Kan i hjælpe mig lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Muhmi

BABYPIGEnr4 skriver:

Der er noget arbejde der skal gøres.

Jeg tabte mig fra 87 - 70 kg. på tre mdr. for 12 år siden (1999), for at komme fra str. 48 ned i brudekjole str. 40. Jeg er 168 cm. høj. Fortsatte kuren efter brylluppet ned til 60 kg.

Jeg var på Dr. Vogels kur, som kan købes i MATAS (lille bog). Jeg ammede fuldt ud samtidig uden problemer. Har prøvet mange kure i mit liv, men dette er den der virker uden man taber næringsstoffer og muskelmasse. Skal på den igen, når jeg har født til oktober.

Den er lidt besværlig og kræver meget viljestyrke - til gengæld er der lynhurtige resultater (5 kg. den første uge). Jeg startede da min søn var 1 1/2 mdr. og skulle giftes, da han var 4 1/2 mdr.

Baby'este hilsner Helle (28+3)

Okay, det kunne være at jeg skulle overveje den! Og sytten kilo på tre mdr. det er godt nok godt klaret! Hvor meget koster den bog så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

BABYPIGEnr4

Dr. Vogels kur er faktisk bare et lille hæfte. Det kan købes i Matas for et sted omkring 30-40 kr. Hvis man ikke kan få den i din Matas, så køber jeg den gerne for dig og sender den for bog+porto.

Baby'este hilsner fra Helle

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

Dr. Vogels kur er faktisk bare et lille hæfte. Det kan købes i Matas for et sted omkring 30-40 kr. Hvis man ikke kan få den i din Matas, så køber jeg den gerne for dig og sender den for bog+porto.

Baby'este hilsner fra Helle

Fedt! Det skal jeg da lige have kigget på så Tak og skal nok lige give lyd fra mig hvis jeg ikke kan finde den her hvor jeg bor

Anmeld

7. august 2011

HeidiØ

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

Jeg har desværre ikke nogle gode råd ang. vægttabet, men jeg er SIMPELTHEN bare nødt til at sige:

For fanden en flot kjole!!   Uanset hvad du vejer til den tid blir du bare SÅ flot!!

Anmeld

7. august 2011

Dinna88

Det Zafir skriver hæfter jeg mig på.

Mht til træning så træn hver anden dag - og træn med høj puls. Er man meget overvægtig og har man ikke rørt sig i lang tid, så er det klart, at kiloene nemmere ryger når kosten omlægges og man begynder at bevæge sig. Men du skal have pulsen op for virkelig at se forandringer. Jeg går ud fra at du ikke er i god form og så er det nemt at få pulsen op over 120 - men så skal du holde den der. Jeg vil sige, at 30 minutter hver anden dag med en puls på minimum 120 ville gøre underværker. Men lad være med at løbe. Løb kan være, selv for folk der er i god form, ren tortur. Så for en der ikke er i god form er det så godt som umuligt. Men tag f.eks. cross traineren i fitness.

Vil du trille med barnevognen, så invister i et pulsmålerur. Det er fantastiskk og giver jeg godt overblik. Garmin har et der er uundværligt - pulsmåleren har du om brystet. Og efter din træning kan du smække resultaterne ind på computeren, og derved danne dig et overblik

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

tazz skriver:

Den er sindssygt flot!!!!

Men vær realistisk. Alle brude mener at de skal tabe sig inden brylluppet, men det er de færreste, som faktisk når deres mål, og så står de med en kjole som er for lille.
30 kilo på under et år ... jeg ville personligt ikke turde satse på det. Især ikke når du ammer, der skal du jo bruge kalorier. Det gode ved det er dog, at du er sikker på daglig motion når du er ude og trille med barnevognen.

Well.. Hvis man gør en god indsats! Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder, så vil nu sagtens mene at 30 kilo på et år er realistisk. Og jeg pinede ikke mig selv og levede ikke på overdrevet lav-kalorie Jeg dyrkede ikke en gang motion

Anyway TS: Det kommer jo også an på din højde og kropsbygning. Det e lidt svært at sige bare ud fra vægten

Anmeld

7. august 2011

sarahb

Muhmi skriver:

Ja ikk?

Kender ikke prisen endnu, men den er fra 2008 så der er sikkert lidt rabat på den

Okaaay, se så lyder det jo efterhånden ikke så urealistisk som jeg går og tænker... Er 168 høj og vejer de der 109 kilo.. Så 30 kilo er vel egentlig det jeg skal smide?

Tror godt du kan nøjes med 20 hvis du vil i en 42. De gange jeg har vejet 80 i graviditeter osv har jeg været en 40. Og vi er samme højde.
Min mor er 5 cm højere end dig og vejer nok 85-89 og hun er en 42 nogle gange 44.

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

HeidiØ skriver:

Jeg har desværre ikke nogle gode råd ang. vægttabet, men jeg er SIMPELTHEN bare nødt til at sige:

For fanden en flot kjole!!   Uanset hvad du vejer til den tid blir du bare SÅ flot!!

Årh  tak skal du have

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Well.. Hvis man gør en god indsats! Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder, så vil nu sagtens mene at 30 kilo på et år er realistisk. Og jeg pinede ikke mig selv og levede ikke på overdrevet lav-kalorie Jeg dyrkede ikke en gang motion

Anyway TS: Det kommer jo også an på din højde og kropsbygning. Det e lidt svært at sige bare ud fra vægten

Ja selvfølgelig...

Jamen jeg er timeglas formet... Men jeg tror altså også sagtens at 30 kilo kan lade sig gøre... Jeg er jo stadig ung og hvis jeg bare tager mig sammen, så skal der nok ske ting og sager

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

sarahb skriver:

Tror godt du kan nøjes med 20 hvis du vil i en 42. De gange jeg har vejet 80 i graviditeter osv har jeg været en 40. Og vi er samme højde.
Min mor er 5 cm højere end dig og vejer nok 85-89 og hun er en 42 nogle gange 44.

Okay, men en graviditet, der sætter tingene sig jo også liiidt anderledes end bare fedt

Men hvis jeg kan smide 30, så vil jeg jo også blive lækkersmækker, så det er helt klart mit mål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.