J skriver:

Du må spise alt det gullerod du vil undskyld jeg blander mig, der er ikke sukker i

men frugt må du max spise 2 stk fordi der er frugt sukker i altså frugtens egen sukker

FANK YOU!!!  Jeg er nemlig fuldstændig enig  Eller der er måske sukkerarter i - men jo ikke hvidt raffineret sukker, som vi putter i chokoladenkagen...

Jeg spiser max to stykker frugt om dagen - men jeg prøver at spise frugt HVER dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.