KaLee skriver:
Tror vores breve er rimelig ens...
Jeg havde en intention om at sætte mig ind i læsestoffet og sådan.. men alligevel - der sker alligevel ikke det store i den første uges tid. Vi får tiden til at købe bøgerne, og det første stykke tid går på introduktion til uddannelsen og til at man lærer hinanden at kende.
Jeg har lige afsluttet en kontoruddannelse i det offentlige, så jeg har allerede et indblik i det. F.eks. forvaltningsloven har jeg gennemgået en gang på min forrige uddannelse - så der kommer jeg til at have en fordel. Tror faktisk jeg allerede er "mere forberedt" end de andre, netop fordi jeg netop har overstået den uddannelse jeg har.
Så lige at du skal starte i Hillerød... Så vil jeg vove at påstå at vores uddannelse er endnu mere ens, da Hillerød er en afdeling af hvor jeg skal starte :-D Jeg skal på Fr-berg.
Jeg ved ikke om afdelingen helt er åbnet op endnu, og om du har mulighed for et bibliotek. Men jeg spurgte inde på fr.berg, og biblioteket havde ikke en pensumliste. Det ligger i Fronter, som er uddannelsens portal i forhold til læsning, beskeder og opgaver.
Hejsa,
Jeg går også på frederiksberg.. Dog starter jeg på 2. semester slut august
Det er fed uddannelse, og rare mennesker der går der.. Mange af lærerne er rigtig rummelige og søde..
Men det er den rigtige indstilling du har.. Første uge går med man lærer hinanden at kende, og så kommer rusturen og så går man igang.. Der er dog rigtig meget læsestof det første semester hvis man er typen der skal læse alt man får for.. Men igen det er kun så slemt som man gør det til i sidste ende 
Glæde dig, og måske ses vi derinde en af dagene 
Mvh
Ouafae
Anmeld