Kan i hjælpe mig lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Jonatansmor

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

Sindssygt smuk kjole!!

Jeg tog 25 kg på under min graviditet, ammede i 3-4 mdrs tid og 8 måneder efter min graviditet var jeg mit gamle selv. Det går rigtigt stærkt, du får meget motion når din dreng begynder at kunne ting (husk at bruge dine muskler rigtigt når du slæber på ham - det siger spar to på vægten!) Har du trapper? 10*3 minutter op og ned af dem om dagen ville også forbrænde en hel del...

Held og lykke med projektet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

LC

Muhmi skriver:

Årh det var da også virkelig irriterende for dig

Jeg synes faktisk at det er for dårligt at de ikke er uddannet til at skulle tage ekstra hensyn til dem der har født, man skulle jo mene at størstedelen af dem der har født gerne ville af med deres babydelle....

Synes ikke det var så slemt... Fik en kjole som så utrolig flot ud alligevel, så tænkte ikke over det selve dagen, og det var for mig det vigtigste...

Ja, der er mange der gerne vil tabe sig lige efter en fødsel, så det burde de vide lidt om.

Men har en i familien som faktisk er uddannet til at værer personlig træner i et fitness center. Fordi han har taget et 2 ugers kursus som en del af han uddannelse i ernæring og sundhed. Skal lige siges, han har aldrig selv trænet i et fitness center, han har derfor heller ingen erfaring med hvordan de forskellige maskinen skal bruges. Han er slank men han er ikke typen der træner overhovedet. (Han bruge ikke sin uddannelse til at være personlig træner)

Var mere for at give en ide om hvorlidt uddannelse og erfaring man faktisk kan have for at have lov at være personlig træner.

Har en anden i familien som også har uddannelsen i ernæring og sundhed. Dog uden det 2 ugers kursus, som personlig træner i fitness center. Hun siden hun var 17 dyrket sport på elite plan(på kontrakt) træner 5 gange mindst om ugen. og ved rigtig meget om sprotsskader osv. Men hun kan ikke fungere som personlig træner, selvom hun med garanti ved mere om træning og øvelser end en stor del af dem der har uddannelsen på 2 uger.

Så selvom det virker helt forkert, så fungere det sådan. Så bare være opmærksom på hvilken baggrund din personlig træner har i et fitness center. Der er nogle der faktisk er rigtig dygtige, men også nogle der ikke ved ret meget... Har selv haft begge dele, har efterhånden får lavet træningsprogrammer en 5-6 gange...

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

Zafir skriver:

HVis du skal nå at smide så meget, på så kort tid, skal du også være opmærksom på at dit bindevæv kan tage skade... Så dit maveskind kan komme til at hænge.

En god måde at gøre det på, er at omlægge kosten, så man skære stivelse og kulhydrater fra. Altså mere eller mindre PCO kost. Væk med kartofler, ris, pasta, hvedemel, sukker og alkohol. Ind med proteiner, grønsager og den slags...

Masser af vand.

Held og lykke og god fornøjelse. (hellere et varigt vægttab, end du ser smadder slank ud på bryllupsbillederne og er dobbelt så stor året efter )

Du har så evigt ret, vil helst være sund! Man har fået et helt andet syn på tingene efter man har fået barn, så er der ligesom én man skal være der for... Tænk at det først op for én at helbredet tager skade af ens overvægt når man får et barn... Underligt...

Og så vil jeg jo også gerne være smækkerlækker for altid og ikke bare den dag

Tror jeg vil søge på PCO-kost og så prøve at følge den, samtidig med at jeg får gået en masse ture og laver en masse mavebøjninger

Anmeld

2. august 2011

Zafir

Muhmi skriver:

Du har så evigt ret, vil helst være sund! Man har fået et helt andet syn på tingene efter man har fået barn, så er der ligesom én man skal være der for... Tænk at det først op for én at helbredet tager skade af ens overvægt når man får et barn... Underligt...

Og så vil jeg jo også gerne være smækkerlækker for altid og ikke bare den dag

Tror jeg vil søge på PCO-kost og så prøve at følge den, samtidig med at jeg får gået en masse ture og laver en masse mavebøjninger

Hulahoop i stedet for mavebøjninger Mere effektivt og meget meget sjovere

Anmeld

2. august 2011

piap

Muhmi skriver:

Fedt, det synes jeg vi skal gøre så

Jamen jeg synes det er så stort at hun kunne det... Det er virkelig flot klaret

Præcis! Hold endelig fast i den tanke, tror den vil motivere én helt af h til

super det er en aftale

Husk at intet smager så godt som slank føles...

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

LC skriver:

Synes ikke det var så slemt... Fik en kjole som så utrolig flot ud alligevel, så tænkte ikke over det selve dagen, og det var for mig det vigtigste...

Ja, der er mange der gerne vil tabe sig lige efter en fødsel, så det burde de vide lidt om.

Men har en i familien som faktisk er uddannet til at værer personlig træner i et fitness center. Fordi han har taget et 2 ugers kursus som en del af han uddannelse i ernæring og sundhed. Skal lige siges, han har aldrig selv trænet i et fitness center, han har derfor heller ingen erfaring med hvordan de forskellige maskinen skal bruges. Han er slank men han er ikke typen der træner overhovedet. (Han bruge ikke sin uddannelse til at være personlig træner)

Var mere for at give en ide om hvorlidt uddannelse og erfaring man faktisk kan have for at have lov at være personlig træner.

Har en anden i familien som også har uddannelsen i ernæring og sundhed. Dog uden det 2 ugers kursus, som personlig træner i fitness center. Hun siden hun var 17 dyrket sport på elite plan(på kontrakt) træner 5 gange mindst om ugen. og ved rigtig meget om sprotsskader osv. Men hun kan ikke fungere som personlig træner, selvom hun med garanti ved mere om træning og øvelser end en stor del af dem der har uddannelsen på 2 uger.

Så selvom det virker helt forkert, så fungere det sådan. Så bare være opmærksom på hvilken baggrund din personlig træner har i et fitness center. Der er nogle der faktisk er rigtig dygtige, men også nogle der ikke ved ret meget... Har selv haft begge dele, har efterhånden får lavet træningsprogrammer en 5-6 gange...

Så længe du stadig var glad for din kjole Så går det nok

Men ja, jeg ved jo på én eller anden måde godt alle disse ting i og med at jeg er social og sundhedshjælper, der lærer man jo meget omkring varrieret mad og sådan... Tror bare det hjælper lidt på min motivation at have en masse vidner nu her

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

Jonatansmor skriver:

Sindssygt smuk kjole!!

Jeg tog 25 kg på under min graviditet, ammede i 3-4 mdrs tid og 8 måneder efter min graviditet var jeg mit gamle selv. Det går rigtigt stærkt, du får meget motion når din dreng begynder at kunne ting (husk at bruge dine muskler rigtigt når du slæber på ham - det siger spar to på vægten!) Har du trapper? 10*3 minutter op og ned af dem om dagen ville også forbrænde en hel del...

Held og lykke med projektet

Tak skal du have... Ja jeg har lidt trapper, tror de skal misbruges lidt

Anmeld

2. august 2011

norenberg

Muhmi skriver:

Ja jeg regnede også med at jeg skulle ned på ca. 80 eller lidt under... Håber bare det kan lade sig gøre

med en masse sund kost og motion hver dag skal det nok lykkes... jeg har selv tabt 110 kg på to år og de første 45 kg af dem røg på 8 mdr...

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

norenberg skriver:

med en masse sund kost og motion hver dag skal det nok lykkes... jeg har selv tabt 110 kg på to år og de første 45 kg af dem røg på 8 mdr...

Wauw! Det var alligevel noget af et vægttab! Godt gået!!

Anmeld

5. august 2011

BABYPIGEnr4

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

Der er noget arbejde der skal gøres.

Jeg tabte mig fra 87 - 70 kg. på tre mdr. for 12 år siden (1999), for at komme fra str. 48 ned i brudekjole str. 40. Jeg er 168 cm. høj. Fortsatte kuren efter brylluppet ned til 60 kg.

Jeg var på Dr. Vogels kur, som kan købes i MATAS (lille bog). Jeg ammede fuldt ud samtidig uden problemer. Har prøvet mange kure i mit liv, men dette er den der virker uden man taber næringsstoffer og muskelmasse. Skal på den igen, når jeg har født til oktober.

Den er lidt besværlig og kræver meget viljestyrke - til gengæld er der lynhurtige resultater (5 kg. den første uge). Jeg startede da min søn var 1 1/2 mdr. og skulle giftes, da han var 4 1/2 mdr.

Baby'este hilsner Helle (28+3)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.