30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Når den lille kommer eller er kommet?
Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster 
God dag til jer alle! 
Jeg glædede mig til fødslen, følelsen at holde den lille for første gang, at se hvordan han så ud og møde ham. Jeg nød hans første smil, når han skære ansigt, siger lyder og er mæt tung og tilfred.
Jeg glæder mig til han lære at kravle, hans første skridt, hans første ord, se hvem han er, hvad han kan lide, til hver en lille udvikling der sker i ham.
Jeg glæder mig til første dag i børnehave, første skoledag, første lille kæreste, og til at se ham blive en smuk ung mand, til han får sit første barn, bliver far og en del af sin egen lille familie.
Han er fantastisk smuk, lækker og dejlig og alt hvad han gør og hvert lille skridt i hans store udvikling glæder jeg mig til og sætter stor pris på. Han er mit lille univers, største stjerne 
Elsker dig Cebastian Noam, min guldklump 
Anmeld