Hvad glæder i jer mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Becks

Ja nu er jeg ikke gravid, men det bliver jeg forhåbentlig om små 14 dage!!

Men jeg glæder mig allermest til og elske det lille væsen, som en mor gør! Som jeg aldrig selv er blevet elsket af min mor!!!
Det må være en fantastisk følelse <3 At elske ubetinget!

Jeg glæder mig til og vise det verden, opdrage det og give det nogle gode værdier her i livet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

foto på lærred

Madam Blå skriver:

Når den lille kommer eller er kommet?

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

Ved vores første der kan jeg huske, at det vi glædede os rigtig meget til var weekenderne hvor pigen efter hun var vågnet kunne komme op i sengen og putte og hvor vi skulle sidde i lang tid og læse bøger og fjolle.

ps: Det var lige så dejligt "in real life", som de tanker vi havde gjort os, mens jeg var gravid

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

Men man skal jo have en HF ?

HF,HH,GYMN... den dur ja..

Anmeld

2. august 2011

TbCp

Madam Blå skriver:

Hihi - hvor sjovt Jeg havde også en klar fornemmelse af at jeg ventede mig en pige. Men et par dage inden vi skulle til kønsscanning drømte jeg om drengebørn. Men det var er en pige, som jeg gemmer på

Det håber jeg også for dig! Må jeg spørge, hvorfor det endte i aks sidste gang?

Jeg fødte 5 uger for tidligt, og hun stod derfor ikke fast da vandet gik... I løbet af dagen med veer fik hun skruet sig længere ned i bækkenet men endte med at sidde skævt og sidde fast så hun ikke kunne komme ud.

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

Der er godt nok mange ting jeg glæder mig til

At se hvad kæresten og jeg har fået mixet sammen, det at blive mor, at se min kæreste i rollen som far, at holde jul med vores lille barn, sommer på stranden med spand og skovl, og bare det at være en lille familie

/Fenja

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

LilleMie skriver:

Jeg har dobbelt så lang tid tilbage og synes stadig, at det hele er sådan lidt uvirkeligt. Men kan godt genkende at tiden går hurtigt, og det er allerede snart 2 måneder siden min positive test . Så mon ikke det sidste halve år også kommer til at flyve afsted!

Glæder mig bare til om 2 uger, hvor arbejdet får nyheden og det bliver helt officielt, at vi skal være forældre og jeg kan dele min glæde med alle !

Ja, tiden går heldigvis stærkt

Ih hvor spændende! Må være en stor hemmelighed at gå rundt med! Vi sagde det nogenlunde med det samme. Kunne ikke holde det for familien, og på studiet så de at jeg blev rundere på maven, og kastede op i stride strømme.. Så der kunne jeg ikke holde det hemmeligt særlig længe

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Holbæktrunten skriver:

først og fremmest glæder jeg mig til at se ham, og få lov at vise ham frem for venner og familie...

Og dernæst til at få min krop igen. Det har ikke været en let graviditet, og nu her i uge 37 har jeg VIRKELIG fået nok...

Senere glæder jeg mig til de samme ting som du - strandture med picnick kurv, ture i svigernes sommerhus, forlystelsesparker og børnefilm i biografen. 

Og så glæder jeg mig helt vildt til at gøre min mand til far - glæder mig sådan til at se ham som den fantastiske forældre og sparringspartner jeg ved han er og bliver...

Ja, det bliver så dejligt at se sit guld

Må indrømme at få kroppen igen er også noget af det,jeg glædermig mest til. Jeg døjer også med bækkenløsning, og kan slet ikke overskue tanken om, at det bare bliver værre.. Glæder mig til at få min mobilitet igen

Dejligt at så mange glæder sig til at gøre deres mand til far Gør jeg også selv.

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

BJNGJ. skriver:

Jeg glæder mig meget til at jeg først og fremmest kan se maven begynde at vokse, men jeg glæder mig også meget til at den kommer så vi kan få vidunderet af se.. 

Og så vi kan vise den frem og trille ture osv.. 

Bliver så fantastisk.. 

Åh ja, det er også så skønt! Hvor langt er du?

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Tutter skriver:

Ja nu er jeg ikke gravid, men det bliver jeg forhåbentlig om små 14 dage!!

Men jeg glæder mig allermest til og elske det lille væsen, som en mor gør! Som jeg aldrig selv er blevet elsket af min mor!!!
Det må være en fantastisk følelse <3 At elske ubetinget!

Jeg glæder mig til og vise det verden, opdrage det og give det nogle gode værdier her i livet.

Ih ja, det bliver så spændende! Har fulgt dig meget fra sidelinjen. Håber du får en fantastisk graviditet

Har du fundet en donor?

Ja, al den kærlighed Det bliver fantastisk!

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

foto på lærred skriver:

Ved vores første der kan jeg huske, at det vi glædede os rigtig meget til var weekenderne hvor pigen efter hun var vågnet kunne komme op i sengen og putte og hvor vi skulle sidde i lang tid og læse bøger og fjolle.

ps: Det var lige så dejligt "in real life", som de tanker vi havde gjort os, mens jeg var gravid

Dejligt at høre, at det var lige så skønt, som i have forestillet jer Hvis det bare bliver halv så godt, som i mine tanker- så bliver det det bedste i hele verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.