Hvad glæder i jer mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Muttitil1+1

Lige nu glæder jeg mig mest af alt til at gå i fødsel, så jeg snart kan få ham at se!

Men gennem graviditeten har jeg tænkt meget over de ting som jeg glæder mig til at vi skal opleve sammen som familie, hvordan min mand og jeg takler det at være forældre, den første jul osv. Glæder mig til alle hyggestunderne

Og så glæder jeg mig til at kunne føle mig lækker over for manden igen Har godt nok svært ved at se det lækre, når maven fylder det hele, navlen buler ud, bumser de mærkeligste steder og elefantfødder Men ja, det er jo en del af charmen ved at være gravid - hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

LilleMie

Jeg glæder mig til at opleve verden igen for første gang sammen med mit barn! Jeg glæder mig til at gå ture og lege i det fri. Og ja bare møde den lille, lære ham/hende at kende og mærke kærligheden !

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

TbCp skriver:

Jeg tror det er en pige.... men i nat drømte jeg at det var en dreng og så bliver jeg helt i tvivl

Nu har jeg jo prøvet det 1 gang, men tror ikke oplevelsen bliver mindre.. og håber så meget at jeg kan føde selv denne gang og få den lille op til mig med det samme

Hihi - hvor sjovt Jeg havde også en klar fornemmelse af at jeg ventede mig en pige. Men et par dage inden vi skulle til kønsscanning drømte jeg om drengebørn. Men det var er en pige, som jeg gemmer på

Det håber jeg også for dig! Må jeg spørge, hvorfor det endte i aks sidste gang?

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

NadiaSK skriver:

Lige nu glæder jeg mig mest af alt til at gå i fødsel, så jeg snart kan få ham at se!

Men gennem graviditeten har jeg tænkt meget over de ting som jeg glæder mig til at vi skal opleve sammen som familie, hvordan min mand og jeg takler det at være forældre, den første jul osv. Glæder mig til alle hyggestunderne

Og så glæder jeg mig til at kunne føle mig lækker over for manden igen Har godt nok svært ved at se det lækre, når maven fylder det hele, navlen buler ud, bumser de mærkeligste steder og elefantfødder Men ja, det er jo en del af charmen ved at være gravid - hehe

Tillykke med terminsdagen! fedt at være nået i mål, hvis man kan sige sådan Håber snart, der sker noget, så du kan få ham at se

Det bliver så spændende at blive forældre. Tror slet ikke man kan forestille sig det. Selvom jeg virkelig prøver, så tror ejg det bliver noget helt andet, når man først står i det. Men jeg glæder mig!

Jaaaa! Det bliver fedt at kunne være i almindeligt tøj igen.. Og netop slippe for bumser, dum navle og den voksende mave, der bare er mere og mere i vejen. Og at skulle tisse hele tiden.. Det er skønt at være gravid, men der følger nogle mærkelige ting med hehe

Anmeld

2. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Madam Blå skriver:

Når den lille kommer eller er kommet?

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

Jeg glæder mig helt vildt til at møde det lille væsen der gemmer sig derinde, og se hvem det er 

Og så glæder jeg sindsygt meget til at se min mand som far  Det bliver så smukt og stort. Samt det at have vores egen lille familie.

Og så glæder jeg mig til de eventyr vi har planer om at tage vores børn med på, og ikke mindst til at lave nogle søskende til den første .

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

LilleMie skriver:

Jeg glæder mig til at opleve verden igen for første gang sammen med mit barn! Jeg glæder mig til at gå ture og lege i det fri. Og ja bare møde den lille, lære ham/hende at kende og mærke kærligheden !

Det bliver så stort Glæder mig også helt vildt. Kan næsten ikke vente - og har godt 14 uger endnu inden hun overhovedet skal komme ud. Så synes der er længe til. Men heldigvis går tiden vildt stærkt. Synes lige jeg har testet positiv

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg glæder mig helt vildt til at møde det lille væsen der gemmer sig derinde, og se hvem det er 

Og så glæder jeg sindsygt meget til at se min mand som far  Det bliver så smukt og stort. Samt det at have vores egen lille familie.

Og så glæder jeg mig til de eventyr vi har planer om at tage vores børn med på, og ikke mindst til at lave nogle søskende til den første .

Ja, det glæder jeg mig også til Er rigtig spændt på at se ham, men vores lille datter i armene. Jeg tror ikke man kan stå for dem til den tid

Anmeld

2. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Madam Blå skriver:

Ja, det glæder jeg mig også til Er rigtig spændt på at se ham, men vores lille datter i armene. Jeg tror ikke man kan stå for dem til den tid

Nej jeg ved at jeg smelter totalt. Der er ikke noget at gøre hehe! 

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Madam Blå skriver:

Tillykke med terminsdagen! fedt at være nået i mål, hvis man kan sige sådan Håber snart, der sker noget, så du kan få ham at se

Det bliver så spændende at blive forældre. Tror slet ikke man kan forestille sig det. Selvom jeg virkelig prøver, så tror ejg det bliver noget helt andet, når man først står i det. Men jeg glæder mig!

Jaaaa! Det bliver fedt at kunne være i almindeligt tøj igen.. Og netop slippe for bumser, dum navle og den voksende mave, der bare er mere og mere i vejen. Og at skulle tisse hele tiden.. Det er skønt at være gravid, men der følger nogle mærkelige ting med hehe

Selvfølgelig er det en dejlig tid - og der må jo være en grund til at så mange savner det efter relativ kort tid Men det er sgu nogle underlige ting der følger med - men tror det er noget man hurtigt glemmer. Jeg tænker da ikke længere over at de 3 første måneder var et rent helvede! Kunne kun spise sovs og kartofler - alt andet gjorde mig dårlig!

Men tudsind tak - det er nemlig bare dejligt at være nået i mål, selvom man ikke helt er der endnu Men det kommer forhåbentlig inden længe

Anmeld

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

Altså nu er mine jo så store at jeg har prøvet alt det der

Ved ikke hvad jeg glæder mig til lige nu... jeg synes faktisk bare at hver dag er en stor glæde...!

er du gravid igen ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.