Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Kofoed.

metski83 skriver:

Utroligt at nogle kan være så kolde og kyniske. For det er jo ens barn, man holder af det fra den dag man ser to streger på testen. Det er jo ikke noget man bare smider væk, fordi den ikke er der længere. Men kunne godt forestille mig at nogle mennesker bare er kolde og siger "kom videre" uden de aner hvor hårdt det er. Ja mine forsøg hver måned, de må gerne snart bære frugt, så jeg kan skrive noget andet her inde.

Det er nemlig det "du har jo stadig den anden", øhh ja, men hvis jeg nu ikke havde, så havde jeg skulle starte helt fra bunden igen og så ville alle have kæmpe sympati, men fordi det var to, ja jeg forsætter jeg jo bare den samme graviditet og folk antager, at det ikke er ensbetydende med den sorg som der er, uanset om det er et eller to eller for den sags skyld 3 forstre derinde.

Ja kom så lille celle, find vej til æggebassen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

ZamanogDania

Første hug

Jeg håber du får din ønskebarn meget snart

Anmeld

26. juli 2011

millesofie

det tog ca 15mdr for mig

men da vi fandt ud af hvad der var galt var den der i første hug

Anmeld

26. juli 2011

Holbæktrunten

Havde taget nogle af de kraftigste p piller på markedet i ca 12 år, og blev gravid første mdr - nåede slet ikke en alm menstruation... Vi brugte ikke æl test eller lign, hyggede bare hver anden- tredje dag måneden igennem - nogle gange hver dag ;0) havde slet ikke regnet med at blive gravid så hurtigt, da jeg har en stofskifte sygdom der nedsætter fertiliteten... Så betragter mig selv som MEGET heldig...

Anmeld

26. juli 2011

modesty

http://www.mingraviditet.dk/snartgravid/frugtbar.htm

Først i 20’erne: Ca. 25 % chance i hver cyklus
Sidst i 20’erne: Ca. 15 % chance i hver cyklus
Sidst i 30’erne: Ca. 10 % chance i hver cyklus

Hvor længe skal man statistisk set vente på den ønskede graviditet?

60 % bliver gravide indenfor de første 6 måneder
75 % bliver gravide indenfor de første 9 måneder
80 % bliver gravide indenfor de første 12 måneder
90 % bliver gravide indenfor de første 18 måneder

Hvis det ikke er lykkedes at opnå graviditet indenfor det første år, hvor man har haft regelmæssig sex, anbefales det at opsøge sin læge. Det kan dog godt være en god ide at kontakte sin læge tidligere, hvis man har mistanke om nedsat frugtbarhed eller lignende.

Anmeld

26. juli 2011

otlitrom

2 år og 8 mdr. - og en tur i fertilitetsbehandling. Nu har vi vores søm på 23 dage, og det er helt igennem fantastisk!

Håber snart det er Jeres tur!

Anmeld

27. juli 2011

metski83

MetteS81 skriver:

Jeg blev gravid efter vi havde prøvet i 1 år og 1 uge! Mine p-piller var lang tid om at komme ud af kroppen og så skulle der lige et par forsøg til før det lykkedes  Jeg kender kun 1 par i min omgangskreds der er blevet gravide efter kun 2-3 forsøg, resten har taget over et år....så du skal bestemt ikke bekymre dig endnu!  Selvom det kan være svært nu når man SÅ gerne vil det LIGE NU!  

Det er nu rart at vide

Anmeld

27. juli 2011

metski83

SussieThyssen skriver:

Såe-såe..*trøste*

Sådan er der mange der har det.
Normalt siger man, at der skal gå mindst et år..det er ret normalt.

Jeg blev gravid første gang ved et uheld, så ja, der var bid i første hug, for vi tog chancen uden beskyttelse, og så sagde den jackpot.
Men jeg var kun 18 år..såe....

Men jo..jeg har altid kunnet blive gravid bare fyren tog bukserne af, men har jo så haft kæmpe problemer med at de blev til noget.
Så vi har jo alle vores at kæmpe med..og helt ærligt søde...det er altså langt bedre at være lidt længere om at blive gravid og så få en dejlig baby end det er at blive lyngravid og så miste gang på gang.

Kærligst
Sussie

Hvor er du sød TAK

Du har ret, hellere vente lidt, og den så er der.

Håber bare den snart er der.

Anmeld

27. juli 2011

metski83

CamillaValby skriver:

Vi prøvede i 2½ mener jeg det var.

For en del år siden blev jeg først gravid efter 4 år. Fejler intet, men sådan er det åbenbart med mig

for at i snart får de to streger.

Tak skal du have

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Mi skriver:

Vi kunne ikke blive gravide naturligt, så der gik 3 år før jeg blev gravid med kunstig befrugtning. Er nu mor til tre dejlíge tøser

Det skal nok lykkedes for jer også, nogle bliver jo gravide bare de ser på en mand mens de har ægløsning , for andre tager det nogle måneder og helt op til et år. Men det er træls at få mens den ene måned efter den anden, når man bare så gerne vil have bebs

Lige præcis, håber snart det lykkedes for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.