Kirke vs.rådhus vs.andet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Muffin_girl

ott skriver:

Blev gift på rådhuset. Har aldrig haft drømmen om det store bryllup og må tilstå jeg kun blev gift af "praktiske årsager". Selvfølgelig elsker jeg min mand, men det gjorde jeg også da vi ikke var gift. At blive gift er bare det rigtige at gøre når man har børn...

Det kan jeg kun give dig ret i .. Men ved der er andre måder at sikre sig på i forhold til børn.. Og vi har ingen børn ENDNU.. Så er kun for kærilighedens skyld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Anonym

Min mand og jeg er gift, ved et stort kirkebryllup...

Det var super vigtig for os at det var i en kirke, både fordi vi er troende(ikke fanatiske, men nok lidt mere end mange andre) Og så var det vigtigt hvilken kirke... Vi blev det i den kirke hvor mine svigerforældre er begravet, så var de også med til brylluppet, på en eller anden underlig måde...

Men havde jeg ikke været troende så havde jeg nok aldrig valgt rådhuset... Men et eller andet specielt sted, der betød noget, om det så er ude i en skv, på en strand, i jeres have eller andet som kunne være romantisk..

Anmeld

24. juli 2011

samantha1986

AalborgPigen skriver:

Jeg bryder mig nemlig ikke op at gå og folk kigger på mig.. Men er alligevel noget jeg bare gerne vil opleve  

Det er jeg normalt heller ikke vild med, men denne dag vil jeg ikke være foruden.

Anmeld

24. juli 2011

Billemyre

Sjovt nok var der åbenbart bryllups-tema i byen samme dag og alle der ville giftes kunne derfor tage ned på det lokale torv og blive viet af borgmesteren - Og så var der gratis champagne og kransekage til "hovedpersoner" og gæster (muligvis et begrænset antal) 
Vi syntes dog, vi ville holde det på det personlige plan 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Lunae skriver:

Jeg er ikke gift og end ikke forlovet endnu, men jeg har en ide om en borgerlig vielse i en rosenhave, en skov eller måske en strand! Jeg er ikke meget for den religiøse del af kirkebryllup og jeg synes det traditionelle rådhusbryllup er en smule kedeligt!

I bund og grund er omstændighederne ikke så vigtige, men helt klart følelserne bag det

Ja tror nok at jeg kan være tilhænger af den holdning.. Jeg bryder mig nemlig heller ikke om det religiøse.. 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

samantha1986 skriver:

Det er jeg normalt heller ikke vild med, men denne dag vil jeg ikke være foruden.

Heheh tror jeg skal have en ordenligt drink inden Så jeg kan gå i min lille egen lykkelig rus.. Uden panik for at være bange  

Anmeld

24. juli 2011

Anonym

Vi er blevet hemmeligt gift på rådhuset både af kærlighed, men også af praktiske årsager, men vores plan er at holde bryllupsfesten og kirkebrylluppet senere, da både han og jeg gerne vil en tur forbi kirken - vi er ikke troende, men føler bare at det er den "rigtige"måde

Vores vielse på rådhuset var helt fantastisk, og jeg vil ikke bytte den oplevelse væk for noget som helst - super romantisk at stikke af og gifte sig hemmeligt

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Stjernestoev skriver:

Jeg er ikke gift, eller forlovet..
Jeg vil ikke indgå ægteskab, men vil gerne holde bryllupsfest.
Tror ikke på ægteskab.

Så er det vist bare en fest for at fejre man er sammen heheh 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

L.J.L skriver:

Vi er gift på rådhuset da vi ikke er troende.

Og hvad gjorde i så? holdte en fest ?? 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Stjernestoev skriver:

Men mine forældre blev gift under et træ i rold skov det regnede vildt meget, men da de skulke til at sige ja til hinanden. Så stoppede det, og solen skinnede resten af dagen

ej hvor ROMANTISK .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.