Kan i hjælpe mig lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

tazz

Muhmi skriver:

Hehe, kan da slet ikke være i en str. 42 nu selvom jeg gerne ville.. Har stadig en kæmpe babydelle og min røv er ligeså kæmpe

Så der skal vist liiige nogle kiloer af inden jeg kan overveje at prøve

Hey, hvis jeg kunne masen røven i en str. 32, så kan du  skrue dig ned i en str 42

Så ved du også om det er et realistisk mål, og hvor du skal sætte mest energi ind.

Haaaader babydellen! Hvordan kommer man af med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Det bliver jeres store dag og lige præcis den dag, hvor DU skal tage pusten væk fra dem allesammen med dit blændende udseende! Iiihhh det bliver SÅ godt! Kan godt forstå du glæder dig!

Overvej det med diætisten - så behøver du ikke have en partner - bare det at man bliver kontrolleret er en motivation i sig selv! Det gælder om at kunne se resultater

Iiih, får helt krilder i maven om tanken

Tjaa, nu er der lige én der har meldt sig til at være min partner in crime ^^ Kunne jo være dejligt hvis man kunne ordne det hjemmefra

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

tazz skriver:

Hey, hvis jeg kunne masen røven i en str. 32, så kan du  skrue dig ned i en str 42

Så ved du også om det er et realistisk mål, og hvor du skal sætte mest energi ind.

Haaaader babydellen! Hvordan kommer man af med den?

Jeg aner det ikke, men fra og med i dag der laver jeg mavebøjninger! Så må vi se hvad der sker

Anmeld

2. august 2011

norenberg

syntes tit jeg også har hørt om folk der håber de kommer ned i en bestemt størrelse men når det ikke....så jeg vil råde folk til at vente...med en højde på 168 tror jeg du skal under 80 kg for jeg vejer selv 88 kg og er 182 cm høj og bruger 42/44

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Iiih, får helt krilder i maven om tanken

Tjaa, nu er der lige én der har meldt sig til at være min partner in crime ^^ Kunne jo være dejligt hvis man kunne ordne det hjemmefra

Ej hvor godt! Det er da super fedt!

Det skal nok lykkes, det er jeg sikker på!

Uuuhhh kan godt forstå du er spændt - får selv helt kriller i maven ved tanken

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

piap skriver:

vi kan sagten holde hinanden i ørene, skal vi aftale at hver mandag skriver vi en PM til hinanden med mål og vægt og hvordan ugen er gået ?

ja hun gik også til den hun skulle bare i DEN kjole synes det er så sejt gået... snakkede lige med hende i går og da hun skulle hente kjolen en uge før den store dag var den blevet for stor til hende, men det ordnede skrædderen så hun var så smuk... den dag hun blev gift sagde vægttabet 30 kg lige ud, hun var så stolt sagde hun...

så har sat mig for hvis hun kan så kan jeg også

Fedt, det synes jeg vi skal gøre så

Jamen jeg synes det er så stort at hun kunne det... Det er virkelig flot klaret

Præcis! Hold endelig fast i den tanke, tror den vil motivere én helt af h til

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

LC skriver:

Var selv igennem alle planerne om at tabe mig efter en graviditet, indne vores bryllup sidste år... Uden held...

Skal siges at det ikke helt var min skyld, selvom man jo altid sige man bare skal tage sig sammen.

Vi blev gift 4 måneder efter jeg fødte, så synes det var realistisk at tabe bare lidt vægt, ikke det hele men 10kg burde hurtigt ryge...

Første ide, var at jeg skulle amme, der var så ingen mælk så efter en måned var det ligesom opgivet.

Så trak min livmoder sig ikke oderntligt samme hvilket gjorde jeg havde konstant ondt i over 2måneder, først til 8 uges undersøgelse(som jeg fik efter 9 uger) fik min læge konstateret at jeg burde have haft en indsprøjtning meget tidligere, men der var den trukket så meget sammen at det alligevel ikke kunne betale sig, og smerterne skulle være væk inden for 2 uger. (skal lige siges kunne ikke gå en tur på mere end 5-10 min de måneder)

Så var der træningen. Meldte mig ind i et fitness center, sagde at jeg lige have født og skulle have et meget stille program.... Den dag skulle jeg sammen med træneren lave øvelser som jeg selv kunne lave efterfølgende, desværre så havde jeg så ondt efter at hun havde givet mig nogle alt alt for hårde øvelser. At jeg ikke kunne træne 3 uger efter... Så vær lige opmærksom på hvilken uddannelse fitness instruktørene i fitness centeret har, som regel er de gode hvis du er en "standart" vægt tabs person, men lige så snart du har specielle behov så kan de ikke finde ud af det. Fordi de ikke er uddannet til det.

Og så i forhold til størrelsen.... jeg er lidt laver end dig, men ca det samme, og vejede 87, kg den dag jeg fødte, og til vores bryllup var jeg nede på 75kg... Min brudekjole er altså størrelse 46, godt nok syet ind i siderne osv. for at få den til at passe helt perfekt, men tror du skal være realistisk om at kunne nå ned i en størrelse 42.

Synes de billeder du viser alle er super flotte kjoler, ingen tvivl om det... Men har du været ude og prøve kjolerne?

Tror du vil blive overrasket over hvordan kjolerne sidder når man får dem på. Umiddelbart så dem ud har lagt billeder ind af, vil jeg ikke mene kommer til at gøre noget godt for en der vejer et par kg. for meget.

Var selv overrasket, da jeg kom ud og prøve kjole. Fik selt ikke en som jeg lige havde forestillet mig inden. Men den sad bare super godt, og jeg så slank ud i den, på trods af jeg stadig vejede for meget...

Synes bare det ville være synd, hvis du drømmer om en kjole, og virkelig får dig tabt, så du tror du kan være i den, og så sidder den alligevel ikke pænt fordi den ikke passer til din figur.

Men det ved de alt om når man kommer ned og prøver kjoler. Så selvom din plan er at tabe dig. Så tag en dag med en veninde ned og prøv kjoler... bare for at nævne en ting, hvis man har timeglas figur(Har jeg også selv) Kan det være svært at passe de kjoler der er skåret lige under brystet. Som den øverste kjole er, der hvor du har sat 3 billeder ind. Men det ændre jo ikke på at kjolen er sindsygt flot...

Men håber at du kommer til at tabe dig, alle de kg. du ønsker, og får en super flot kjole...

Årh det var da også virkelig irriterende for dig

Jeg synes faktisk at det er for dårligt at de ikke er uddannet til at skulle tage ekstra hensyn til dem der har født, man skulle jo mene at størstedelen af dem der har født gerne ville af med deres babydelle....

Anmeld

2. august 2011

Zafir

HVis du skal nå at smide så meget, på så kort tid, skal du også være opmærksom på at dit bindevæv kan tage skade... Så dit maveskind kan komme til at hænge.

En god måde at gøre det på, er at omlægge kosten, så man skære stivelse og kulhydrater fra. Altså mere eller mindre PCO kost. Væk med kartofler, ris, pasta, hvedemel, sukker og alkohol. Ind med proteiner, grønsager og den slags...

Masser af vand.

Held og lykke og god fornøjelse. (hellere et varigt vægttab, end du ser smadder slank ud på bryllupsbillederne og er dobbelt så stor året efter )

Anmeld

2. august 2011

Zafir

OG!!! - Power hoop. - Altså de der holahooops med vægt i De er rigtig gode og CM rasler af mavsen

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

norenberg skriver:

syntes tit jeg også har hørt om folk der håber de kommer ned i en bestemt størrelse men når det ikke....så jeg vil råde folk til at vente...med en højde på 168 tror jeg du skal under 80 kg for jeg vejer selv 88 kg og er 182 cm høj og bruger 42/44

Ja jeg regnede også med at jeg skulle ned på ca. 80 eller lidt under... Håber bare det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.