Giraffen skriver:
velkommen tilbage
skønt!
Årh altså det er bare rart at høre fra andre end mig selv at det er ok at glæde sig! og sker der noget så sker der noget - har det sådan at jeg ikke vil se tilbage på en vellykket graviditet med 3 måneders angst
Blev bare lidt sådan oh-oh da min mor sagde "ville ønske jeg ikke vidste det allerede, måske er det bare indbildning eller måske blir det ik til noget" - men hun er også "halv-tom" hvor jeg er mere "halv-fuld" 
håber lidt jeg får lidt kvalme så jeg rigtig mærker graviditeten
Tak

Ej, sikke noget fis! Ved du hvad? Ja, nogen mister! Og det er SÅ synd! Men langt størstedelen mister IKKE! Problemet er jo bare, at når man mister, har man self. brug for at tale om det og komme ud med sin sorg, og derfor er det primært de dårlige historier man hører. Jeg købte jo en tryghedsscanning, og scanningsdamen var meget undrende over hvorfor vi synes det var nødvendigt, for det er jo ikke normen, at man mister! Det samme til NF. Hun forstod slet ikke jeg var så nervøs, men det er jo fordi man hører alle de dårlige historier.
Måske går det galt, måske gør det ikke. Men jeg vil vædde med, at din baby hellere vil have, at du glæder dig over din fantastiske graviditet allerede nu, og så tager sorgen til den tid, skulle du være uheldig. Baby har jo heller ikke godt af du stresser!
Anmeld