Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

metski83

Kofoed. skriver:

Ved så ikke hvordan i gør det, men vi testede ikke ÆL og sådan, vi hygge bare omkring antaget ÆL.

Men håber da snart det lykkes for jer og at i ikke miste guldklumpen ligesom vi har gjort for mange gange nu.

Vi hygger bare hver anden dag, vi har ikke brugt æl test. Syntes bare det bliver alt for planlagt så, mere end det allerede er.

Vil det sige, at du har været gravid nogle gange inden de elleve måneder, hvor i har mistet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

metski83

Frk.S skriver:

Jeg har faktisk termin her et år efter jeg tog den sidste p-pille - så det tog jo 3 mdr. fra p-pille stop.

for den snart er der for dig.

Tusinde tak

Anmeld

25. juli 2011

metski83

sommerbarn<3 skriver:

Efter 3 år hvor vi havde stået af i Roskilde  (hvor han træk p.... ud inden udløsning)

Håber i snart for gevinst

Mange tak

Anmeld

25. juli 2011

Kofoed.

metski83 skriver:

Vi hygger bare hver anden dag, vi har ikke brugt æl test. Syntes bare det bliver alt for planlagt så, mere end det allerede er.

Vil det sige, at du har været gravid nogle gange inden de elleve måneder, hvor i har mistet ?

Nej, blev det efter de 11 måneder, mistede i 9. uge, blev det igen med det samme og mistede i 5. uge og så gik der 8 måneder før denne graviditet og her har jeg så mistede tvillingen i 21. uge.

Anmeld

25. juli 2011

metski83

sommerbarn<3 skriver:

Det kan tage op til 1 år før p-pillerne er helt uden af kroppen.

Det skal nok komme

Det håber jeg i hvert fald.

Anmeld

25. juli 2011

metski83

Kofoed. skriver:

Nej, blev det efter de 11 måneder, mistede i 9. uge, blev det igen med det samme og mistede i 5. uge og så gik der 8 måneder før denne graviditet og her har jeg så mistede tvillingen i 21. uge.

Okay på den måde.

Det har ikke været rart for jer.

Har fulgt lidt med, mht. til at du mistede din tvilling.

Men dejligt du har en skøn baby i maven nu, selvom der skulle have været to. Hvordan har du det med det ?

Anmeld

25. juli 2011

metski83

SiljasMoar skriver:

Der er nogen kvinder som det kan tage lidt længere tid med når de har været på p piller. Min veninde vat næsten et år om det ved første barn o en anden veninde et halvt år..

Håber bare, jeg så er en af dem, det tager lidt længere tid hos, og det så snart kommer

Anmeld

25. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg blev gravid straks efter p-pille-stop første gang - og i øvrigt også "med det vuns" de næste to gange.

Anmeld

25. juli 2011

Kofoed.

metski83 skriver:

Okay på den måde.

Det har ikke været rart for jer.

Har fulgt lidt med, mht. til at du mistede din tvilling.

Men dejligt du har en skøn baby i maven nu, selvom der skulle have været to. Hvordan har du det med det ?

Det er stadig meget hårdt. Men det går stille og roligt fremad og ingen kan gøre fra eller til før fødselen alligevel, så vi venter bare...

Men har ladet mig fortælle, at de fleste bliver gravide mellem 6 måneder og 1 år efter p-pillestop, kommer vist også an på, hvor længe man tog dem og hvilke det var (altså udrensning af kroppen).

Anmeld

25. juli 2011

metski83

Kofoed. skriver:

Det er stadig meget hårdt. Men det går stille og roligt fremad og ingen kan gøre fra eller til før fødselen alligevel, så vi venter bare...

Men har ladet mig fortælle, at de fleste bliver gravide mellem 6 måneder og 1 år efter p-pillestop, kommer vist også an på, hvor længe man tog dem og hvilke det var (altså udrensning af kroppen).

Det kan jeg godt forstå, kan selvfølgelig ikke sætte mig helt ind i det, da jeg ikke har prøvet en graviditet. Men håber du klarer den

Og så håber jeg du har ret, så jeg snart kan blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.