Hvad glæder i jer mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Becks

Madam Blå skriver:

Ih ja, det bliver så spændende! Har fulgt dig meget fra sidelinjen. Håber du får en fantastisk graviditet

Har du fundet en donor?

Ja, al den kærlighed Det bliver fantastisk!

Tak

Nej det er noget klinikken finder  Jeg skal bare fortælle øjenfarve, hårfarve, ca højde og vægt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Madam Blå

TbCp skriver:

Jeg fødte 5 uger for tidligt, og hun stod derfor ikke fast da vandet gik... I løbet af dagen med veer fik hun skruet sig længere ned i bækkenet men endte med at sidde skævt og sidde fast så hun ikke kunne komme ud.

Nå for søren. Det må have været smertefuldt, at hun sad fast.. Men du fik oplevet en den første del af en fødsel, går jeg ud fra. Håber du får din drømmefødsel med nummer to så!

Anmeld

2. august 2011

Den kommende far

Madam Blå skriver:

Når den lille kommer eller er kommet?

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

hvis jeg får en søn glæder jeg mig til første gang vi skal spille fodbold sammen

HVis det bliver en pige glæder jeg mig til at se hende sammen med hendes mor og bare se den glæde min kæreste vil opleve

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Fenja09 skriver:

Der er godt nok mange ting jeg glæder mig til

At se hvad kæresten og jeg har fået mixet sammen, det at blive mor, at se min kæreste i rollen som far, at holde jul med vores lille barn, sommer på stranden med spand og skovl, og bare det at være en lille familie

/Fenja

Ja, det biver så fedt! Glæder mig også helt vildt til at se vores datter, og til at se min kæreste med hende

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Tutter skriver:

Tak

Nej det er noget klinikken finder  Jeg skal bare fortælle øjenfarve, hårfarve, ca højde og vægt

Smart, at de finder en Det må være alt for svært at skulle vælge selv, tænker jeg.

Men al held og lykke om 14 dage, og de kommende ni måneder!

Anmeld

2. august 2011

LilleMie

Madam Blå skriver:

Ja, tiden går heldigvis stærkt

Ih hvor spændende! Må være en stor hemmelighed at gå rundt med! Vi sagde det nogenlunde med det samme. Kunne ikke holde det for familien, og på studiet så de at jeg blev rundere på maven, og kastede op i stride strømme.. Så der kunne jeg ikke holde det hemmeligt særlig længe

Vi har også fortalt det til de nærmeste venner og familie fra uge 7-8 stykker af, der kunne jeg heller ikke holde det længere .

Min chef kommer tilbage fra ferie 2 dage før min NF, så jeg synes lige så godt, jeg kan vente til vi har den ekstra vished, og før ferien var for tidligt synes jeg. Men et par gode kollegaer deler også hemmeligheden med mig

Men hvor bliver det stort at blive mor, har helt kriller i maven lige nu af spænding og længsel. Glæder mig til vi finder en ny lejlighed og kan begynde at indrette et børneværelse!

Glæder mig til at gå ned af gaden med en barnevogn og stolt kunne vise min guldklump frem hele verden!

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Den kommende far skriver:

hvis jeg får en søn glæder jeg mig til første gang vi skal spille fodbold sammen

HVis det bliver en pige glæder jeg mig til at se hende sammen med hendes mor og bare se den glæde min kæreste vil opleve

MVH

Den kommende far

Piger kan også spille fodbold

Der er heldigvis så meget at glæde sig til!

Anmeld

2. august 2011

Den kommende far

Madam Blå skriver:

Piger kan også spille fodbold

Der er heldigvis så meget at glæde sig til!

hehe bestemt

MVH

Den kommende far

Anmeld

2. august 2011

Becks

Madam Blå skriver:

Smart, at de finder en Det må være alt for svært at skulle vælge selv, tænker jeg.

Men al held og lykke om 14 dage, og de kommende ni måneder!

Jeg skal have anonym donor, så kan ikke vælge selv  Klinikken ved heller ikke hvordan han ser ud

1000 tak

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

LilleMie skriver:

Vi har også fortalt det til de nærmeste venner og familie fra uge 7-8 stykker af, der kunne jeg heller ikke holde det længere .

Min chef kommer tilbage fra ferie 2 dage før min NF, så jeg synes lige så godt, jeg kan vente til vi har den ekstra vished, og før ferien var for tidligt synes jeg. Men et par gode kollegaer deler også hemmeligheden med mig

Men hvor bliver det stort at blive mor, har helt kriller i maven lige nu af spænding og længsel. Glæder mig til vi finder en ny lejlighed og kan begynde at indrette et børneværelse!

Glæder mig til at gå ned af gaden med en barnevogn og stolt kunne vise min guldklump frem hele verden!

Nej, det må være svært at holde det hemmeligt så længe. Men nogle gør det Ville slet ikke selv kunne

Det er så dejligt at have nogen at dele det med. kan godt forstå i venter til efter NF til chefen. Det er nok det nemmeste, nu når han alligevel har haft ferie

Ja, det bliver så stort! Glæder mig også heeelt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.