An&Jo skriver:
jamen jeg starter op på andet smester her om små 3 uger, og vi er herhjemme begyndt at stå tidligere op, og sønnike kommer i dagpleje på de tidspunkter han skal når jeg starter igen, og han bliver hentet sent, så han ligesom også er kommet ind i rytmen igen.. For mig er det vigtigt at vi får opbygget vores morgenrutiner igen med morgenmad, bleskift og tøjskift osv.. 
derudover er jeg begyndt så småt at læse i bøgerne til de fag jeg har det sværest med, og det er jo så for at indstille hjernen på at jeg igen skal til at fordybe mig i skolen, efter en sommerferie på over 2mdr..
å lægger jeg planer for hvornår jeg skal støvsuge, vaske gulv, vaske tøj osv.. Jeg er alene med min søn, og vi er nødt til at skulle have noget struktur.. de felste dage er vi først hjemme mellem 16 og 17 og så skal der laves mad, og vi skal have noget mor og søn tid og så skal han puttes og jeg skal lave lektier.. min dag kører fra ca 5:30 til 00:30 hver dag, så det er ikk meget søvn jeg får i hverdagene.. men sådan er det, og jeg kæmper, for jeg skal bare have den uddannelse gjort færdig..
Hvor er du sej!
Din hverdag lyder lidt som jeg forventer min bliver. Jeg skal starte på jordemoderudd. her d. 29. august. Jeg har godt 1½ times kørsel hver vej
men jeg VIL også bare have den udd.
Hvor lang tid bruger du ca. på lektier om dagen?
Jeg skal op kl. 5.00 - i bad, Celina op kl. 5.30 og have tøj på og børste tænder, ordne hår og sendes afsted med far kl 5.45-6.00 ca. Så kan jeg lige nå lidt morgenmad og smørre madpakke og så afsted 6.15-6.30 ca. Møder kl. 8.15 i Ålborg og fri som regel 15.05 (senest 16). Hjemme mellem 16.30 og 17.30. Lave mad - spise - hygge med Celina - putte 19.30 - 20.00. Derefter lektier og i seng
Der bliver ikke tid til en masse husligt i hverdagene.
Til gengæld er der vist kun 2-3 og max 4 vagter i praktikperioderne. Så der vil være dage, hvor jeg bare kan hygge med Celina
Jeg har forberedt mig ved at undersøge alle muligheder for økonomisk støtte ud over su, købt ny økonomisk bil (som sparer os 2000kr i brændstof pr. md.!), undersøgt hvor jeg kan købe bøger, hvilken vej er hurtigst til Ålborg. Og det vildeste: fået min mor til at flytte fra djursland til Nykøbing for at hjælpe med Celina, når tiden er knap!
Anmeld