Hvad glæder i jer mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.454 visninger
73 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Madam Blå

Når den lille kommer eller er kommet?

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

at blive slank igen! Haha! Nej, pjat

Glæder mig også til at kunne tage hende med rundt i livet, at lære hende at kende, og se hvilke værdier hun får som menneske. Og se hvordan vi bliver som forældre

Anmeld

2. august 2011

Mumto3

Madam Blå skriver:

God dag til jer alle!

Det kan også været at hun bliver en fodboldpige og du skal ud på stå på mål

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Glæder mig også til at kunne tage hende med rundt i livet, at lære hende at kende, og se hvilke værdier hun får som menneske. Og se hvordan vi bliver som forældre

Ja, det bliver så spændende! Jeg glæder mig til det hele. Men der er nogle ting, som står som et helt klart billede i min fantasi. Fx turen i botanisk eller en skov og se hvad man kan finde der

Og er helt med på den med at blive slank igen! Det bliver nice!

Anmeld

2. august 2011

TbCp

Lige nu glæder jeg mig allermest til at min mand og datter også kan mærke sparkene

Derefter glæder jeg mig til MD, håber at fåkønnet at se

Så glæder jeg mig ufatteligt meget til fødslen, selvom det sidste gang endte i akyt-kejsersnit var jeg fuldtsændig euforisk efter de timer med veer, at jeg kunne klare det... følelsen er ubeskrivelig..

Og til sidst glæder jeg mig selvfølgelig til at få den lille i mine arme, men det er så langt ude i fremtiden at det stadig er uvirkeligt for mig

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Mumto3 skriver:

Det kan også været at hun bliver en fodboldpige og du skal ud på stå på mål

Pige eller dreng, så skal vi både i botanisk eller skoven og se hvad, der ligger på skovbunden, men vi skal også spille fodbold hihi.

Jeg vil det hele Har mange intentioner og forestillinger om, hvad vi skal lave. Glæder mig til at vise hende en mariehøne, et tog og alt andet

(Er vist lidt baby-kulret i dag )

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

TbCp skriver:

Lige nu glæder jeg mig allermest til at min mand og datter også kan mærke sparkene

Derefter glæder jeg mig til MD, håber at fåkønnet at se

Så glæder jeg mig ufatteligt meget til fødslen, selvom det sidste gang endte i akyt-kejsersnit var jeg fuldtsændig euforisk efter de timer med veer, at jeg kunne klare det... følelsen er ubeskrivelig..

Og til sidst glæder jeg mig selvfølgelig til at få den lille i mine arme, men det er så langt ude i fremtiden at det stadig er uvirkeligt for mig

Det er også så dejligt, når andre kan mærke med Det er som om, det bliver mere virkeligt - på en eller anden måde. Har du en fornemmelse af kønnet?

Jeg begynder også at glæde mig til fødslen. Er dog endnu meget bange for den, men arbejder på at få frygten helt væk. Har heldigvis også noget til at løbe på endnu

Kan slet ikke forestille mig hvordan det er at få sin baby i sine arme for første gang Får helt tåre i øjenene af at tænkepå det lige nu

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Frøken J. skriver:

Haha!

Nøj, jeg glæder mig godt nok også til at kunne hoppe i en almindelig kjole igen og føle mig lidt lækker overfor manden

Er sgu lidt spændt på at se hvordan man ser ud efter fødslen og om man overhovedet får sin gamle figur tilbage

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Altså nu er mine jo så store at jeg har prøvet alt det der

Ved ikke hvad jeg glæder mig til lige nu... jeg synes faktisk bare at hver dag er en stor glæde...!

Anmeld

2. august 2011

TbCp

Madam Blå skriver:

Det er også så dejligt, når andre kan mærke med Det er som om, det bliver mere virkeligt - på en eller anden måde. Har du en fornemmelse af kønnet?

Jeg begynder også at glæde mig til fødslen. Er dog endnu meget bange for den, men arbejder på at få frygten helt væk. Har heldigvis også noget til at løbe på endnu

Kan slet ikke forestille mig hvordan det er at få sin baby i sine arme for første gang Får helt tåre i øjenene af at tænkepå det lige nu

Jeg tror det er en pige.... men i nat drømte jeg at det var en dreng og så bliver jeg helt i tvivl

Nu har jeg jo prøvet det 1 gang, men tror ikke oplevelsen bliver mindre.. og håber så meget at jeg kan føde selv denne gang og få den lille op til mig med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.