Kan i hjælpe mig lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

tazz

Well.. Hvis man gør en god indsats! Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder, så vil nu sagtens mene at 30 kilo på et år er realistisk. Og jeg pinede ikke mig selv og levede ikke på overdrevet lav-kalorie Jeg dyrkede ikke en gang motion

Anyway TS: Det kommer jo også an på din højde og kropsbygning. Det e lidt svært at sige bare ud fra vægten

Men der er godt nok også mange, som går døde i det, og så står man med en kjole til mange tusinde kjoler.
Så hellere skyde lidt under målet, det er trods alt lettere at lægge en kjole ind.

Der er så heller ikke et år, der er 'kun' 9 måneder til. Hvis endda så meget, skrædderen skal have tid til, at rette kjolen til, så 8 måneder er mere realistisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

BABYPIGEnr4

sarahb skriver:

Tror godt du kan nøjes med 20 hvis du vil i en 42. De gange jeg har vejet 80 i graviditeter osv har jeg været en 40. Og vi er samme højde.
Min mor er 5 cm højere end dig og vejer nok 85-89 og hun er en 42 nogle gange 44.

Hvad man skal veje for at være i str. 42 afhænger af mange faktorer bla. kropsbygning, muskelmasse, højde og hvor fedtet sidder på kroppen. Jeg er 168 cm. høj og æblefacon, middel kondition: Da jeg vejede 70 kg. var jeg str. 40 og 74 kg. str. 42.

Baby'este hilsner fra Helle

Anmeld

7. august 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

TILLYKKE MED DET !!!!!!!!!!!!!!!! WUHHUUUU !!!!!!!!!!!!!! 

Wow en sindsyg flot kjole.. Den er fantastisk.. Jeg bruger str 42 i bukser trøjer og alm tøj, og 44 i nogle kjoler og skjorter og jeg vejer 78 kg ...  Så syntes 30 kg er meget.. Måske sæt et delmål nu når du alligevel har et helt år ..  

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

TILLYKKE MED DET !!!!!!!!!!!!!!!! WUHHUUUU !!!!!!!!!!!!!! 

Wow en sindsyg flot kjole.. Den er fantastisk.. Jeg bruger str 42 i bukser trøjer og alm tøj, og 44 i nogle kjoler og skjorter og jeg vejer 78 kg ...  Så syntes 30 kg er meget.. Måske sæt et delmål nu når du alligevel har et helt år ..  

Synes nu 30 kilo er lige det der skal til... Jo mere der kan ryge af jo bedre

Og taaark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.