4+4 en masse spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Det var virkelig tarveligt... Var også ret gal... 

Hehe du kan se mavebilleder under min profil, så kan du se hvor hurtigt den voksede... 

Eeej det er da helt vildt - især det her:

https://www.baby.dk/debat/87397pi1/uge-7/blyp-65-og-julie-med----.aspx#GoToMessage

Det er så tydeligt lille strut - uuh jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Giraffen

Kay skriver:

ja men det er ikke så meget termins beregneren jeg er fan af... mere alle de oplysninger man kan finde i højre side... kan bare ikke finde ud af hvordan man finderden uden at være ved termins beregneren

Aaarh så vågnede jeg lige op 

Jamen det vil jeg helt sikkert lige kigge nærmere på 

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Eeej det er da helt vildt - især det her:

https://www.baby.dk/debat/87397pi1/uge-7/blyp-65-og-julie-med----.aspx#GoToMessage

Det er så tydeligt lille strut - uuh jeg glæder mig

Ja det er vildt... Da jeg ventede Julie mener jeg først maven begyndte at vokse da jeg nåede omkring uge 20... 

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Tak

Ej, sikke noget fis! Ved du hvad? Ja, nogen mister! Og det er SÅ synd! Men langt størstedelen mister IKKE! Problemet er jo bare, at når man mister, har man self. brug for at tale om det og komme ud med sin sorg, og derfor er det primært de dårlige historier man hører. Jeg købte jo en tryghedsscanning, og scanningsdamen var meget undrende over hvorfor vi synes det var nødvendigt, for det er jo ikke normen, at man mister! Det samme til NF. Hun forstod slet ikke jeg var så nervøs, men det er jo fordi man hører alle de dårlige historier.

Måske går det galt, måske gør det ikke. Men jeg vil vædde med, at din baby hellere vil have, at du glæder dig over din fantastiske graviditet allerede nu, og så tager sorgen til den tid, skulle du være uheldig. Baby har jo heller ikke godt af du stresser!

Iiih hvor har du ret!

Men du kender godt de typer ik, der altid lige skal sikre sig mod det værst tænkelige - sådan er jeg ikke

Så fra NU af glæder jeg mig og bekymrer mig ikke!

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Ja det er vildt... Da jeg ventede Julie mener jeg først maven begyndte at vokse da jeg nåede omkring uge 20... 

Jeg synes også jeg har læst mig frem til at maven vokser mere anden gang - men ved ikke lige hvorfor

Anmeld

23. juli 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Iiih hvor har du ret!

Men du kender godt de typer ik, der altid lige skal sikre sig mod det værst tænkelige - sådan er jeg ikke

Så fra NU af glæder jeg mig og bekymrer mig ikke!

Åh jo! Vi offentliggjorde det, da jeg var 7+noget, og folk havde så travlt med: "Uha, tør i sige det allerede? Hvad nu hvis i mister" - Åh luk da! Prøv med: "Tillykke, hvor er det vidunderligt for jer". Det var kun pga. andres kommentarer jeg blev så angst, så lov mig du ikke lader dig påvirke på samme måde So not worth it!

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Åh jo! Vi offentliggjorde det, da jeg var 7+noget, og folk havde så travlt med: "Uha, tør i sige det allerede? Hvad nu hvis i mister" - Åh luk da! Prøv med: "Tillykke, hvor er det vidunderligt for jer". Det var kun pga. andres kommentarer jeg blev så angst, så lov mig du ikke lader dig påvirke på samme måde So not worth it!

iiih glæder mig - men må hellere finde et kompromis med min dejlige, men lidt bekymrede kæreste, så planen med at fortælle til arbejdsgivere efter lægebesøg og resten engang derefter (evt efter NF) passe fint 

Han behøver jo ikke vide hvis jeg involverer nogle veninder

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Jeg synes også jeg har læst mig frem til at maven vokser mere anden gang - men ved ikke lige hvorfor

Ja den vokser hvert fald lige en tand hurtigere end første gang.... Troede seriøst på et tidspunkt at der var to i maven på mig... 

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Ja den vokser hvert fald lige en tand hurtigere end første gang.... Troede seriøst på et tidspunkt at der var to i maven på mig... 

uuuha ja det er jo noget helt andet - det behøver jeg nu ikke. puha tvillinger, blir helt forpustet bare ved tanken

men så har baby da go med plads derinde 

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

uuuha ja det er jo noget helt andet - det behøver jeg nu ikke. puha tvillinger, blir helt forpustet bare ved tanken

men så har baby da go med plads derinde 

Kommer så fra en familie hvor vi har tvillinger.... Sååh... Der gemte sig en dejlige livlig pige... Amen hvor jeg glæder mig til at få hende i armene.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.