Hvad glæder i jer mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

-Sigrid-

Jeg glæder mig rigtig meget til at pukke hende/ham i noget hjemmestrikket tøj, gå ture, navngivningsfars/bryllup og så ligge og amme (: Er vist lidt lyserødt, men når du nu spørge hvad man glæder sig til, så skal det vel også være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Jeg glæder mig rigtig meget til at pukke hende/ham i noget hjemmestrikket tøj, gå ture, navngivningsfars/bryllup og så ligge og amme (: Er vist lidt lyserødt, men når du nu spørge hvad man glæder sig til, så skal det vel også være

Ja, det er nogle romantiske forestillinger man har Det bliver sikkert ikke sådan, men det er nu dejligt at tænke på

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Ja, det er nogle romantiske forestillinger man har Det bliver sikkert ikke sådan, men det er nu dejligt at tænke på

Syntes de ting jeg ønsker mig er meget realistiske, men nok ikke den der med at Krøllen ligger stille og rolig når jeg ammer, og det slet ikke gør ondt, at der er mælk nok og at jeg kan fortsætte til h*n er et år

Også inden Krøllen blev puttet i maven havde jeg forestillet mig en smugle opkast, og så ellers bare en stor mave og masser spark Ikke konstant opkast og sult i 3 måneder, utætte bryster hvor det der kommer ud ligner noget manden skulle have haft og plukveer

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Syntes de ting jeg ønsker mig er meget realistiske, men nok ikke den der med at Krøllen ligger stille og rolig når jeg ammer, og det slet ikke gør ondt, at der er mælk nok og at jeg kan fortsætte til h*n er et år

Også inden Krøllen blev puttet i maven havde jeg forestillet mig en smugle opkast, og så ellers bare en stor mave og masser spark Ikke konstant opkast og sult i 3 måneder, utætte bryster hvor det der kommer ud ligner noget manden skulle have haft og plukveer

Mine tanker om at være gravid var også meeeget mere lyserøde end virkeligheden! Men tror nu det er meget smart - for ellers så tror jeg at man ville tænke meget længere over, om kroppen nu var klar til at være gravid. Og heldigvis glemmer man hurtigt Jeg havde så mange smerter i starten, kastede og og var bare dødtræt.. Det var slet ikke sjovt. Men havde egentlig glemt det lidt igen - så om et års tid så har jeg garanteret glemt alt om bækkenløsning, alt for mange plukveer og trætheden

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Mine tanker om at være gravid var også meeeget mere lyserøde end virkeligheden! Men tror nu det er meget smart - for ellers så tror jeg at man ville tænke meget længere over, om kroppen nu var klar til at være gravid. Og heldigvis glemmer man hurtigt Jeg havde så mange smerter i starten, kastede og og var bare dødtræt.. Det var slet ikke sjovt. Men havde egentlig glemt det lidt igen - så om et års tid så har jeg garanteret glemt alt om bækkenløsning, alt for mange plukveer og trætheden

Det er jeg også lidt bange for jeg har, for manden vil gerne have nummer 2 kort tid efter nr 1 Så jeg skriver alt ned, og håber det hjælper!

Havde allerede glemt alt om trætheden :I

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Det er jeg også lidt bange for jeg har, for manden vil gerne have nummer 2 kort tid efter nr 1 Så jeg skriver alt ned, og håber det hjælper!

Havde allerede glemt alt om trætheden :I

Haha - ja, det kan godt være, at man skulle skrive det ned Så husker man det da i hvert fald

Ja, man glemmer så hurtigt de mindre gode ting. Men heldigvis husker man alle de gode

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Haha - ja, det kan godt være, at man skulle skrive det ned Så husker man det da i hvert fald

Ja, man glemmer så hurtigt de mindre gode ting. Men heldigvis husker man alle de gode

Ja, Kan godt være vi er dumme/glemsomme til vores eget bedste

Det håber jeg, lige pt er sult og kvalme mine overordnede tanker om graviditet, håber jeg kun kan huske scanninger og spark om et års tid - ellers kunne det godt være Krøllen heller ikke var så populær 

Anmeld

2. august 2011

TbCp

Madam Blå skriver:

Nå for søren. Det må have været smertefuldt, at hun sad fast.. Men du fik oplevet en den første del af en fødsel, går jeg ud fra. Håber du får din drømmefødsel med nummer to så!

Det var ikke noget jeg selv mærkede til så det gjorde ikke det store. Nåede faktisk helt til at have presseveer, så følte mig lidt snydt da jeg ikke fik det sidste med

Anmeld

2. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Madam Blå skriver:

Hihi - hvor sjovt Jeg havde også en klar fornemmelse af at jeg ventede mig en pige. Men et par dage inden vi skulle til kønsscanning drømte jeg om drengebørn. Men det var er en pige, som jeg gemmer på

Det håber jeg også for dig! Må jeg spørge, hvorfor det endte i aks sidste gang?

Det er altså lidt sjovt, for jeg havde også en klar forstilling om en dreng, men så drømte jeg at det var en pige lige inden vi skulle til skanning, men det var en dreng jeg fik

Anmeld

2. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Når den lille kommer eller er kommet?

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

Jeg glædede mig til fødslen, følelsen at holde den lille for første gang, at se hvordan han så ud og møde ham. Jeg nød hans første smil, når han skære ansigt, siger lyder og er mæt tung og tilfred.

Jeg glæder mig til han lære at kravle, hans første skridt, hans første ord, se hvem han er, hvad han kan lide, til hver en lille udvikling der sker i ham.

Jeg glæder mig til første dag i børnehave, første skoledag, første lille kæreste, og til at se ham blive en smuk ung mand, til han får sit første barn, bliver far og en del af sin egen lille familie.

Han er fantastisk smuk, lækker og dejlig og alt hvad han gør og hvert lille skridt i hans store udvikling glæder jeg mig til og sætter stor pris på. Han er mit lille univers, største stjerne

Elsker dig Cebastian Noam, min guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.