Hvad glæder i jer mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Madam Blå

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej jeg ved at jeg smelter totalt. Der er ikke noget at gøre hehe! 

Hehe - nej, det tror jeg heller ikke der er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Baby_girl2011

Jeg glæder mig til at se hvordan min datter ser ud..

Men jeg glæder mig til at skulle lære hende om livet og dens værdier..

Jeg glæder mig til at jeg skal føde hende.. havde næsten i drømme fødsle sidste gang..

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

er du gravid igen ?  

næææ bestemt ikke hvorfor tror du det?

Anmeld

2. august 2011

LilleMie

Madam Blå skriver:

Det bliver så stort Glæder mig også helt vildt. Kan næsten ikke vente - og har godt 14 uger endnu inden hun overhovedet skal komme ud. Så synes der er længe til. Men heldigvis går tiden vildt stærkt. Synes lige jeg har testet positiv

Jeg har dobbelt så lang tid tilbage og synes stadig, at det hele er sådan lidt uvirkeligt. Men kan godt genkende at tiden går hurtigt, og det er allerede snart 2 måneder siden min positive test . Så mon ikke det sidste halve år også kommer til at flyve afsted!

Glæder mig bare til om 2 uger, hvor arbejdet får nyheden og det bliver helt officielt, at vi skal være forældre og jeg kan dele min glæde med alle !

Anmeld

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

næææ bestemt ikke hvorfor tror du det?

Årrrrh ej.. det må du undskylde..

Det var bare det du skrev.. Hihi..  ej sidder og bliver total flov

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

Årrrrh ej.. det må du undskylde..

Det var bare det du skrev.. Hihi..  ej sidder og bliver total flov

Haha haha ej det skal du bestemt ikke blive Men nej det er jeg ikke.. selvom jeg er blevet lidt chubby... haha haha.

Mente bare at nu er drengene blevet så store at der ikke er en bestemt ting jeg glæder mig til men jeg synes hver dag er en glæde

Men måske der kommer en mere i fremtiden det vides ikke

Anmeld

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

Haha haha ej det skal du bestemt ikke blive Men nej det er jeg ikke.. selvom jeg er blevet lidt chubby... haha haha.

Mente bare at nu er drengene blevet så store at der ikke er en bestemt ting jeg glæder mig til men jeg synes hver dag er en glæde

Men måske der kommer en mere i fremtiden det vides ikke

du havde da tabt dig vildt meget lige en overgang.. Det er sååå pænt til dig..

Jeg ved hvad du mener.. Min datter på 3.. Hun giver bare så meget kærlighed igen.. Og at være sammen med hende er en glæde i sig selv..

Hvor gammel er drengen ved at være efterhånden.. ?

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

du havde da tabt dig vildt meget lige en overgang.. Det er sååå pænt til dig..

Jeg ved hvad du mener.. Min datter på 3.. Hun giver bare så meget kærlighed igen.. Og at være sammen med hende er en glæde i sig selv..

Hvor gammel er drengen ved at være efterhånden.. ?

Ja havde også tabt mig for meget.. men nu har jeg taget for meget på igen.. det er sq ikke nemt med det...

Ja præcis det er det jeg mener... altså i starten glædede jeg mig også vildt til deres først jul, første rejse til udlandet osv. men har jo prøvet det hele nu og nu giver de bare så meget hver dag

jamen den store Sebastian er jo 6½ og starter i skole i næste uge... og Tobias fylder 4 til sept.

Anmeld

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

Ja havde også tabt mig for meget.. men nu har jeg taget for meget på igen.. det er sq ikke nemt med det...

Ja præcis det er det jeg mener... altså i starten glædede jeg mig også vildt til deres først jul, første rejse til udlandet osv. men har jo prøvet det hele nu og nu giver de bare så meget hver dag

jamen den store Sebastian er jo 6½ og starter i skole i næste uge... og Tobias fylder 4 til sept.

hold da op tiden går stærkt.. nårh de først er blevet 1 år så kan man ikke følge med mere.. og de bliver bare mere og mere selvstændig..

Neeej, man skal sku kæmpe lidt mere for at komme af med det hele igen..

årrh ja.. den første jul.. der bliver bare taget så maaange billeder.. hihi.. denne her gang, har jeg jo en helt lille ny baby.. har termin den 4 dec..

Anmeld

2. august 2011

rogerrasch

Madam Blå skriver:

Når den lille kommer eller er kommet?

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

glæder mig allermest til at ligge med den lille guldklump i armene

men det har også meget at gøre med at jeg er mega bange for at føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.