Hvor hurtigt blev i gravide, ved første graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

4xGreve

14 dage seksuel aktiv og på p-piller også var vi gravide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

metski83

Har svaret 1 måned/cyklus... Men vi mistede i 12. uge

Efter udskrab og 1 mens blev vi gravid igen med Silas

Så vi er meget frugtbare hjemme ved os

Jeg ønsker Jer al mulig held med "projektet"... Og som fag-person SKAL jeg fortælle dig at 6 måneder ikke er længe at prøve at blive gravide... Så tro på det, tænk på noget andet (Year right) og så kommer ønske-barnet - i langt de fleste tilfælde...

Det er jeg glad for at høre, tusinde tak. Det fik lige humøret til at stige lidt.

Det vil sige, jeg ikke skal begynde at blive nervøs endnu ?

Syntes bare alle her inde, bliver gravide med det samme.

Anmeld

25. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
metski83 skriver:

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

Efter 3 år hvor vi havde stået af i Roskilde  (hvor han træk p.... ud inden udløsning)

Håber i snart for gevinst

Anmeld

25. juli 2011

metski83

Kofoed. skriver:

11 måneder efter p-pille stop. Og det er nu 30 måneder siden og har min skatte pige i armene indenfor 2 måneder.

Dejligt at høre, at det ikke er "alle" det skete for emd det samme. Så ved man da at man ikke er den eneste.

Anmeld

25. juli 2011

metski83

Frk.S skriver:

Jeg har faktisk termin her et år efter jeg tog den sidste p-pille - så det tog jo 3 mdr. fra p-pille stop.

for den snart er der for dig.

Tusinde tak

Anmeld

25. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
metski83 skriver:

Ja jeg har spist p piller i ca. 10 år.

Det kan tage op til 1 år før p-pillerne er helt uden af kroppen.

Det skal nok komme

Anmeld

25. juli 2011

Silja&Noam

metski83 skriver:

Ja jeg har spist p piller i ca. 10 år.

Der er nogen kvinder som det kan tage lidt længere tid med når de har været på p piller. Min veninde vat næsten et år om det ved første barn o en anden veninde et halvt år..

Anmeld

25. juli 2011

Kofoed.

metski83 skriver:

Dejligt at høre, at det ikke er "alle" det skete for emd det samme. Så ved man da at man ikke er den eneste.

Ved så ikke hvordan i gør det, men vi testede ikke ÆL og sådan, vi hygge bare omkring antaget ÆL.

Men håber da snart det lykkes for jer og at i ikke miste guldklumpen ligesom vi har gjort for mange gange nu.

Anmeld

25. juli 2011

Isabella_mor

jeg var allerede gravid da vi besluttede os for at forsøge... så jeg stemte blankt..

Anmeld

25. juli 2011

Hasselnødden

metski83 skriver:

Vi har nu prøvet 6 måneder, desværre uden held. Det piner mig godt nok.

Syntes der er så mange hvor det lykkedes for, efter en måned eller to, bare ikke mig

Vi forsøgte ikke, vi havde dog talt om børn, men først to år senere når jeg var færdiguddannet og vi havde været kærester i længere tid, end det i realiteten skete, så aner det ikke og har derfor stemt blankt  

Men ønskebarnet er og bliver vores lille sønnike

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.