Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

Levi&LilysMor

Min sidste mens var juleaften, og i starten af januar var der gevindst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Madam Blå

Jeg ved ikke, hvad jeg skal stemme. Så du får den på skrift

Jeg stoppede på p-piller for et år siden, da vi begyndte at tale seriøst om baby. Jeg ville gerne have alle hormonerne ud, inden jeg skulle være gravid. Vi passede dog stadig på, og jeg kunne mærke hvornår jeg havde ÆL, som var regelmæssigt, så vi sprang den periode over. Meeen - den er da helt sikkert smuttet et par gange. Uden at jeg blev gravid. Så fik jeg en kobberspiral i november, der lå helt forkert, så den fik jeg fjernet igen. Efter det brugte vi intet. Forsøgte heller ikke at passe på, da vi begge ønskede barn.

Jeg blev dog først gravid i februar, hvor vi aktivt havde taget stilling at nu gik PB i gang. Så det nåede lige at blive en 100 % planlagt graviditet Men set i retrospekt så kunne jeg være blevet gravid mange gange før februar.

Anmeld

26. juli 2011

MetteDN

For os tog de 2,5år, så ved hvor hårdt det kan være .. Men idag har vi den dejligste lille dreng..

for jer

Anmeld

26. juli 2011

sbs78

Med vores den første smed jeg p-pillerne i januar 03 og blev gravid i marts 03.

Anden gang smed jeg p-pillerne i aug 06 og blev gravid i nov 06. 

Her sidste gang smed jeg pillerne i aug 09 og blev gravid i okt 09.

Anmeld

26. juli 2011

o1Mutte

Jeg stemte blankt da jeg ikke er gravid endnu. Men vi rammer de 2 år til okt. Så det er bestemt ikke alle det bare lige sker for. :-(

Anmeld

26. juli 2011

chael

metski83 skriver:

Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

Er blevet gravid første gang, alle 3 gange. Vi er åbenbart meget fertile herhjemme

Men kender mange der prøver op til 1 år.

Xxxxxx'er for at der snart er en ønske baby på vej til jer!!

*Camilla 30+6

Anmeld

26. juli 2011

Muffinmus

14 mdr, men mistede det....

Anmeld

26. juli 2011

Anonym

Hej

Jeg havde taget p-piller i omkring 10 år, men stoppede som et forsøg på at mindske migræneanfald.

Da vi bestemte os for at få barn havde jeg været p-pillefri i 1-1½ år og efter 3 menstruation lykkedes det.

Måler du din temperatur, så du har nogenlunde styr på din ægløsning?

Det kan være en god hjælp.

Held og lykke, men slå nu lidt koldt vand i blodet, 6 måneder er ikke så lang tid igen ifølge sundhedsstyrelsen.

Anmeld

26. juli 2011

Sof

Første planlagte graviditet var i første forsøg Det endte dog i en MA, men efter den fik jeg min mens 1 gang og så var jeg gravid igen. 

Anmeld

26. juli 2011

Sof

metski83 skriver:

Ja jeg har spist p piller i ca. 10 år.

Så tager det noget tid desværre.

Da jeg fik min datter, der var det ikke planlagt, men jeg måtte ikke tage p-piller og af flere forskellige misforståelser mellem min læge og jeg, så troede jeg ikke jeg kunne blive gravid.

Vi tænkte derfor ikke over beskyttelse før jeg stod med en positiv test 5 måneder efter jeg stoppede på p-piller og jeg havde kun taget p-piller i 3 år.

Jeg havde ingen menstruation fra p-pillestop og til efter jeg havde født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.