Hvad glæder i jer mest til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

hold da op tiden går stærkt.. nårh de først er blevet 1 år så kan man ikke følge med mere.. og de bliver bare mere og mere selvstændig..

Neeej, man skal sku kæmpe lidt mere for at komme af med det hele igen..

årrh ja.. den første jul.. der bliver bare taget så maaange billeder.. hihi.. denne her gang, har jeg jo en helt lille ny baby.. har termin den 4 dec..

Uhhh hvor spændene... Synes man glæder sig lige meget hver gang.. men ja de bliver så store det er slet ikke til at forstå.. Snart skal de jo konfirmeres også flytter de hjemmefra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

Uhhh hvor spændene... Synes man glæder sig lige meget hver gang.. men ja de bliver så store det er slet ikke til at forstå.. Snart skal de jo konfirmeres også flytter de hjemmefra..

heheh jaaah det vare jo ikke længe for dig før dn store skal konfirmeres..

Hvordan går det egentlig med uddannelsen. ???

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

heheh jaaah det vare jo ikke længe for dig før dn store skal konfirmeres..

Hvordan går det egentlig med uddannelsen. ???

Jamen det går fint starter jo 3 semester her i slutningen af aug.

Glæder mig til at komme igang igen efter 2 mdrs ferie..!

Men er ikke i tvivl om det er det rigtige jeg har valgt i hvert fald...

Anmeld

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

Jamen det går fint starter jo 3 semester her i slutningen af aug.

Glæder mig til at komme igang igen efter 2 mdrs ferie..!

Men er ikke i tvivl om det er det rigtige jeg har valgt i hvert fald...

jeg glæder mig os sååå meget til at komme igang igen her den 19.. hader at gå hjeme.. man bruger alt for mange penge..

men det er så dejligt for dig.. lad os håbe at det altså vil være det rigtige valg..

Anmeld

2. august 2011

Holbæktrunten

Madam Blå skriver:

Når den lille kommer eller er kommet?

Jeg glæder mig for det første til at se hende, men nøj hvor jeg glæder mig til om et par somre, hvor vi kan tage hende med i botanisk have, eller på stranden en skøn sommerdag og bygge sandslotte eller finde blomster

God dag til jer alle!

først og fremmest glæder jeg mig til at se ham, og få lov at vise ham frem for venner og familie...

Og dernæst til at få min krop igen. Det har ikke været en let graviditet, og nu her i uge 37 har jeg VIRKELIG fået nok...

Senere glæder jeg mig til de samme ting som du - strandture med picnick kurv, ture i svigernes sommerhus, forlystelsesparker og børnefilm i biografen. 

Og så glæder jeg mig helt vildt til at gøre min mand til far - glæder mig sådan til at se ham som den fantastiske forældre og sparringspartner jeg ved han er og bliver...

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

jeg glæder mig os sååå meget til at komme igang igen her den 19.. hader at gå hjeme.. man bruger alt for mange penge..

men det er så dejligt for dig.. lad os håbe at det altså vil være det rigtige valg..

Ja lige præcis også synes jeg det er herre kedeligt.. haha..!

Er ikke i tvivl om dte vil være det rigtige man kan bygge så mange ting ovenpå hvis man skulle blive træt af lige sygeplejefaget..

Anmeld

2. august 2011

Emily2012<3

Jeg glæder mig meget til at jeg først og fremmest kan se maven begynde at vokse, men jeg glæder mig også meget til at den kommer så vi kan få vidunderet af se.. 

Og så vi kan vise den frem og trille ture osv.. 

Bliver så fantastisk.. 

Anmeld

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

Ja lige præcis også synes jeg det er herre kedeligt.. haha..!

Er ikke i tvivl om dte vil være det rigtige man kan bygge så mange ting ovenpå hvis man skulle blive træt af lige sygeplejefaget..

jeg vil gerne være JM men det tager baaaare så laang tid.. Så nu tager jeg bare en HG.. er færdig til vintre..

juhuu.. så nårh jeg er færdig med barsel vil jeg gerne på kontor.. Gider sku ikke at ligge tøj sammen resten af mit liv..

Så kan jeg altid finde på noget nyt bagefter.

Hvor lang tid mangler du nu

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Baby_girl2011 skriver:

jeg vil gerne være JM men det tager baaaare så laang tid.. Så nu tager jeg bare en HG.. er færdig til vintre..

juhuu.. så nårh jeg er færdig med barsel vil jeg gerne på kontor.. Gider sku ikke at ligge tøj sammen resten af mit liv..

Så kan jeg altid finde på noget nyt bagefter.

Hvor lang tid mangler du nu

Har stadig 2½ år igen.. men det sidste ½ år er jo bachlor.

Det tager ikke længere tid at blive JM end sygepl

Anmeld

2. august 2011

Baby_girl2011

1012lmp skriver:

Har stadig 2½ år igen.. men det sidste ½ år er jo bachlor.

Det tager ikke længere tid at blive JM end sygepl

Men man skal jo have en HF ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.