Hvordan forbereder i jer til studiestart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

An&Jo

Mathilde skriver:

Hihi ja en kop kaffe kan næsten redde dagen

Jeg bor i Nykøbing M og nej, der er kun Ålborg, Esbjerg og København og så er der kortest til Ålborg

Har også tænkt, at hvis der bare er vildt mange lektier en dag, må jeg jo blive deroppe og læse og så sove i bilen...ellers kommer jeg og låner din sofa

vi har altid plads til en mere hvis det brænder på.. eventuelt ved snestorm.. LOL om ikke andet så på en madras, for min sofa er ret lille..

ja kan godt se det er en lang tur så.. det er da også lidt ærgeligt at det kun kan læses de 3 steder, men kender flere der går i Aalborg, og de er ihvertfald rigtig glade for det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

eElak

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Jeg går også på frederiksberg.. Dog starter jeg på 2. semester slut august  

Det er fed uddannelse, og rare mennesker der går der.. Mange af lærerne er rigtig rummelige og søde.. 

Men det er den rigtige indstilling du har.. Første uge går med man lærer hinanden at kende, og så kommer rusturen og så går man igang.. Der er dog rigtig meget læsestof det første semester hvis man er typen der skal læse alt man får for.. Men igen det er kun så slemt som man gør det til i sidste ende

Glæde dig, og måske ses vi derinde en af dagene

Mvh 

Ouafae 

Jamen halløjsa :-D

Det er meget rart lige at høre lidt fra en studerende derude - har dog hørt godt om skolen fra en jeg kender, som går på samme årgang som dig :-)

Tænkte på - kan jeg lokke dig til at sende mig jeres litteraturliste over 1. semester (og evt også det kommende). Det er meget rart at have en føling, da jeg skal søge legater for at få råd til bøgerne :-D 

Anmeld

9. august 2011

Mathilde

An&Jo skriver:

vi har altid plads til en mere hvis det brænder på.. eventuelt ved snestorm.. LOL om ikke andet så på en madras, for min sofa er ret lille..

ja kan godt se det er en lang tur så.. det er da også lidt ærgeligt at det kun kan læses de 3 steder, men kender flere der går i Aalborg, og de er ihvertfald rigtig glade for det..

Super det er da ikke utænkeligt at det kunne blive aktuelt...

Jeg håber også, at jeg bliver glad for det! Selvom det bliver hårdt.

Anmeld

9. august 2011

An&Jo

Mathilde skriver:

Super det er da ikke utænkeligt at det kunne blive aktuelt...

Jeg håber også, at jeg bliver glad for det! Selvom det bliver hårdt.

så må du sige til.. bor ca 5km fra midtbyen så det er jo ligefør man kan gå det stykke.. altså i tilfælde af at bilen brænder sammen..
ej skal nok være sød nu..

men ville da gerne møde nogle flere herindefra, så du siger bare til.. også hvis du skulle få tidligt fri en dag, så kunne vi da snuppe en hurtig kaffe et sted..

Anmeld

9. august 2011

Mathilde

An&Jo skriver:

så må du sige til.. bor ca 5km fra midtbyen så det er jo ligefør man kan gå det stykke.. altså i tilfælde af at bilen brænder sammen..
ej skal nok være sød nu..

men ville da gerne møde nogle flere herindefra, så du siger bare til.. også hvis du skulle få tidligt fri en dag, så kunne vi da snuppe en hurtig kaffe et sted..

Uh håber ikke bilen brænder sammen den er helt ny, hihi.

Tak for tilbudet det er super sødt af dig! Kan du ikke sende dit mobil nr. i en pb? Så ringer jeg, hvis jeg får brug for et sted at overnatte eller tid til en kop kaffe

Anmeld

9. august 2011

An&Jo

Mathilde skriver:

Uh håber ikke bilen brænder sammen den er helt ny, hihi.

Tak for tilbudet det er super sødt af dig! Kan du ikke sende dit mobil nr. i en pb? Så ringer jeg, hvis jeg får brug for et sted at overnatte eller tid til en kop kaffe

jo det kan jeg sagtens..

så må du jo give lyd fra dig..

Anmeld

9. august 2011

Maise86

KittyGirl skriver:

du skal i praktik i 4 måneder på 4.semester.. det er det jeg er på vej ud i nu

Ferier.. der følger det skolens ferie.. så man har ferie i juli/august.. december har man jule ferie m.v. (ved ikke hvordan det er i praktikken dog...)

Hvor spændende med praktik - hvor skal du hen i praktik?

Anmeld

9. august 2011

eElak

Maise86 skriver:

Hvor spændende med praktik - hvor skal du hen i praktik?

har du set de lnks jeg har lagt til dig? 

Anmeld

9. august 2011

Maise86

KaLee skriver:

har du set de lnks jeg har lagt til dig? 

Ja undskyld! Sidder faktisk lige og læser på dem nu! Tusind tak - fik rigtig meget information fra dem!

Har også kigget på den der vidst hedder studieordningen om hvad de forskellige semestre handler om  Det virker lidt uoverskueligt og meget svært når man bare sidder og læser de - men håber det giver lidt mere mening når man først kommer igang.

Er meget spændt på om jeg rendt fagligt er helt tabt

Anmeld

9. august 2011

eElak

Maise86 skriver:

Ja undskyld! Sidder faktisk lige og læser på dem nu! Tusind tak - fik rigtig meget information fra dem!

Har også kigget på den der vidst hedder studieordningen om hvad de forskellige semestre handler om  Det virker lidt uoverskueligt og meget svært når man bare sidder og læser de - men håber det giver lidt mere mening når man først kommer igang.

Er meget spændt på om jeg rendt fagligt er helt tabt

hvor fandt du studieordningen henne?

link please ;-)

Det er helt ok - glemte en smiley - det var mere som de var druknet...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.