4+4 en masse spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Her anden gang kunne jeg ikke skjule maven ret længe... Man kunne se den tydeligt i uge 7 ca.. Det kan man også se på mine mave billeder herinde... 

Håber I får sagt det på den bedste måde uden der kommer knas imellem... Her anden gang var der en der sladrede til vores venner og familie, så vi nåede ikke selv at sige det... 

Eej hvor tarveligt at sladre

Vi er meget forskellige men vi respekterer hinanden utrolig højt, så han er ok at min mor ved det og jeg er ok med at hans mor ikke ved det arbejdsgivere er vi heldigvis enige om, så det er fint

Hold da op uge 7 - håber også jeg får strutmave i uge 7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Du har vidst allerede fået mange svar, men nu kommer jeg alligevel med mine

Altså da jeg var 4+noget mærkede jeg ikke noget ud over menstruationssmerter, som var ligamentsmerter. Så gik der en uge eller to, og så begyndte jeg at få madlede, kvalme og ømme bryster

Self. er der altid en risiko, og det vil der være hele graviditeten igennem, men lad være at bekymre dig! Jeg var ved at køre mig selv psykisk ned op til nakkefoldsscanningen, fordi jeg var så bange for der ikke var liv, og nu fortryder jeg virkelig, at jeg brugte så meget energi på en unødvendig angst. For hun har det jo fantastisk derinde, og er 30+0 på mandag. Så lad være at bekymre dig, for der er alligevel intet du kan gøre!

Og tillykke

velkommen tilbage skønt!

Årh altså det er bare rart at høre fra andre end mig selv at det er ok at glæde sig! og sker der noget så sker der noget - har det sådan at jeg ikke vil se tilbage på en vellykket graviditet med 3 måneders angst

Blev bare lidt sådan oh-oh da min mor sagde "ville ønske jeg ikke vidste det allerede, måske er det bare indbildning eller måske blir det ik til noget" - men hun er også "halv-tom" hvor jeg er mere "halv-fuld" 

håber lidt jeg får lidt kvalme så jeg rigtig mærker graviditeten

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Kay skriver:

nej terminsberegner er her inde.. søgte oppe i feldtet i højre hjørne... og sp i højre side var der en spalte hvor man kan læse altmuligt

jeg kan ik rigtig bruge termins beregneren til ret meget... skal nok til termins skanning hvis jeg er gravid... for min sidste mens var i maj.... har pco så det er ik altid jeg har ÆL

mht terminsberegner - skal jeg bare søge i baby.dk's søgefelt?

Anmeld

23. juli 2011

Kay

Giraffen skriver:

mht terminsberegner - skal jeg bare søge i baby.dk's søgefelt?

Jeps

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Kay skriver:

Jeps

okay ja den har jeg prøvet før

Det goe ved min-mave.dk's er at der er tre menstruationsperioder med så den udregger cyklus længde for en 

Anmeld

23. juli 2011

Kay

Giraffen skriver:

Ej puha det ved jeg slet ikke hvad er (er lidt ny i det her projekt baby)

så er det ik engang en gang om måneden du ka teste? puuha synes den måned er lang nok i sig selv

både ja og nej

jeg har ikke Æl hver måned.. men skal teste løbende da jeg jo så ik ved hvornår min mens er udeblevent... så tester sådan med 14 date - 1 md's mellemrum... når jeg lige sys...

kan for det meste mærke når jeg har Æl så tester jo self. 14 dage efter det

Anmeld

23. juli 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Eej hvor tarveligt at sladre

Vi er meget forskellige men vi respekterer hinanden utrolig højt, så han er ok at min mor ved det og jeg er ok med at hans mor ikke ved det arbejdsgivere er vi heldigvis enige om, så det er fint

Hold da op uge 7 - håber også jeg får strutmave i uge 7

Det var virkelig tarveligt... Var også ret gal... 

Hehe du kan se mavebilleder under min profil, så kan du se hvor hurtigt den voksede... 

Anmeld

23. juli 2011

Kay

Giraffen skriver:

okay ja den har jeg prøvet før

Det goe ved min-mave.dk's er at der er tre menstruationsperioder med så den udregger cyklus længde for en 

ja men det er ikke så meget termins beregneren jeg er fan af... mere alle de oplysninger man kan finde i højre side... kan bare ikke finde ud af hvordan man finderden uden at være ved termins beregneren

Anmeld

23. juli 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

velkommen tilbage skønt!

Årh altså det er bare rart at høre fra andre end mig selv at det er ok at glæde sig! og sker der noget så sker der noget - har det sådan at jeg ikke vil se tilbage på en vellykket graviditet med 3 måneders angst

Blev bare lidt sådan oh-oh da min mor sagde "ville ønske jeg ikke vidste det allerede, måske er det bare indbildning eller måske blir det ik til noget" - men hun er også "halv-tom" hvor jeg er mere "halv-fuld" 

håber lidt jeg får lidt kvalme så jeg rigtig mærker graviditeten

Tak

Ej, sikke noget fis! Ved du hvad? Ja, nogen mister! Og det er SÅ synd! Men langt størstedelen mister IKKE! Problemet er jo bare, at når man mister, har man self. brug for at tale om det og komme ud med sin sorg, og derfor er det primært de dårlige historier man hører. Jeg købte jo en tryghedsscanning, og scanningsdamen var meget undrende over hvorfor vi synes det var nødvendigt, for det er jo ikke normen, at man mister! Det samme til NF. Hun forstod slet ikke jeg var så nervøs, men det er jo fordi man hører alle de dårlige historier.

Måske går det galt, måske gør det ikke. Men jeg vil vædde med, at din baby hellere vil have, at du glæder dig over din fantastiske graviditet allerede nu, og så tager sorgen til den tid, skulle du være uheldig. Baby har jo heller ikke godt af du stresser!

Anmeld

23. juli 2011

Giraffen

Kay skriver:

både ja og nej

jeg har ikke Æl hver måned.. men skal teste løbende da jeg jo så ik ved hvornår min mens er udeblevent... så tester sådan med 14 date - 1 md's mellemrum... når jeg lige sys...

kan for det meste mærke når jeg har Æl så tester jo self. 14 dage efter det

Okay så det kan godt lade sig gøre at blive gravid alligevel - det var jo dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.