En lille eller mellem hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Buckley

Vi har en bomuldshund, og ville aldrig anbefale andre end den race. De er meget familie hund, fælder ikke, dejlig personlighed og jeg kunne blive ved :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

B&J

Beka83 skriver:

Dansk-Svensk gårdhund er en fantastisk familiehund, synes jeg. Den er lille og næsten terrieragtig at se på, men uden deres hidsige temperament. Desuden er den let at "holde", da pelsen ikke kræver en masse pleje. Kender kun glade ejere - også med helt små børn

Synes i det hele taget det er super at vokse op med dyr, mine søskende og jeg lærte tidligt at tage ansvar - og drage omsorg for familiens hunde.

Held og lykke med at finde en, der passer til Jeres familie!

Jaa de er søde men de kræver bare alt for meget tid og kan være meget hyper aktive ved godt ikke alle er det

og taak

Anmeld

28. juli 2011

B&J

skønneunger skriver:

hvad med en dansk svensk gårdhund? vi har haft 3 af dem i familen og alle har været rigtig loyale, gode til børn, lærenemme og haft et super sind.

Mange tak for dit svar jeg har fundet ud af hvad for en vi skal satse på en jeg aldrig troede vi skulle have og en der bare ringede klokker ,,

ellers mange tak for svar

Anmeld

28. juli 2011

B&J

Moster til 15 skriver:

Vi har en bomuldshund, og ville aldrig anbefale andre end den race. De er meget familie hund, fælder ikke, dejlig personlighed og jeg kunne blive ved :-)

Jaaa de er også søde...

ja de fleste hunde er super søde men nu har vi besluttet os det skal være en cavalier king charles spaniel

Anmeld

28. juli 2011

Carl-Emil's mor

Millesmammi skriver:

jamen du/i har da trænet jeres til at gå ordenligt i snor f.eks? :-)

det er sådan noget JEG forbinder med træning.. 

Nej det har vi faktisk ikke  de har bare gjort det  og vi har 5 forskellige racer når alle er samlet og alle er sådan  igen det kommer an på hvad man gør det til  

F.eks mange af de andre med golden retriver fra samme kuld som min hanhund de render konstant til træning, men der var det f.eks også dem der valgte hvalpen og ikke hvalpen der valgte dem. Min hanhund valgte mig, det gjorde han hver gang jeg besøgte ham fra han var 4 dage gammel så selvom jeg ville have en lille helt mørk golden fik jeg en kæmpe basse der var lidt lysere end de andre

Anmeld

28. juli 2011

Frk Mig

B&J skriver:

Hej..

til næste år når vi er kommet på plads og alt er alm i hjemmet har vi tænk på en hund..

det skal være en lille eller mellem størrelse, den skal kunne være alene hjemme i mens vi er på arbejde en skøn familie hund.

hvad for en vil i forslå og hvorfor??

Mega krammer her fra

En sheltie ..  

De er bare de nemmeste .. Min kærestes eks opdrætter dem .. Og vi havde den ene oppe hos os .. Og nej hun var bare dejlig .. De er så hygge syge det er helt vildt .. Dog skal man rede deres pels da de er langhåret .. Men for faen de er kære ..

Anmeld

28. juli 2011

B&J

Frk Mig skriver:

En sheltie ..  

De er bare de nemmeste .. Min kærestes eks opdrætter dem .. Og vi havde den ene oppe hos os .. Og nej hun var bare dejlig .. De er så hygge syge det er helt vildt .. Dog skal man rede deres pels da de er langhåret .. Men for faen de er kære ..

Ja den er rigtigt rigtigt dejlig og smuk hun vi har en svensk veninde der har sådan en men det er ikke lige en hund der passer hos os

Anmeld

28. juli 2011

*A*

B&J skriver:

Desværre er det ikke lige min type hund..

men tak fordi du lå linket ind og skrev

Det tænkte jeg nok det ikke var

Anmeld

28. juli 2011

B&J

*A* skriver:

Det tænkte jeg nok det ikke var

Jaa kan ikke gøre for det de er utrolig kærlige hunde men bryder mig bare ikke om udseenet på dem desværre

Anmeld

30. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Miguella skriver:

Ville helt klart anbefale racen Phalene  og nu tænker du/I nok, hva f... er det for en  og helt ærlig kendte jeg heller ikke til den race før vi selv sad og sku finde en lille hund.

Vores krav var at den sku være lille nok til at komme med ind i flyet men samtidig hund nok til at min mand også ku gå tur med den uden at folk kigger mærkeligt Udover det var det vigtigt for os at finde en familie hund der forhåbentlig  i nærmeste fremtid kan omgås børn.

Jeg søgte og søgte på nettet...og fandt til sidst vores lille Oscar som idag er 3 år gammel og vejer 4 kilo. Der findes absolut intet ondt i ham og han elsker nye mennesker. Han er utrolig nem, er tit alene hjemme og kan passes af alle. Der er krudt i røven og masser af energi men et lille puttedyr er han også 

Er mere end sikker på at han kommer til at bringe os megen glæde i familien fremover! (lever forresten 12-14år og koster omkring 10.000, men klart pengene værd)

nå så blev det til en helt stil men ja.. er glad for min lille vuf hihi

Billeder er fra da vi fik ham og nu.

Guiuuuuud hvor han ligner vores Amy nærmest på en prik!!! hun er bare papillon men det er jo samme race det er ørerne som afgøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.