Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

metski83

Tennamor skriver:

Her gik der 11 måneder fra pillerne var smidt Som en/flere har skrevet, så skal man prøve at tænke på noget andet. Vi var meget opsat på det, men det var først da jeg mistede min far og tankerne kom på noget ande, at det skete. Så vores livscyklus fortsatte. Et liv gik bort og 2 kom til. (min søster blev gravid lige inden mig)

Er ked af at høre det med din far 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

metski83

kirsti skriver:

ser man statistisk på det er der jo faktisk kun ca 30% chance for at blive gravid på den bedste dag i ens cyklus. Det vil sige rammer du præcis den dag vil kun hver 3. af dem der har ramt dagen blive gravide!

Mange gør også den fejl at dyrke sex hver dag og hele tiden hvilket forringer sædkvaliteten, det anbefalede hvis man forsøger at bliver gravid er ikke oftere end hver anden dag.

Det er helt normalt at der går helt op til 1,5år uden der nødvendigvis er noget fysiologisk galt så op med humøret selvom det er svært

Ja må prøve at holde humøret højt

Anmeld

27. juli 2011

raca

fra jeg droppede P-pillerne til jeg var gravid gik der vist 3 år--- dvs vi havde satstet på baby i sommeren 2003 men måtte vente til julen 2005...

men fra vi fandt fejlen og kom i behanling gik der 1mdr,, men jeg aborterede så i 2 forsøg lykkedes det...

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Mor-til-asta-09 skriver:

jeg blev gravid på under 1 måned...

Krydser fingre for at det snart sker for jer også

Tak skal du have

Anmeld

27. juli 2011

JulieE

Altså... jeg har stemt 1. forsøgt, men det er faktisk ikke helt rigtigt. Vi forsøgte slet ikke at blive gravide... Blev gravid på trods af p-piller 

Anmeld

28. juli 2011

MetteDN

metski83 skriver:

Ja ventetiden er ikke sjov, når man så brændende ønsker sig det. Og når man ser andre gravide, ih hvor det så bare stikker i hjertet. Jeg vil også.

Det gør det helt bestemt .. Og man syns alting er så uretfærdigt ..

Anmeld

28. juli 2011

metski83

MetteDN skriver:

Det gør det helt bestemt .. Og man syns alting er så uretfærdigt ..

Lige præcis, og man syntes bare at alle andre bliver gravide så lette.

Anmeld

29. juli 2011

MetteDN

metski83 skriver:

Lige præcis, og man syntes bare at alle andre bliver gravide så lette.

Nemlig ...

Sender en masse babystøv jeres vej og holder fingrene

Anmeld

29. juli 2011

MelikkazMoar

metski83 skriver:

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

jeg blev gravid 8måneder efter jeg stoppede på mine p-piler, og jeg hade ikke mens i de 8måneder..så forstår din fortvivelse..

en krammer til dig, men ønsket om at testen snart viser sig posetiv!

Anmeld

29. juli 2011

Morbille

metski83 skriver:

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

begge gange her er der gået lige præcis 9 mnnd, så det tager åbenbart 9 mnd før p-pillerne er ude af min krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.