jamen jeg starter op på andet smester her om små 3 uger, og vi er herhjemme begyndt at stå tidligere op, og sønnike kommer i dagpleje på de tidspunkter han skal når jeg starter igen, og han bliver hentet sent, så han ligesom også er kommet ind i rytmen igen.. For mig er det vigtigt at vi får opbygget vores morgenrutiner igen med morgenmad, bleskift og tøjskift osv..

derudover er jeg begyndt så småt at læse i bøgerne til de fag jeg har det sværest med, og det er jo så for at indstille hjernen på at jeg igen skal til at fordybe mig i skolen, efter en sommerferie på over 2mdr..
å lægger jeg planer for hvornår jeg skal støvsuge, vaske gulv, vaske tøj osv.. Jeg er alene med min søn, og vi er nødt til at skulle have noget struktur.. de felste dage er vi først hjemme mellem 16 og 17 og så skal der laves mad, og vi skal have noget mor og søn tid og så skal han puttes og jeg skal lave lektier.. min dag kører fra ca 5:30 til 00:30 hver dag, så det er ikk meget søvn jeg får i hverdagene.. men sådan er det, og jeg kæmper, for jeg skal bare have den uddannelse gjort færdig..
Anmeld