Var selv igennem alle planerne om at tabe mig efter en graviditet, indne vores bryllup sidste år... Uden held...
Skal siges at det ikke helt var min skyld, selvom man jo altid sige man bare skal tage sig sammen.
Vi blev gift 4 måneder efter jeg fødte, så synes det var realistisk at tabe bare lidt vægt, ikke det hele men 10kg burde hurtigt ryge...
Første ide, var at jeg skulle amme, der var så ingen mælk så efter en måned var det ligesom opgivet.
Så trak min livmoder sig ikke oderntligt samme hvilket gjorde jeg havde konstant ondt i over 2måneder, først til 8 uges undersøgelse(som jeg fik efter 9 uger) fik min læge konstateret at jeg burde have haft en indsprøjtning meget tidligere, men der var den trukket så meget sammen at det alligevel ikke kunne betale sig, og smerterne skulle være væk inden for 2 uger. (skal lige siges kunne ikke gå en tur på mere end 5-10 min de måneder)
Så var der træningen. Meldte mig ind i et fitness center, sagde at jeg lige have født og skulle have et meget stille program.... Den dag skulle jeg sammen med træneren lave øvelser som jeg selv kunne lave efterfølgende, desværre så havde jeg så ondt efter at hun havde givet mig nogle alt alt for hårde øvelser. At jeg ikke kunne træne 3 uger efter... Så vær lige opmærksom på hvilken uddannelse fitness instruktørene i fitness centeret har, som regel er de gode hvis du er en "standart" vægt tabs person, men lige så snart du har specielle behov så kan de ikke finde ud af det. Fordi de ikke er uddannet til det.
Og så i forhold til størrelsen.... jeg er lidt laver end dig, men ca det samme, og vejede 87, kg den dag jeg fødte, og til vores bryllup var jeg nede på 75kg... Min brudekjole er altså størrelse 46, godt nok syet ind i siderne osv. for at få den til at passe helt perfekt, men tror du skal være realistisk om at kunne nå ned i en størrelse 42.
Synes de billeder du viser alle er super flotte kjoler, ingen tvivl om det... Men har du været ude og prøve kjolerne?
Tror du vil blive overrasket over hvordan kjolerne sidder når man får dem på. Umiddelbart så dem ud har lagt billeder ind af, vil jeg ikke mene kommer til at gøre noget godt for en der vejer et par kg. for meget.
Var selv overrasket, da jeg kom ud og prøve kjole. Fik selt ikke en som jeg lige havde forestillet mig inden. Men den sad bare super godt, og jeg så slank ud i den, på trods af jeg stadig vejede for meget...
Synes bare det ville være synd, hvis du drømmer om en kjole, og virkelig får dig tabt, så du tror du kan være i den, og så sidder den alligevel ikke pænt fordi den ikke passer til din figur.
Men det ved de alt om når man kommer ned og prøver kjoler. Så selvom din plan er at tabe dig. Så tag en dag med en veninde ned og prøv kjoler... bare for at nævne en ting, hvis man har timeglas figur(Har jeg også selv) Kan det være svært at passe de kjoler der er skåret lige under brystet. Som den øverste kjole er, der hvor du har sat 3 billeder ind. Men det ændre jo ikke på at kjolen er sindsygt flot...
Men håber at du kommer til at tabe dig, alle de kg. du ønsker, og får en super flot kjole...