Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

1012lmp

Nu var den første ikke planlagt...

men stoppede med mine p-piller i Januar og vi vidste chancen for at blive gravid var der.

Jeg testede positiv i maj mdr så blev gravid i april så 3 mdr ca.

Men frygt ikke det skal nok komme 2 gang tog præcis 1 år for os at blive gravide.

Tænkt ikk så meget på det det skal nok komme og for nogle tager det bare længere tid end andre og har du tager p-piller før skal de også lige ud af kroppen hvilket også sagtens kan tage noget tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

metski83

MetteDN skriver:

For os tog de 2,5år, så ved hvor hårdt det kan være .. Men idag har vi den dejligste lille dreng..

for jer

Ja ventetiden er ikke sjov, når man så brændende ønsker sig det. Og når man ser andre gravide, ih hvor det så bare stikker i hjertet. Jeg vil også.

Anmeld

27. juli 2011

metski83

o1Mutte skriver:

Jeg stemte blankt da jeg ikke er gravid endnu. Men vi rammer de 2 år til okt. Så det er bestemt ikke alle det bare lige sker for. :-(

Nej det er det nemlig ikke. Syntes bare altid man hører/læser om dem hvor det bare sker næsten med det samme.

Anmeld

27. juli 2011

metski83

chael skriver:

Er blevet gravid første gang, alle 3 gange. Vi er åbenbart meget fertile herhjemme

Men kender mange der prøver op til 1 år.

Xxxxxx'er for at der snart er en ønske baby på vej til jer!!

*Camilla 30+6

Tak skal du have

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

Hej

Jeg havde taget p-piller i omkring 10 år, men stoppede som et forsøg på at mindske migræneanfald.

Da vi bestemte os for at få barn havde jeg været p-pillefri i 1-1½ år og efter 3 menstruation lykkedes det.

Måler du din temperatur, så du har nogenlunde styr på din ægløsning?

Det kan være en god hjælp.

Held og lykke, men slå nu lidt koldt vand i blodet, 6 måneder er ikke så lang tid igen ifølge sundhedsstyrelsen.

Jeg har ikke prøvet æl test eller noget endnu, men vi hygger hver anden dag, så vi skulle jo gerne ramme

Men min mens er heller ikke blevet helt regelmæssig efter p pille stop endnu.

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

Hej

Jeg havde taget p-piller i omkring 10 år, men stoppede som et forsøg på at mindske migræneanfald.

Da vi bestemte os for at få barn havde jeg været p-pillefri i 1-1½ år og efter 3 menstruation lykkedes det.

Måler du din temperatur, så du har nogenlunde styr på din ægløsning?

Det kan være en god hjælp.

Held og lykke, men slå nu lidt koldt vand i blodet, 6 måneder er ikke så lang tid igen ifølge sundhedsstyrelsen.

Har det i øvrigt hjulpet på din migræne ?

Jeg bøvler selv med det, men efter p pille storp for et halvt år siden, har jeg kun haft migræne en gang.

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Sof skriver:

Så tager det noget tid desværre.

Da jeg fik min datter, der var det ikke planlagt, men jeg måtte ikke tage p-piller og af flere forskellige misforståelser mellem min læge og jeg, så troede jeg ikke jeg kunne blive gravid.

Vi tænkte derfor ikke over beskyttelse før jeg stod med en positiv test 5 måneder efter jeg stoppede på p-piller og jeg havde kun taget p-piller i 3 år.

Jeg havde ingen menstruation fra p-pillestop og til efter jeg havde født.

Så længe jeg ved, det "bare" kan være det, og det nok skal komme, har jeg det egentlig ok med det.

Min mens er heller ikke blevet helt regelmæssig efter p pille stop endnu.

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Kofoed. skriver:

Det er nemlig det "du har jo stadig den anden", øhh ja, men hvis jeg nu ikke havde, så havde jeg skulle starte helt fra bunden igen og så ville alle have kæmpe sympati, men fordi det var to, ja jeg forsætter jeg jo bare den samme graviditet og folk antager, at det ikke er ensbetydende med den sorg som der er, uanset om det er et eller to eller for den sags skyld 3 forstre derinde.

Ja kom så lille celle, find vej til æggebassen.

Det er bare alt for nemt for andre at sige sådan. De har jo ikke selv været i situationen, så de ved ikke hvordan det er. Andre kan sagte sige kom videre, men det er bare ikke altid man bare sådan kan det.

Ja krydser fingre

Anmeld

27. juli 2011

metski83

ZamanogDania skriver:

Første hug

Jeg håber du får din ønskebarn meget snart

Tusinde tak

Anmeld

27. juli 2011

metski83

kitty skriver:

2 år og 8 mdr. - og en tur i fertilitetsbehandling. Nu har vi vores søm på 23 dage, og det er helt igennem fantastisk!

Håber snart det er Jeres tur!

Tusinde tak skal du have

Skøn dreng i har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.