Kan i hjælpe mig lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.813 visninger
63 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Muhmi

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

tazz

Den er sindssygt flot!!!!

Men vær realistisk. Alle brude mener at de skal tabe sig inden brylluppet, men det er de færreste, som faktisk når deres mål, og så står de med en kjole som er for lille.
30 kilo på under et år ... jeg ville personligt ikke turde satse på det. Især ikke når du ammer, der skal du jo bruge kalorier. Det gode ved det er dog, at du er sikker på daglig motion når du er ude og trille med barnevognen.

Anmeld

2. august 2011

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo giftes til næste år, d. 12/5-12  Og jeg glææææææææææææææææder mig SÅ meget!!! Jeg har lige snakket med Mette.dk og hørt dem om de har min pronovias kjole, det har de, men hun havde lige en kunde så hun ville lige ringe tilbage lidt senere, med størrelser og sådan, men.... Jeg skal jo have tabt mig, faktisk en del... Så nu sidder jeg og håber på at hun ihvertfald har en str. 44 eller evt. 42... Det er sikkert langt ude at håbe på, men alligevel gør jeg dog... hehe

Mit spørgsmål er så... Hvor meget skal jeg tabe mig for at komme ned i en evt. str. 42? Jeg vejer nu her 108,9 kilo... Tænker lidt det er hen i de 30 kilo der skal af??? Og kan jeg nå det!? Nogle rigtig gode råd? Så tøser, hjælp mig lige lidt og husk at jeg ammer, så der kan ikke være nogle sultekure iblandt

Og i skal selvfølgelig ikke snydes for synet af min kjole

Den er super smuk den kjole 

Men ærligt? 30 kg fra din vægt også str 42?  Det kommer jo helt an på hvor høj du er osv osv osv.. min mor er 186 høj og bruger str 42 i noget tøj og hun er utrolig slank og muskuløs  så der er flere facts der spiller ind 

Men håber din drøm lykkedes 

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

tazz skriver:

Den er sindssygt flot!!!!

Men vær realistisk. Alle brude mener at de skal tabe sig inden brylluppet, men det er de færreste, som faktisk når deres mål, og så står de med en kjole som er for lille.
30 kilo på under et år ... jeg ville personligt ikke turde satse på det. Især ikke når du ammer, der skal du jo bruge kalorier. Det gode ved det er dog, at du er sikker på daglig motion når du er ude og trille med barnevognen.

Ååårh  Det må du ikke sige æv æv... Jeg håber så meget på at jeg kan komme i den... Den er så smuk og det er kjolen... Jeg må bare have den...

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

Höör skriver:

Den er super smuk den kjole 

Men ærligt? 30 kg fra din vægt også str 42?  Det kommer jo helt an på hvor høj du er osv osv osv.. min mor er 186 høj og bruger str 42 i noget tøj og hun er utrolig slank og muskuløs  så der er flere facts der spiller ind 

Men håber din drøm lykkedes 

Jeg er en bette lort på 168 så tænker lidt det er denhen af heheh

Anmeld

2. august 2011

MinNoah

WOW!!!! Super flot kjole!!! Den ville jeg også gerne giftes i

Hvad er prisen for sådan en smuk kjole???

Hmm jeg kan fortælle dig mine "mål" og jeg bruger str. M/L altså 38/40. Jeg er 175 høj og vejer lige omkring 70 kg, svinger med 2 kg under og over Så en str. 42 er vel 80-85 kg.. Men ja alt afhængig af kropsbygning osv,

Anmeld

2. august 2011

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Jeg er en bette lort på 168 så tænker lidt det er denhen af heheh

hmm bum bum altså er du pære eller æbleformet?? 

Var jeg dig ville jeg snakke med en diætist og få en personlig træner også i samarbejde med dem finde ud af hvad der var realistisk at nå 

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Ej, hvor bliver du bare fin! Super flot kjole!

Men ja masser af gåture med barnevognen - gerne lange ture (du kan jo trappe op gradvist) Find et par gode sko med affjedring så du ikke belaster din krop for meget

Masser af små måltider (min 6 måltider om dagen). Spis groft og tag altid kun 1 portion. Sult er ikke vejen frem til varigt vægttabt, så dem der foreslår det burde have en r**fuld!
Der er mange der siger at proteiner er vejen frem - spar på kulhydrater (du får lige så meget energi ud af proteiner og de har sværere ved at sætte sig som fedt - det gør kulhydrater nemlig hvis man får for mange!)
Og ja selvfølgelig skal man holde sig fra de usunde ting, men lidt fedt skal man ha! Det vigtigste er at undgå sukker! Hvis din krop ikke får fedt kan den ikke fungere optimalt så man skal ikke blive fanatisk

Kommer nok ikke med noget du ikke ved i forvejen, men det er lige de råd jeg kan give

Engagement og vilje er den vigtigste kilde til vægttab uden tvivl! You can do it!

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

MinNoah skriver:

WOW!!!! Super flot kjole!!! Den ville jeg også gerne giftes i

Hvad er prisen for sådan en smuk kjole???

Hmm jeg kan fortælle dig mine "mål" og jeg bruger str. M/L altså 38/40. Jeg er 175 høj og vejer lige omkring 70 kg, svinger med 2 kg under og over Så en str. 42 er vel 80-85 kg.. Men ja alt afhængig af kropsbygning osv,

Ja ikk?

Kender ikke prisen endnu, men den er fra 2008 så der er sikkert lidt rabat på den

Okaaay, se så lyder det jo efterhånden ikke så urealistisk som jeg går og tænker... Er 168 høj og vejer de der 109 kilo.. Så 30 kilo er vel egentlig det jeg skal smide?

Anmeld

2. august 2011

piap

Først tillykke med det kommende bryllup  

skal også selv giftes 19/5-12 og vil gerne ha tabt de forbandet 25 kg  har gået ved weight watchers i et lille år nu og ikke taget der så alvorlig, og har lige set en der meldt sig ind i januar og da hun gik på sommerferie havde hun tabt sig 28 kg på 5 måneder det har godt nok givet blod på tanden for mig, og vil så gerne ned i vægt..

man siger at 5 kg ca er en tøj str hvis det hjælper dig noget.

kram fra Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.