Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Silja&Noam

metski83 skriver:

Håber bare, jeg så er en af dem, det tager lidt længere tid hos, og det så snart kommer

Jeg skal nok krydse fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Kofoed.

metski83 skriver:

Det kan jeg godt forstå, kan selvfølgelig ikke sætte mig helt ind i det, da jeg ikke har prøvet en graviditet. Men håber du klarer den

Og så håber jeg du har ret, så jeg snart kan blive gravid

Det regner jeg med jeg gør Men ja, den er svær at sætte sig ind i, nogen er kyniske omkring det og det er sgu lidt træls, men håber heller ikke nogen kan sætte sig ind i det, da det jo betyder, at de har prøvet noget der minder jo det.

Ja, har også fulgt dine test forsøg længe nu, så nu skal det være nu

Anmeld

25. juli 2011

metski83

Kofoed. skriver:

Det regner jeg med jeg gør Men ja, den er svær at sætte sig ind i, nogen er kyniske omkring det og det er sgu lidt træls, men håber heller ikke nogen kan sætte sig ind i det, da det jo betyder, at de har prøvet noget der minder jo det.

Ja, har også fulgt dine test forsøg længe nu, så nu skal det være nu

Utroligt at nogle kan være så kolde og kyniske. For det er jo ens barn, man holder af det fra den dag man ser to streger på testen. Det er jo ikke noget man bare smider væk, fordi den ikke er der længere. Men kunne godt forestille mig at nogle mennesker bare er kolde og siger "kom videre" uden de aner hvor hårdt det er. Ja mine forsøg hver måned, de må gerne snart bære frugt, så jeg kan skrive noget andet her inde.

Anmeld

25. juli 2011

metski83

SiljasMoar skriver:

Jeg skal nok krydse fingre

Tusinde tak, det er sødt af dig :-)

Anmeld

25. juli 2011

MetteS81

metski83 skriver:

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

Jeg blev gravid efter vi havde prøvet i 1 år og 1 uge! Mine p-piller var lang tid om at komme ud af kroppen og så skulle der lige et par forsøg til før det lykkedes  Jeg kender kun 1 par i min omgangskreds der er blevet gravide efter kun 2-3 forsøg, resten har taget over et år....så du skal bestemt ikke bekymre dig endnu!  Selvom det kan være svært nu når man SÅ gerne vil det LIGE NU!  

Anmeld

26. juli 2011

SussieThyssen

metski83 skriver:

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

Såe-såe..*trøste*

Sådan er der mange der har det.
Normalt siger man, at der skal gå mindst et år..det er ret normalt.

Jeg blev gravid første gang ved et uheld, så ja, der var bid i første hug, for vi tog chancen uden beskyttelse, og så sagde den jackpot.
Men jeg var kun 18 år..såe....

Men jo..jeg har altid kunnet blive gravid bare fyren tog bukserne af, men har jo så haft kæmpe problemer med at de blev til noget.
Så vi har jo alle vores at kæmpe med..og helt ærligt søde...det er altså langt bedre at være lidt længere om at blive gravid og så få en dejlig baby end det er at blive lyngravid og så miste gang på gang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. juli 2011

CamillaValby

Vi prøvede i 2½ mener jeg det var.

For en del år siden blev jeg først gravid efter 4 år. Fejler intet, men sådan er det åbenbart med mig

for at i snart får de to streger.

Anmeld

26. juli 2011

Mi

Vi kunne ikke blive gravide naturligt, så der gik 3 år før jeg blev gravid med kunstig befrugtning. Er nu mor til tre dejlíge tøser

Det skal nok lykkedes for jer også, nogle bliver jo gravide bare de ser på en mand mens de har ægløsning , for andre tager det nogle måneder og helt op til et år. Men det er træls at få mens den ene måned efter den anden, når man bare så gerne vil have bebs

Anmeld

26. juli 2011

Jibbe

1 gang efter 2 forsøg. Det mistede vi i uge 9. 2 gang var det 2-3 forsøg. Vi holdte en pause fordi det var en hård omgang da vi mistede så kroppen skulle lige have tid til at komme sig. Og vi kan kun prøve hver 2 gang da manden er væk 4 uger af gangen.

Anmeld

26. juli 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har stemt blankt, da det ikke var planlagt. Men her i andet forsøg har vi prøvet i 15 mdr, og jeg har nu kastet håndklædet i ringen og skal have sprial.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.