Kan i hjælpe mig lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

MinNoah

Muhmi skriver:

Ja ikk?

Kender ikke prisen endnu, men den er fra 2008 så der er sikkert lidt rabat på den

Okaaay, se så lyder det jo efterhånden ikke så urealistisk som jeg går og tænker... Er 168 høj og vejer de der 109 kilo.. Så 30 kilo er vel egentlig det jeg skal smide?

Tja.. det lyder nok som deromkring ja

for at du når dit mål. Den kjole er simpelthen den flotteste brudekjole jeg har set

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muhmi

Höör skriver:

hmm bum bum altså er du pære eller æbleformet?? 

Var jeg dig ville jeg snakke med en diætist og få en personlig træner også i samarbejde med dem finde ud af hvad der var realistisk at nå 

Jeg er faktisk timeglasformet, så en blandning af pære/omvendt pære  Orv ja, det har jeg ikke tænkt på, det kunne da være en god idé, men koster de ikke en allerh**** mange penge?

Anmeld

2. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

Uh det er svært at sige. kommer jo også an på din kropsbygning osv. Men hvis du har din nuværende tøjstørrelse og så tæller fra den og ned til de 44 eksempelvis, så har du det antal tøjstørrelser du skal ned. 5 kg svarer ca til en tøjstørrelse MEN, kun som et fingerprej - og det kan svinge meget fra person til person. Men som udgangspunkt er det vist ikke helt skævt. 

Anmeld

2. august 2011

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Jeg er faktisk timeglasformet, så en blandning af pære/omvendt pære  Orv ja, det har jeg ikke tænkt på, det kunne da være en god idé, men koster de ikke en allerh**** mange penge?

altså hvis du nu melder dig ind i et godt fitness center så er der som regel uddannede træneren der kan vejlede og give dig råd og hjælpe dig med trænings program  

også måske besøge de der danske vægt konsulenter hvor man tæller points ? 

Tænker bare, de færreste holder deres nu skal jeg tabe mig en million kg når de forbyder sig selv alting  så jeg tror at den sundeste måde at gøre det på er at gå sådan et sted.. en fra min klasse går der og betalte 200 for at blive meldt ind tror jeg 

Anmeld

2. august 2011

tazz

Jeg ville heller ikke tage modet fra dig. Jeg var bare ude i samme projekt selv, og trænede 4 timer om ugen, samt spiste sundt og varieret. Og jeg endte med, at tabe 6 cm i taljen  og ØGE omkredsen på min r** med 6 cm .

Det kommer også meget an på hvordan du er bygget. Og hvordan kjolen er lavet. Størrelserne (eller hedder det pasformen?) på kjolerne er meget forskellige. Jeg fandt ud af, at jeg brugte en str. mindre i brudekjole da jeg gik igang med, at prøve. Jeg er på sammen højde (eller lavde om man vil) som dig, og vejer præcis 30 kilo mindre. I alm. buskestr. bruger jeg 44, og kunne komme i kjoler i str 40 og 42. Der hvor jeg endte med at købe havde han kun prøvestr. i 32 og 36 , og der kunne jeg ogås godt mase røven ned (så taler vi ikke om lynlåsen!!!)

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Ej, hvor bliver du bare fin! Super flot kjole!

Men ja masser af gåture med barnevognen - gerne lange ture (du kan jo trappe op gradvist) Find et par gode sko med affjedring så du ikke belaster din krop for meget

Masser af små måltider (min 6 måltider om dagen). Spis groft og tag altid kun 1 portion. Sult er ikke vejen frem til varigt vægttabt, så dem der foreslår det burde have en r**fuld!
Der er mange der siger at proteiner er vejen frem - spar på kulhydrater (du får lige så meget energi ud af proteiner og de har sværere ved at sætte sig som fedt - det gør kulhydrater nemlig hvis man får for mange!)
Og ja selvfølgelig skal man holde sig fra de usunde ting, men lidt fedt skal man ha! Det vigtigste er at undgå sukker! Hvis din krop ikke får fedt kan den ikke fungere optimalt så man skal ikke blive fanatisk

Kommer nok ikke med noget du ikke ved i forvejen, men det er lige de råd jeg kan give

Engagement og vilje er den vigtigste kilde til vægttab uden tvivl! You can do it!

Ja er den ikke? Er helt forelsket i den

Nej, som overvægtig, ved man jo godt hvordan man taber sig det er bare lige det der med, at gøre det... Iiiiih! Men okay, vidste faktisk ikke det med proteinerne... Det skal jeg da lave om på så.. Hehe

Anmeld

2. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

I øvrigt SUPER smuk kjole. Jeg er også helt pjattet med det mærke! 

Jeg tror godt du kan tabe dig en hel del inden dit bryllup. 

Hvis du fordeler 30 kg på 9 mdr. inkl August og April, så er det ca 3,3 kg du skal tabe dig om måneden. Hvis du ikke når de 30, tror jeg ikke 25 er urealistisk, men det kræver benarbejde! 

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Ja er den ikke? Er helt forelsket i den

Nej, som overvægtig, ved man jo godt hvordan man taber sig det er bare lige det der med, at gøre det... Iiiiih! Men okay, vidste faktisk ikke det med proteinerne... Det skal jeg da lave om på så.. Hehe

Den er SÅ flot! Og er sikker på du bliver gudesmuk i den

Har du ikke én tæt på dig som der også vil ned i vægt? Nogle gange er det nemmere at finde motivationen hvis man er to - så kan der gå lidt konkurrence i den

Ellers så brug en diætist - det hjælper mange. For der er ingen der synes det er sjovt at komme til vejning én gang i ugen og så se vægten stå stille - så kæmper man måske lidt mere for at den går nedad?

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

piap skriver:

Først tillykke med det kommende bryllup  

skal også selv giftes 19/5-12 og vil gerne ha tabt de forbandet 25 kg  har gået ved weight watchers i et lille år nu og ikke taget der så alvorlig, og har lige set en der meldt sig ind i januar og da hun gik på sommerferie havde hun tabt sig 28 kg på 5 måneder det har godt nok givet blod på tanden for mig, og vil så gerne ned i vægt..

man siger at 5 kg ca er en tøj str hvis det hjælper dig noget.

kram fra Pia

AHA! Skal vi holde hinanden i ørene med hvor meget vi har tabt os?

det kunne jo være dejligt at have en som man skal sige sine tal til?

Og selv tillykke da Så i skal giftes en uge efter os, så er det jo lidt fedt hvis vi kunne gøre det sammen...

Wauw 28 kilo på fem mdr. Hun har da virkelig gjort noget ved det så

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

MinNoah skriver:

Tja.. det lyder nok som deromkring ja

for at du når dit mål. Den kjole er simpelthen den flotteste brudekjole jeg har set

Tak skal du have...  DET håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.