Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

mortilflere

1½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Kofoed.

metski83 skriver:

Det er bare alt for nemt for andre at sige sådan. De har jo ikke selv været i situationen, så de ved ikke hvordan det er. Andre kan sagte sige kom videre, men det er bare ikke altid man bare sådan kan det.

Ja krydser fingre

Det jo det

Anmeld

27. juli 2011

Silas&Mille

metski83 skriver:

Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

Vi forsøgte i 2 år og 3 måneder inden vi havde en positiv test. 

Som andre skriver, det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde (eller fra par til par).

Anmeld

27. juli 2011

Sommerfugl86

Jeg blev gravid 14 uger FØR førse forsøg, så har ikke stemt

Anmeld

27. juli 2011

kirsti

der gik ca 3 mdr så var den hjemme

Anmeld

27. juli 2011

kirsti

ser man statistisk på det er der jo faktisk kun ca 30% chance for at blive gravid på den bedste dag i ens cyklus. Det vil sige rammer du præcis den dag vil kun hver 3. af dem der har ramt dagen blive gravide!

Mange gør også den fejl at dyrke sex hver dag og hele tiden hvilket forringer sædkvaliteten, det anbefalede hvis man forsøger at bliver gravid er ikke oftere end hver anden dag.

Det er helt normalt at der går helt op til 1,5år uden der nødvendigvis er noget fysiologisk galt så op med humøret selvom det er svært

Anmeld

27. juli 2011

Anonym

Har det i øvrigt hjulpet på din migræne ?

Jeg bøvler selv med det, men efter p pille storp for et halvt år siden, har jeg kun haft migræne en gang.

Hej,

jeg har fået mindre migræne, langt færre antal, men jeg tør ikke sige med sikkerhed, om det er pga. stop med p-pillerne. Måske.

Nogle foreslår også magnesium, hvilket jeg også prøvede.

Og så kom der mere ro over min jobsituation, hvilket nok i virkeligheden var det, der startede det.

Håber for dig, at det var det, der skulle til. Migræne er det værste  

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Sof skriver:

Så længe den ikke er regelmæssig, så er du nødt til at væbne dig med tålmodighed og hvis du sætter næsen efter at den skal være regelmæssig før du kan regne med noget, så kan du være heldig og lige pludselig teste positiv uden at have forventet det.

Min søster havde 1 menstruation på 2 år og var lige pludselig 8 uger henne og meget overrasket over det,så det kommer når man mindst venter det.  

Men det er svært at være tålmodig, det ved jeg alt om selvom jeg er blevet det i første omgang alle gange. Men fra vi mistede og jeg mærkede rigtige spark her i uge 18, der turde jeg ikke tro på at den var i live derinde, så der var jeg godt nok også utålmodig. I starten både efter at blive gravid igen og derefter for selv at kunne mærke at den havde det godt

Det er altid noget, hvis det "bare" er det der er galt.

Men du har ret, det kræver meget tålmodighed.

Anmeld

27. juli 2011

Mor-til-asta-09

jeg blev gravid på under 1 måned...

Krydser fingre for at det snart sker for jer også

Anmeld

27. juli 2011

metski83

Anonym skriver:

Hej,

jeg har fået mindre migræne, langt færre antal, men jeg tør ikke sige med sikkerhed, om det er pga. stop med p-pillerne. Måske.

Nogle foreslår også magnesium, hvilket jeg også prøvede.

Og så kom der mere ro over min jobsituation, hvilket nok i virkeligheden var det, der startede det.

Håber for dig, at det var det, der skulle til. Migræne er det værste  

Ja migræne er simpelthen forfærdeligt.

Jeg har prøvet mange forskellige kosttilskud mod det, her i blandt magnesium, men uden held.

Men har specielle migræne piller, hvis der skulle opstå et slemt tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.