4+4 en masse spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

iiih glæder mig - men må hellere finde et kompromis med min dejlige, men lidt bekymrede kæreste, så planen med at fortælle til arbejdsgivere efter lægebesøg og resten engang derefter (evt efter NF) passe fint 

Han behøver jo ikke vide hvis jeg involverer nogle veninder

Det har helt klart noget fornuftigt at sige ift. arbejde og sådan Hvis man kan Kunne ikke selv holde kæft. Hæ hæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Det har helt klart noget fornuftigt at sige ift. arbejde og sådan Hvis man kan Kunne ikke selv holde kæft. Hæ hæ

Eeej nej det ka jeg bare slet heller ikke - har også kommet til at sige til et par stykker at vi prøver men det ved min kæreste heldigvis ikke 

Men uha jeg glæder mig til at komme lidt længere hen selvom jeg vil prøve at nyde heeeele processen

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Kommer så fra en familie hvor vi har tvillinger.... Sååh... Der gemte sig en dejlige livlig pige... Amen hvor jeg glæder mig til at få hende i armene.. 

Ja så er chancen der jo

Men en enkelt lille guldklumpe-pige er nu heller på ingen måde tosset

Anmeld

24. juli 2011

Zeus

Giraffen skriver:

JAJAJAAAA det er jeg 

testede positivt i tirsdags, men har været på familietur heeeele ugen indtil i dag og netværket har været helt elendigt så har ikke rigtig ku baby.dk den før lige nu

så fik jeg også lige styret min katteskruk

Iiih hvor fedt for dig, sidder helt og bliver helt glad

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Hej pigerHar regnet mig frem til jeg ca er 4+4det har sat en maaaasse spørgsmål igen som I bare kan svare løst og fast påKu I mærke noget så tidligt ?Kan man overhovedet glæde sig når det er så tidligt i forløbet og så meget ka galt? Og hvad ka gå galt?Skal først til læge 16. August pga ferie - er det for sent?Det var vist det lige nu

Man kan ikke mærke andet end symptomer og så den indre glæde man har voer at det er lykkedes

Jeg synes at man skal glæde sig hver gang, også selvom der kan gå meget galt. Jeg fortryder og hader at jeg ikke har glædet mig endnu i denne graviditet, men jeg mistede den sidste i februar og har bare ikke turde glæde mig. Jo 1½ døgn efter scanninger og hjertelyd, men er derefter blevet sindssyg bange igen og i tvivl omkring den moslen jeg mærker i maven og utryg ved om det nu også kan passe at vi skal have en levende baby ud af det.

Jeg vil for alt i verden opfordre dig til ikke at tænke på de ting der kan gå galt, men bare nyde at du er gravid og så ikke tage sorgerne på forskud, for det er bestemt ikke det værd. Jeg er snart halvvejs og da jeg ikke har mærket noget ordenligt til bebsen endnu, men kun en masse roden rundt og nogle få spark, så er jeg konstant i tvivl, nervøs og bange for at noget skal gå galt og det er ikke det værd

Nyd det og glæd dig over spiren i maven. Det er 42 uger +- som du aldrig får igen

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

Zeus skriver:

Iiih hvor fedt for dig, sidder helt og bliver helt glad

IIh hvor er du sød og tak for add'et 

Det er også så spændende, testede vildt positivt i dag så nu er der ingen vej tilbage

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

Sof skriver:

Hej pigerHar regnet mig frem til jeg ca er 4+4det har sat en maaaasse spørgsmål igen som I bare kan svare løst og fast påKu I mærke noget så tidligt ?Kan man overhovedet glæde sig når det er så tidligt i forløbet og så meget ka galt? Og hvad ka gå galt?Skal først til læge 16. August pga ferie - er det for sent?Det var vist det lige nu

Man kan ikke mærke andet end symptomer og så den indre glæde man har voer at det er lykkedes

Jeg synes at man skal glæde sig hver gang, også selvom der kan gå meget galt. Jeg fortryder og hader at jeg ikke har glædet mig endnu i denne graviditet, men jeg mistede den sidste i februar og har bare ikke turde glæde mig. Jo 1½ døgn efter scanninger og hjertelyd, men er derefter blevet sindssyg bange igen og i tvivl omkring den moslen jeg mærker i maven og utryg ved om det nu også kan passe at vi skal have en levende baby ud af det.

Jeg vil for alt i verden opfordre dig til ikke at tænke på de ting der kan gå galt, men bare nyde at du er gravid og så ikke tage sorgerne på forskud, for det er bestemt ikke det værd. Jeg er snart halvvejs og da jeg ikke har mærket noget ordenligt til bebsen endnu, men kun en masse roden rundt og nogle få spark, så er jeg konstant i tvivl, nervøs og bange for at noget skal gå galt og det er ikke det værd

Nyd det og glæd dig over spiren i maven. Det er 42 uger +- som du aldrig får igen

Ej puuuha det lyder ikke rart Det er også lidt det jeg er bange for - men tænkte bare nu jeg altid er så godtroende havde de pessimistiske/bange måske fat i noget.

Men altså jeg vil gøre alt hvad jeg kan for bare at nyde det og glæde mig og prøve at blive lidt tålmodig synes allerede tiden går aaalt for langsomt tihi

Men hvor er jeg ked af at høre med dig og aborten, men dejligt at du er gravid igenog så vil jeg lige opfordre dig til det samme - det går ikke ikke at glæde sig og nyde det

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Giraffen skriver:

Ej puuuha det lyder ikke rart Det er også lidt det jeg er bange for - men tænkte bare nu jeg altid er så godtroende havde de pessimistiske/bange måske fat i noget.

Men altså jeg vil gøre alt hvad jeg kan for bare at nyde det og glæde mig og prøve at blive lidt tålmodig synes allerede tiden går aaalt for langsomt tihi

Men hvor er jeg ked af at høre med dig og aborten, men dejligt at du er gravid igenog så vil jeg lige opfordre dig til det samme - det går ikke ikke at glæde sig og nyde det

Jeg har også skældt mig selv ud og haft nogle lange samtaler med mig selv i løbet af natten, så jeg gør alt hvad jeg kan for at glæde mig og nyde det nu 

Og så må jeg smide de dummer tanker væk når de popper op

Anmeld

24. juli 2011

baby012

Giraffen skriver:

Årh ha ja - jeg har læst at kvalme er et godt tegn for det betyder højere procent et-eller-andet, der mindsker risikoen for abort.

så ku godt bruge en ordentlig omgang morgenkvalme

Men du har ret - og har heller ikke lyst til at tænke en SA frem, så jeg beholder de positive briller på

det kan man desværre ikke regne med et godt råd, lad være med at tro på alt hvad du læser, det første min jordmor sagde til mig var "hold dig langt væk fra alle de sider der beskriver hvordan en graviditet skal forløbe, det er forskelligt for ALLE" der er jo mange der går igennem en helt fin graviditet uden skyggen a kvalme  

du kan jo altid se sådan her på det, hvis jeg mister, så er der nok en god grund til at kroppen vælger at udskille det, så var det nok ikke blevet et sundt raskt barn alligevel.. 

og hvis det bliver, så bliver det men bare rolig, nervøsiteten bliver ikke mindre a at man kommer længere frem i forløbet.. der er altid noget nyt at være nervøs over .. troede jeg ville være helt rolig efter NF, nu er jeg så bare skræmt fra vid og sans over MD skanningen nærmer sig, på trods a det gode resultat til NF 1:22210 .. 

men det går sikkert fint det hele  

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

gravid20 skriver:

det kan man desværre ikke regne med et godt råd, lad være med at tro på alt hvad du læser, det første min jordmor sagde til mig var "hold dig langt væk fra alle de sider der beskriver hvordan en graviditet skal forløbe, det er forskelligt for ALLE" der er jo mange der går igennem en helt fin graviditet uden skyggen a kvalme  

du kan jo altid se sådan her på det, hvis jeg mister, så er der nok en god grund til at kroppen vælger at udskille det, så var det nok ikke blevet et sundt raskt barn alligevel.. 

og hvis det bliver, så bliver det men bare rolig, nervøsiteten bliver ikke mindre a at man kommer længere frem i forløbet.. der er altid noget nyt at være nervøs over .. troede jeg ville være helt rolig efter NF, nu er jeg så bare skræmt fra vid og sans over MD skanningen nærmer sig, på trods a det gode resultat til NF 1:22210 .. 

men det går sikkert fint det hele  

hehe tror det er et rigtig godt råd bare at holde sig væk fra de sider

Og jeg tror helt sikkert jeg vil huske den med at kroppen har en god grund til at gøre som den gør Hørte engang om en hund, der fik hvalpe og forsøgte at begrave den ene hvalp - ejerne passede godt på hvalpen og holdt øje med hun ikke fik held med at begrave den - de solgte hvalpen - senere da hvalpen blev kønsmoden blev den sindssyg i hovedet og måtte aflives. det var en klog hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.