Hej pigerHar regnet mig frem til jeg ca er 4+4det har sat en maaaasse spørgsmål igen som I bare kan svare løst og fast påKu I mærke noget så tidligt ?Kan man overhovedet glæde sig når det er så tidligt i forløbet og så meget ka galt? Og hvad ka gå galt?Skal først til læge 16. August pga ferie - er det for sent?Det var vist det lige nu
Man kan ikke mærke andet end symptomer og så den indre glæde man har voer at det er lykkedes 
Jeg synes at man skal glæde sig hver gang, også selvom der kan gå meget galt. Jeg fortryder og hader at jeg ikke har glædet mig endnu i denne graviditet, men jeg mistede den sidste i februar og har bare ikke turde glæde mig. Jo 1½ døgn efter scanninger og hjertelyd, men er derefter blevet sindssyg bange igen og i tvivl omkring den moslen jeg mærker i maven og utryg ved om det nu også kan passe at vi skal have en levende baby ud af det.
Jeg vil for alt i verden opfordre dig til ikke at tænke på de ting der kan gå galt, men bare nyde at du er gravid og så ikke tage sorgerne på forskud, for det er bestemt ikke det værd. Jeg er snart halvvejs og da jeg ikke har mærket noget ordenligt til bebsen endnu, men kun en masse roden rundt og nogle få spark, så er jeg konstant i tvivl, nervøs og bange for at noget skal gå galt og det er ikke det værd 
Nyd det og glæd dig over spiren i maven. Det er 42 uger +- som du aldrig får igen 
Anmeld